Gå til innhold

Jeg misliker kvinner også


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Hummels

Hva sier du om menn som bruker tusener på treningsstudio og alskens dyre idretter? Gjør ikke mange dette for å imponere damene? Synes du det er greit?

Trening er sunt og bra for helsa. Det er ikke operasjoner for å se vakker ut. Dessuten blir kvinner også mye mer sexy av å trene så lenge det ikke går over styr at de får større muskler enn menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Trening er sunt og bra for helsa. Det er ikke operasjoner for å se vakker ut. Dessuten blir kvinner også mye mer sexy av å trene så lenge det ikke går over styr at de får større muskler enn menn.

Vet du ikke at mange menn også tar plastiske operasjoner for å forbedre utseendet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen har vert stygg mot meg. Derimot liker jeg bare ikke kvinnene her til lands, blant annet pga det jeg skriver her.

Anonymous poster hash: 3e873...d0b

Flott at du drar alle over en kam da. Du oppfører deg sikkert ikke så bra du heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Trening er sunt og bra for helsa. Det er ikke operasjoner for å se vakker ut. Dessuten blir kvinner også mye mer sexy av å trene så lenge det ikke går over styr at de får større muskler enn menn.

Jeg snakker om å bruke mye penger på seg selv når man har en familie. Er det bare kvinner som skal bruke hele sin inntekt på familien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Vet du ikke at mange menn også tar plastiske operasjoner for å forbedre utseendet?

Jo og de er like fucka i hodet de.

Endret av Baby_Blue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du ikke at mange menn også tar plastiske operasjoner for å forbedre utseendet?

Sant det !Menn tar plastiske operasjoner som aldri før de. Opererer inn "muskler" for å se større ut bl.a , botox og mye annet som kvinner tar for å se yngre og strammere ut. De ekke no bedre nei :) Endret av wintergirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan slette innlegg, hvis det blir én for mye ut?

Endret av wintergirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Jeg snakker om å bruke mye penger på seg selv når man har en familie. Er det bare kvinner som skal bruke hele sin inntekt på familien?

Nei ingen skal bruke mye penger på seg selv når de har familie. Verken kvinner eller menn. Familien kommer først og fremst trodde jeg de fleste tenkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdyp hva du mener med det første punktet jeg har uthevet.

Punkt 2. Her skjønner jeg heller ikke hva du mener. Er det en ulempe å stifte familie sammen med en mann? På hvilken måte er det kynisk og ikke bra med tanke på skatten?

Punkt 3. Er du så dum og uvitende at du tror kvinner ikke arbeider? Hvordan skulle vi ellers kunne forsørge oss?

Punkt to handler om at kvinner lager familie, mao får unger og slikt med mange av de samme mennene. Da blir mange alene og det synes jeg er litt stygt. Ikke at man har krav på det, men likevel er det synd. Og så betaler de jo i skatt en del penger da for unger.

Kvinner arbeider, men ikke like flinke til å arbeide hardt og likt. Men det var egentlig bare noe jeg alengte på, deter jo ikke noe galt i det. Mtp at de likevel er like produktive på andre punkt.

Anonymous poster hash: 3e873...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer samtidig på hva som har fått deg til å få et slikt syn på kvinner, TS? Har du opplevd mye avvisning på kjærlighets-fronten, har du et dårlig forhold til kvinnelige familiemedlemmer, føler du at "maskuliniteten" din trues på jobb av kvinnelige kolleger eller har du bare opplevd noe vondt?

Kanskje du burde vurdere og prøve å tilbringe litt mer tid med andre kvinner, fra forskjellige steder rundt om kring? Mange flotte kvinner og menn her i verden, og du finner garantert noen kommer overens med!

Men husk at adferd avler adferd!

Nei, jeg er ikke en populær fyr. Har ikke dårlige forhold til kvinnelige familiemedlemmer egentlig. Farger nok synet mitt en del, men for det meste handler det om punktene jeg har listet opp.

Anonymous poster hash: 3e873...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har rett frøkenolsen, det handler mye om å ikke ha draget, og dette med at færre menn har familie i dag, og litt et par av de andre punktene. Jeg misliker ikke alle kvinner, bare blir så frustrert ...

Anonymous poster hash: 3e873...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For flere og flere kvinnfolk er avhengig av jobbene sine og penger for å pynte på utseendet sitt i stedenfor å være hjemme hos ungene. De blir bare kastet i en barnehage og sfo etter skolen. Ser nesten ikke mora si for de skal ha så forbanna mye makt og penger. Kvinnfolk blir jo snart de nye mannfolka.

Jeg får meg noe når jeg vil ha meg noe, så enkelt er det. Kryr jo av horer. Bryr meg ikke om å gifte meg. Holder med samboerskap for meg skal jeg si deg. De jeg har vert sammen med var enig i at å gifte seg var bare bortkasta. Så ble det slutt mellom oss, tenk alt det styret det hadde blitt hvis jeg måtte skille meg for hver gang!!

Kan ikke du være hjemme med barna da om du mener det er veldig viktig? Hvorfor mener du at du har mer rett til å jobbe enn det kvinner har? Til info så hadde ikke du hatt det så godt som du har det i dag i dette landet om kvinner ikke jobbet. Da hadde du ikke fått dekt noe som helst om du trengte operasjon, og du hadde ikke fått pensjon, du hadde ikke fått uføretrygd om du ble syk. Norge hadde vært et fattig land om kvinner ikke var i arbeid.

Så i bunn og grunn bør du prise deg lykkelig for at kvinner i dag er så flinke at de jobber.

Anonymous poster hash: 0f588...c4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har rett frøkenolsen, det handler mye om å ikke ha draget, og dette med at færre menn har familie i dag, og litt et par av de andre punktene. Jeg misliker ikke alle kvinner, bare blir så frustrert ...

Anonymous poster hash: 3e873...d0b

Da får disse mannfolka om de faktisk vil ha seg familie jobbe for å få seg familie slik som alle andre gjør.

Anonymous poster hash: 0f588...c4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Punkt to handler om at kvinner lager familie, mao får unger og slikt med mange av de samme mennene. Da blir mange alene og det synes jeg er litt stygt. Ikke at man har krav på det, men likevel er det synd. Og så betaler de jo i skatt en del penger da for unger.

Kvinner arbeider, men ikke like flinke til å arbeide hardt og likt. Men det var egentlig bare noe jeg alengte på, deter jo ikke noe galt i det. Mtp at de likevel er like produktive på andre punkt.

Anonymous poster hash: 3e873...d0b

Så du mener altså at alle menn jobber hardere enn alle kvinner? Jeg har jobbet i et mannsdominert yrke i flere år tidligere der jeg var eneste jenta, og det endte med at jeg måtte sitte barnevakt for alle mannfolka som jobba der utenom bare et par fordi de ikke klarte å gjøre en dritt på egenhånd. Så da lurer jeg virkelig på hvor du har vært hen når du sier at kvinner bare sluntrer unna mens mannfolka liksom er så hardarbeidende i forhold..

Anonymous poster hash: 0f588...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Punkt to handler om at kvinner lager familie, mao får unger og slikt med mange av de samme mennene. Da blir mange alene og det synes jeg er litt stygt. Ikke at man har krav på det, men likevel er det synd. Og så betaler de jo i skatt en del penger da for unger.

Kvinner arbeider, men ikke like flinke til å arbeide hardt og likt. Men det var egentlig bare noe jeg alengte på, deter jo ikke noe galt i det. Mtp at de likevel er like produktive på andre punkt.

Anonymous poster hash: 3e873...d0b

Hva arbeider du med da, Baby_Blue? Er du en hardtarbeidende gruvearbeider kanskje?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Hva arbeider du med da, Baby_Blue? Er du en hardtarbeidende gruvearbeider kanskje?

Ikke noe enda vertfall. For jeg hatet skolen sånn at jeg droppa ut. Vet ikke om jeg blir noe heller. Ingenting som interesserer meg enn fotball og kampsport. Jobber litt av og til med onkelen min og snekrer på hus og sånt. Litt gøy det da. Jada jeg er en taper uten skikkelig jobb. Kvinnene vinner som vanlig. Fornøyd?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Ikke noe enda vertfall. For jeg hatet skolen sånn at jeg droppa ut. Vet ikke om jeg blir noe heller. Ingenting som interesserer meg enn fotball og kampsport. Jobber litt av og til med onkelen min og snekrer på hus og sånt. Litt gøy det da. Jada jeg er en taper uten skikkelig jobb. Kvinnene vinner som vanlig. Fornøyd?

Jeg godter meg ikke over folk som ikke har det så bra og ser på seg selv som tapere. Uten å gå i detaljer kan jeg fortelle at jeg har erfaring med mennesker som faller utenfor det gjengse mønster.

Det er fint du kan få jobbe sammen med onkelen din av og til.

Du legger din avmakt og ditt hat på kvinner. Er du blitt behandlet dårlig av mange? Det er ikke riktig å skjære alle over én kam, vet du.

Endret av Arabella
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe enda vertfall. For jeg hatet skolen sånn at jeg droppa ut. Vet ikke om jeg blir noe heller. Ingenting som interesserer meg enn fotball og kampsport. Jobber litt av og til med onkelen min og snekrer på hus og sånt. Litt gøy det da. Jada jeg er en taper uten skikkelig jobb. Kvinnene vinner som vanlig. Fornøyd?

Jeg ser ikke helt hvorfor "vi" kvinner skulle godte oss over at du har droppet ut av skolen? At såpass mange gutter ikke fullfører videregående og blir gående i årevis uten hverken jobb eller fullført utdannelse er et stort samfunnsproblem, ikke noe normalt oppegående mennesker flirer av.

Anonymous poster hash: 8eac5...f05

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

TS har 'mommy issues' og bør helst bare holde seg unna kvinner generelt. Han kan jo heller bare kjøpe seg en sexbot fra japan, siden han ikke misliker kvinner, fysisk. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...