Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så det ts skrev om at kvinner er "gjennomsnittlig snillere" er liksom det som gjør at saklighetsnivået hans får en knekk? Virkelig?

Han bare tuller ;)

Anonymous poster hash: 3e873...d0b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han bare tuller ;)

Men tuller du?

Anonymous poster hash: 8b02b...ed1

AnonymBruker
Skrevet

Både ganske bitchy og snillere, altså?

Anonymous poster hash: 8eac5...f05
Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Jeg misliker ikke kvinner for det finnes mange deilige der ute, og de er gode å ha til noe ;). Er i mot likestilling. Kvinner skal ha så forbanna mye makt!? Skal det snart ikke bli forskjell på kvinne og mann eller? Eneste som skiller oss snart er mus og pikk?

Endret av Baby_Blue
AnonymBruker
Skrevet

Men tuller du?

Jeg tuller ikke med at jeg misliker de og tankegang/handlingene som havner under punktene iallefall. Det gjelder på langt nær alle.

AnonymBruker
Skrevet

Både ganske bitchy og snillere, altså?

Gjennomsnittlig snillere, men samtidig er mange ganske bitchy :)

AnonymBruker
Skrevet

Gjennomsnittlig snillere, men samtidig er mange ganske bitchy :)

Alt i alt ikke så veldig mye snillere likevel da, altså?

AnonymBruker
Skrevet

Alt i alt ikke så veldig mye snillere likevel da, altså?

Jo, gjennomsnittlig tror jeg det, men det varierer. Noen kan være kjempe snille, andre kan være bitchy og frekk. Likevel mener jeg at kvinner er en del snillere enn menn.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du, ts?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du, ts? Anonymous poster hash: 8b02b...ed1

Hemmelig, men ikke så gammel.

AnonymBruker
Skrevet

Hemmelig, men ikke så gammel.

Det ante meg. Du skal tilbake på skolen når ferien er ferdig nå, da?

• Liker 3
Skrevet

Så det er ikke lov å mislike kvinner lenger?

Å mislike kvinner kan man godt gjøre om man ikke skjønner bedre. Men om man faktisk mener noe slikt helhjerta så fremstår man som fullpakka idiot. Det finnes ca 3,5 milliarder kvinner i verden. Du misliker i så fall veldig mange mennesker og fremstår som sagt som ganske mindre intelligent.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det ante meg. Du skal tilbake på skolen når ferien er ferdig nå, da? Anonymous poster hash: 8b02b...ed1

Om høyere utdanning er skole så ;-)

Skrevet

Var mammaen din slem mot deg?

AnonymBruker
Skrevet

Var mammaen din slem mot deg?

Nei, ingen har vert stygg mot meg. Derimot liker jeg bare ikke kvinnene her til lands, blant annet pga det jeg skriver her.

Skrevet

Flaut å se hva slags menn vi fostrer opp i dette landet. Heia Norge! :)

Første glupe jeg har lest i denne tråden. Hva er det vi gjør galt?

AnonymBruker
Skrevet

Hardt arbeid skulle det stå. Fysisk eller veldig hardt psykisk :) Mener ikke det nei.

Okei. Da får du komme til meg på besøk og så kan du få se hvem av meg og deg som kan løfte tyngst :) Eller hadde det vært flaut å tape mot en jente? ;)

Anonymous poster hash: 0f588...c4d

AnonymBruker
Skrevet

Om høyere utdanning er skole så ;-)

Det er ikke akkurat så vanskelig å komme seg inn på høyskoler nå til dags :fnise:

Skrevet

Jeg har lest noen tråder her om noen som misliker kvinner, f.eks. en litt nedenfor her. Og nå skal jeg fortelle hvorfor jeg gjør det:

- Det skal ha og ha. Både personlig og via staten, eks. likestillingspolitikk.

- Noen her prater om at mange kvinner stifter familie med de samme mennene, det er jo verdt et punkt. Ikke fordi en mener en har rett på det, men helst fordi det er ganske kynisk og ikke bra mtp skatten.

- Personlig er mange ganske bitchy.

- Ubrukelig til arbeid ;)

Så et positivt punkt:

+ Gjennomsnittlig snillere.

Kom med dine tanker og meninger! :)

Haha snakk om å koste alle under en kam! Ja du, alle kvinner er like - Prinsesse Diana, Britney Spears, Margaret Thatcher, Hitlers kone og Myra Hindley har virkelig mye til felles og kan sammenlignes og brukes som et representativt utvalg for å representere hele den kvinnelige befolkningen..

Alle kvinner er ulike, og har sine sterke og svake sider, på lik linje med menn (og alle andre levende vesener for den saks skyld). Det og generalisere enkeltindivider på bakgrunn av kjønn, henviser kun til lavere intelligens eller et behov for å prøve å heve seg selv over andre.. Tror du burde se litt i speilet og kanskje tenke over at det "muligens" er ditt syn og holdninger på andre medmennesker som er problemet her?

Og for ordens skyld, ikke prøv å rakke ned på det motsatte kjønn med tanke på jobb og deres prestering i arbeidslivet. Hvem som helst vet at kvinner "duger" like godt som menn, og visa versa.

Jeg lurer samtidig på hva som har fått deg til å få et slikt syn på kvinner, TS? Har du opplevd mye avvisning på kjærlighets-fronten, har du et dårlig forhold til kvinnelige familiemedlemmer, føler du at "maskuliniteten" din trues på jobb av kvinnelige kolleger eller har du bare opplevd noe vondt?

Kanskje du burde vurdere og prøve å tilbringe litt mer tid med andre kvinner, fra forskjellige steder rundt om kring? Mange flotte kvinner og menn her i verden, og du finner garantert noen kommer overens med!

Men husk at adferd avler adferd!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg misliker ikke kvinner for det finnes mange deilige der ute, og de er gode å ha til noe ;). Er i mot likestilling. Kvinner skal ha så forbanna mye makt!? Skal det snart ikke bli forskjell på kvinne og mann eller? Eneste som skiller oss snart er mus og pikk?

Hadde du synes det var greit å ikke ha noe du skulle sagt og stått på kjøkkenet dagen lang da? Hvorfor er du i mot at begge kjønn er like mye verdt? Er det fordi du er en liten tufs som ikke kan få deg noe med mindre dama blir gifta bort til deg mot sin vilje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...