Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I mveld kjenner neg at jeg går på veggene.., er så lei av å være sykemeldt og å ikke orke noe! Har lyst å kjøre så masse, men kreftene strekker ikke til. Er også drittlei av pc, ipad, tv.... Da er det ikke så mye igjen. Har vert sykemeldt i 8 uker nå!! Må denne kvalmen avta slik at jeg kan gjøre noe fornuftig. Kjøpte nytt garn og tenkte at det kunne være noe å strikke, men det ble jeg jammen meg for sliten av.. Utrolig nok! Noen med tips til hva jeg kan finne på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg. Vært tilsvarende sykemeldt men har ikke den samme formen ( ulempen) som deg. Men hva med å lage en svangerskapsdsgbok som den lille kan få når den blir eldre? Eller en annen form

For bok ? Eller rydde litt i bilder du har på pc - lage fotobok ? Eller kanskje sette i gang med noe julegaver som kan alged hjemme ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner deg. Vært tilsvarende sykemeldt men har ikke den samme formen ( ulempen) som deg. Men hva med å lage en svangerskapsdsgbok som den lille kan få når den blir eldre? Eller en annen form

For bok ? Eller rydde litt i bilder du har på pc - lage fotobok ? Eller kanskje sette i gang med noe julegaver som kan alged hjemme ?

Tusen takk for tips:) kan kanskje lage fotobok frs bryllupet og gi i gave til mødrene våre til jul. Og en til oss selv.

Har funnet ut at de dagene jeg er i "god form" så skal jeg prøve å bake ting som ikke lukter så mye og fylle opp fryseren:) kjekt å ha når jeg er tilbake i jobb! Ellers har jeg bestillt meg to nye bøker av den serien jeg leser nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!! Endelig de magiske 12 ukene!! :strix:

På vei: 12+0

Igjen til termin: 28 uker

Neste kontroll: Det ble til at jeg bestillte en time til privat ul i dag. Etter å ha blitt lovet, og så tatt bort ul kjenner jeg at jeg ikke kan klare å roe meg. Om ting er ok vil vi fortelle resten av familien og nærmeste vennekrets nå.. Lange timer til 15.30.... Skal også inn til væskepåfyll på torsdag!

Innkjøp: Ingenting.

Kjønn: Vet ikke, men tror gutt.

Utålmodig: Nei, ikke egentlig:)

Navn: Har begynnt å tenke, men det er fremdeles fjernt!

Vektøkning: - 7 kg

Vann i kroppen: Nei

Tungt: har vert vond i kroppen de siste dagene.

Kynnere: Nei

Matkick: ingenting. Glad jeg får i meg noe mat av og til.

Plager: Kvalme, tretthet og har hatt en del murringer og ligamentsmerter siste dagene.

Humør: godt humør, stort sett:) LEI av å være sykemeldt..

Høygravid: Nei

Fødselsforventninger: Veldig lenge til enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt var fint! Babyen låg og sprella med både armer og ben, løfta på rumpa og ristet på hodet! Snudde seg på soden gjorde den også!:D etter CRL stemmer det at jeg er 12+0 og den er nå 5 cm! Hun såg etter brokk og såg ingenting, har vert litt bekymret pga oppkast og folsyre.. Hun sa de målte ikke nakkefold, men det var ingen tegn til at den var fortykket:) alt såg egentlug ut som at det var som det skulle være :D er så utrolig lettet akkurat nå! Manne. Sattæ med tårer i øynene :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...