AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #81 Skrevet 6. august 2014 Da får disse mannfolka om de faktisk vil ha seg familie jobbe for å få seg familie slik som alle andre gjør. Anonymous poster hash: 0f588...c4d Det er ikke jeg som er baby blue. Jeg er butikkarbeider i omkring 5% stilling. Tjener rundt 40 000 i året. Arbeider i bemanningsbyrå. Det jeg mener er som sagt å arbeide veldig hardt. 12 timer dagen.Anonymous poster hash: 3e873...d0b
Gjest Hummels Skrevet 6. august 2014 #82 Skrevet 6. august 2014 (endret) Da får disse mannfolka om de faktisk vil ha seg familie jobbe for å få seg familie slik som alle andre gjør. Anonymous poster hash: 0f588...c4d Er det ikke det jeg og sikkert mange andre mannfolk prøver på? Ikke så lett når jeg bare finner feil kvinnfolk. Enten er de ute etter sex (er ikke bare oss menn som er ute etter det), eller så er de ute etter makt (et forhold der de skal bestemme alt), eller så er det kvinnfolk som er ute etter å kritisere og prøve å forandre meg? WTF liksom! Eller så er det ekte bitcher! Jeg holder bare ikke ut med sånne. Lengste forholdet jeg har hatt er 1 år. Vil liksom ha en egen familie en dag, men akkurat nå virker det umulig. Jeg er bare uheldig når det gjelder kvinnfolk. Endret 6. august 2014 av Baby_Blue
Gjest Hummels Skrevet 6. august 2014 #83 Skrevet 6. august 2014 (endret) Du legger din avmakt og ditt hat på kvinner. Er du blitt behandlet dårlig av mange? Det er ikke riktig å skjære alle over én kam, vet du. Jeg hater ikke kvinner. Er bare forbanna på mange av de. Har opplevd litt av hvert. Så klart finnes det mange snille også. Men jeg møter alltid på de verste. Endret 6. august 2014 av Baby_Blue
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #84 Skrevet 6. august 2014 Ups øverst på siden var egentlig til arabella.Anonymous poster hash: 3e873...d0b
Gjest Skrevet 6. august 2014 #85 Skrevet 6. august 2014 Men du har rett frøkenolsen, det handler mye om å ikke ha draget, og dette med at færre menn har familie i dag, og litt et par av de andre punktene. Jeg misliker ikke alle kvinner, bare blir så frustrert ...Anonymous poster hash: 3e873...d0b Forstår at du blir frustrert, hvem blir vel ikke det innimellom? Jeg reagerte bare på at du koster alle under en kam.. Det og mislike enkeltindivider er helt ok, men å mislike noen man slettes ikke kjenner av den grunnen at de har et bestemt kjønn er jo ikke akseptabelt.. Alle er forskjellige (og godt er det)..
Gjest Skrevet 6. august 2014 #86 Skrevet 6. august 2014 Er det ikke det jeg og sikkert mange andre mannfolk prøver på? Ikke så lett når jeg bare finner feil kvinnfolk. Enten er de ute etter sex (er ikke bare oss menn som er ute etter det), eller så er de ute etter makt (et forhold der de skal bestemme alt), eller så er det kvinnfolk som er ute etter å kritisere og prøve å forandre meg? WTF liksom! Eller så er det ekte bitcher! Jeg holder bare ikke ut med sånne. Lengste forholdet jeg har hatt er 1 år. Vil liksom ha en egen familie en dag, men akkurat nå virker det umulig. Jeg er bare uheldig når det gjelder kvinnfolk. Kanskje du burde prøve å komme deg litt bort og reise litt rundt om kring? Du møter garantert noen du kommer overens med om ikke så lenge - for gud så mange flotte kvinner og menn det finnes med fantastiske egenskaper, som jeg er sikker på at du også kunne settet pris på! Kan hende du har vært veldig uheldig med kvinnene i livet ditt, men det er alltids noe for en hver smak.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #87 Skrevet 7. august 2014 Forstår at du blir frustrert, hvem blir vel ikke det innimellom? Jeg reagerte bare på at du koster alle under en kam.. Det og mislike enkeltindivider er helt ok, men å mislike noen man slettes ikke kjenner av den grunnen at de har et bestemt kjønn er jo ikke akseptabelt.. Alle er forskjellige (og godt er det).. Jeg kan mislike hen hel gruppe folk til sammen, selv om det ikke gjelder alle enkeltindivider.Anonymous poster hash: 3e873...d0b
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #88 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg kan mislike hen hel gruppe folk til sammen, selv om det ikke gjelder alle enkeltindivider.Anonymous poster hash: 3e873...d0b Da kan du skrive "jeg misliker enkelte kvinner" i HI. Anonymous poster hash: 8b02b...ed1
Sofia123 Skrevet 14. oktober 2014 #89 Skrevet 14. oktober 2014 Hvordan kan du mislike et helt kjønn når du ikke kjenner halvparten en gang? Hvor gammel er du? Du vet det var en kvinne som fødte deg sant? Og kvinner tåler ikke hardt fysisk arbeid nei.. Hørt om svangerskap? Det er vel noe av det tøffeste en kan gå gjennom både psykisk og fysisk. Det finnes da også kvinnelige offshore arbeidere. Det at menn generelt er sterkere enn kvinner fysisk betyr ikke at kvinner er udugelige. 2
Gypsy22 Skrevet 14. oktober 2014 #90 Skrevet 14. oktober 2014 Er ikke RART at dere kvinnehatere er barnløse og enslige, ingen som ville ha risikert og få døtre med dere. Håper dere ikke har barn, for slike holdninger dere som driver og Troller har! Dere har ikke respekt for damer , neivell! Ikke klag over at dere ikke har unger osv.. Ingen fornuftige damer hadde blitt sammens med dere. Dere liker ikke damer men MÅ på død og liv skrive innlegg for 1000 gang på KG.. Hvor mye dere hater oss osv... Hvorfor er dere her inne? Dere vil ha oppmerksomhet! Get over it! Du misliker kvinner! Ok ! Hva er poenget? Tror du at det gjør så mye med oss damer når vi leser dette hjemme fra stuen? Har fått meg noen veldig gode lattere av disse "hate kvinner" innleggene. Kvinner i Norge er sterke , uavhengige, rause, bestemte og sterke kvinner, er en gruppe menn som ikke takler dette. Det er der man skiller MANNEN fra Smågutter.. Hat så mye dere vil, dere kommer ingen vei. Lykke til! 2
estrella Skrevet 15. oktober 2014 #91 Skrevet 15. oktober 2014 Tråden er ryddet for personhets. Estrella, mod.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #92 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg ser ikke helt hvorfor "vi" kvinner skulle godte oss over at du har droppet ut av skolen? At såpass mange gutter ikke fullfører videregående og blir gående i årevis uten hverken jobb eller fullført utdannelse er et stort samfunnsproblem, ikke noe normalt oppegående mennesker flirer av. Anonymous poster hash: 8eac5...f05 Det er jo en villet utvikling fra feministene som lagde jenteskolen og daglig demonseirer og rakker ned på menn i media. Anonymous poster hash: fe174...a42
Sofia123 Skrevet 16. oktober 2014 #93 Skrevet 16. oktober 2014 Det er jo en villet utvikling fra feministene som lagde jenteskolen og daglig demonseirer og rakker ned på menn i media. Anonymous poster hash: fe174...a42 Hvorfor er det gutter enda på skoler og universitetet da? De farlige mannehatene feministene har jo herja i årevis. Hvorfor har jeg nesten kun mannlige professorer? De burde jo være en myte. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå