lillemeg90 Skrevet 28. september 2014 Forfatter #501 Del Skrevet 28. september 2014 Det var ikke normalt sa hun... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 28. september 2014 #502 Del Skrevet 28. september 2014 Å, så kjedelig! Kan ikke love ul og så trekke seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 28. september 2014 #503 Del Skrevet 28. september 2014 Kjip lege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 28. september 2014 #504 Del Skrevet 28. september 2014 Dårlig gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 28. september 2014 Forfatter #505 Del Skrevet 28. september 2014 I mveld kjenner neg at jeg går på veggene.., er så lei av å være sykemeldt og å ikke orke noe! Har lyst å kjøre så masse, men kreftene strekker ikke til. Er også drittlei av pc, ipad, tv.... Da er det ikke så mye igjen. Har vert sykemeldt i 8 uker nå!! Må denne kvalmen avta slik at jeg kan gjøre noe fornuftig. Kjøpte nytt garn og tenkte at det kunne være noe å strikke, men det ble jeg jammen meg for sliten av.. Utrolig nok! Noen med tips til hva jeg kan finne på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 28. september 2014 #506 Del Skrevet 28. september 2014 Skjønner deg. Vært tilsvarende sykemeldt men har ikke den samme formen ( ulempen) som deg. Men hva med å lage en svangerskapsdsgbok som den lille kan få når den blir eldre? Eller en annen form For bok ? Eller rydde litt i bilder du har på pc - lage fotobok ? Eller kanskje sette i gang med noe julegaver som kan alged hjemme ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 29. september 2014 Forfatter #507 Del Skrevet 29. september 2014 Skjønner deg. Vært tilsvarende sykemeldt men har ikke den samme formen ( ulempen) som deg. Men hva med å lage en svangerskapsdsgbok som den lille kan få når den blir eldre? Eller en annen form For bok ? Eller rydde litt i bilder du har på pc - lage fotobok ? Eller kanskje sette i gang med noe julegaver som kan alged hjemme ? Tusen takk for tips:) kan kanskje lage fotobok frs bryllupet og gi i gave til mødrene våre til jul. Og en til oss selv. Har funnet ut at de dagene jeg er i "god form" så skal jeg prøve å bake ting som ikke lukter så mye og fylle opp fryseren:) kjekt å ha når jeg er tilbake i jobb! Ellers har jeg bestillt meg to nye bøker av den serien jeg leser nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 29. september 2014 Forfatter #508 Del Skrevet 29. september 2014 Hurra!! Endelig de magiske 12 ukene!! På vei: 12+0 Igjen til termin: 28 uker Neste kontroll: Det ble til at jeg bestillte en time til privat ul i dag. Etter å ha blitt lovet, og så tatt bort ul kjenner jeg at jeg ikke kan klare å roe meg. Om ting er ok vil vi fortelle resten av familien og nærmeste vennekrets nå.. Lange timer til 15.30.... Skal også inn til væskepåfyll på torsdag! Innkjøp: Ingenting. Kjønn: Vet ikke, men tror gutt. Utålmodig: Nei, ikke egentlig:) Navn: Har begynnt å tenke, men det er fremdeles fjernt! Vektøkning: - 7 kg Vann i kroppen: Nei Tungt: har vert vond i kroppen de siste dagene. Kynnere: Nei Matkick: ingenting. Glad jeg får i meg noe mat av og til. Plager: Kvalme, tretthet og har hatt en del murringer og ligamentsmerter siste dagene. Humør: godt humør, stort sett:) LEI av å være sykemeldt.. Høygravid: Nei Fødselsforventninger: Veldig lenge til enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 29. september 2014 #509 Del Skrevet 29. september 2014 12 uker Lykke til på privat UL i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 29. september 2014 #510 Del Skrevet 29. september 2014 Hurra for 12 uker og privat ul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 29. september 2014 #511 Del Skrevet 29. september 2014 Hipp hurra for 12 uker og tidlig ul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 29. september 2014 #512 Del Skrevet 29. september 2014 12 uker Så spennende med UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 29. september 2014 #513 Del Skrevet 29. september 2014 Jippii, de magiske 12 Blir nok godt med den tryggheten du får av en privat ultralyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 29. september 2014 #514 Del Skrevet 29. september 2014 Åååå spennende med ul!!! Gleder meg til å høre ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 29. september 2014 #515 Del Skrevet 29. september 2014 Hvordan gikk det på UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 29. september 2014 Forfatter #516 Del Skrevet 29. september 2014 Alt var fint! Babyen låg og sprella med både armer og ben, løfta på rumpa og ristet på hodet! Snudde seg på soden gjorde den også!:D etter CRL stemmer det at jeg er 12+0 og den er nå 5 cm! Hun såg etter brokk og såg ingenting, har vert litt bekymret pga oppkast og folsyre.. Hun sa de målte ikke nakkefold, men det var ingen tegn til at den var fortykket:) alt såg egentlug ut som at det var som det skulle være :D er så utrolig lettet akkurat nå! Manne. Sattæ med tårer i øynene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 29. september 2014 #517 Del Skrevet 29. september 2014 Åå så braa :D så godt å få se at alt er i orden. Jeg håper å få samme beskjed på fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 29. september 2014 #518 Del Skrevet 29. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 29. september 2014 #519 Del Skrevet 29. september 2014 Ååååh så herlig! Det må gjøre godt for mammahjertet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 29. september 2014 #520 Del Skrevet 29. september 2014 Wiiiiiii 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå