Gå til innhold

Jeg misliker kvinner også


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Slike tråder med slike meninger sier kun noe om den som starter den.

Kan det tenkes at du er redd kvinner? Ikke har hatt så mye kontakt med dem?



Anonymous poster hash: db930...8d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hummels

Hadde du synes det var greit å ikke ha noe du skulle sagt og stått på kjøkkenet dagen lang da? Hvorfor er du i mot at begge kjønn er like mye verdt? Er det fordi du er en liten tufs som ikke kan få deg noe med mindre dama blir gifta bort til deg mot sin vilje?

Anonymous poster hash: 0f588...c4d

For flere og flere kvinnfolk er avhengig av jobbene sine og penger for å pynte på utseendet sitt i stedenfor å være hjemme hos ungene. De blir bare kastet i en barnehage og sfo etter skolen. Ser nesten ikke mora si for de skal ha så forbanna mye makt og penger. Kvinnfolk blir jo snart de nye mannfolka.

Jeg får meg noe når jeg vil ha meg noe, så enkelt er det. Kryr jo av horer. Bryr meg ikke om å gifte meg. Holder med samboerskap for meg skal jeg si deg. De jeg har vert sammen med var enig i at å gifte seg var bare bortkasta. Så ble det slutt mellom oss, tenk alt det styret det hadde blitt hvis jeg måtte skille meg for hver gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg har lest noen tråder her om noen som misliker kvinner, f.eks. en litt nedenfor her. Og nå skal jeg fortelle hvorfor jeg gjør det:

1. - Det skal ha og ha. Både personlig og via staten, eks. likestillingspolitikk.

2. - Noen her prater om at mange kvinner stifter familie med de samme mennene, det er jo verdt et punkt. Ikke fordi en mener en har rett på det, men helst fordi det er ganske kynisk og ikke bra mtp skatten.

- Personlig er mange ganske bitchy.

3. - Ubrukelig til arbeid ;)

Så et positivt punkt:

+ Gjennomsnittlig snillere.

Kom med dine tanker og meninger! :)

Anonymous poster hash: 3e873...d0b

Utdyp hva du mener med det første punktet jeg har uthevet.

Punkt 2. Her skjønner jeg heller ikke hva du mener. Er det en ulempe å stifte familie sammen med en mann? På hvilken måte er det kynisk og ikke bra med tanke på skatten?

Punkt 3. Er du så dum og uvitende at du tror kvinner ikke arbeider? Hvordan skulle vi ellers kunne forsørge oss?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For flere og flere kvinnfolk er avhengig av jobbene sine og penger for å pynte på utseendet sitt i stedenfor å være hjemme hos ungene. De blir bare kastet i en barnehage og sfo etter skolen. Ser nesten ikke mora si for de skal ha så forbanna mye makt og penger. Kvinnfolk blir jo snart de nye mannfolka.

Jeg får meg noe når jeg vil ha meg noe, så enkelt er det. Kryr jo av horer. Bryr meg ikke om å gifte meg. Holder med samboerskap for meg skal jeg si deg. De jeg har vert sammen med var enig i at å gifte seg var bare bortkasta. Så ble det slutt mellom oss, tenk alt det styret det hadde blitt hvis jeg måtte skille meg for hver gang!!

Så du fornekter kvinners rett og behov til selvrealisering og behovet for å ha det godt med seg selv, fordi de er, ehh, kvinner - og ikke menn?

Selvfølgelig bør barnet ha så mye oppmerksomhet og tid med foreldrene som overhodet mulig, men det å forvente at en mor skal ofre seg selv og sin selvfølelse og en mulig karrière som hun elsker er helt forferdelig, og spesielt fremfor mannen sin?

Den dagen jeg bestemmer meg for å stifte en familie er det ikke snakk om at jeg blir hjemmeværende. Jeg skal yte min del til samfunnet, gjøre min del som medmenneske, bruke tid på en jobb som jeg trives i OG være en helt fantastisk mamma som kan gi barnet mitt alt den skulle trenge. Selvfølgelig er det å kutte ned på jobbingen endel en bra løsning, for begge parter, barnet trenger ikke kun moren sin - Men ikke snakk om at jeg skal la meg forfalle og ikke jobbe, kun fordi jeg er kvinne. Nå må du gi deg vennen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Så du fornekter kvinners rett og behov til selvrealisering og behovet for å ha det godt med seg selv, fordi de er, ehh, kvinner - og ikke menn?

Selvfølgelig bør barnet ha så mye oppmerksomhet og tid med foreldrene som overhodet mulig, men det å forvente at en mor skal ofre seg selv og sin selvfølelse og en mulig karrière som hun elsker er helt forferdelig, og spesielt fremfor mannen sin?

Den dagen jeg bestemmer meg for å stifte en familie er det ikke snakk om at jeg blir hjemmeværende. Jeg skal yte min del til samfunnet, gjøre min del som medmenneske, bruke tid på en jobb som jeg trives i OG være en helt fantastisk mamma som kan gi barnet mitt alt den skulle trenge. Selvfølgelig er det å kutte ned på jobbingen endel en bra løsning, for begge parter, barnet trenger ikke kun moren sin - Men ikke snakk om at jeg skal la meg forfalle og ikke jobbe, kun fordi jeg er kvinne. Nå må du gi deg vennen

Men jeg skjønner meg ikke på disse kvinnene som stresser seg i hel, klager og syter for de har så mye å gjøre. Jobb, barn. Så kjefter de på mennene uten grunn at de gjør for lite. Hvorfor får de unger da? Har møtt nok av sånne damer. Har ei i slekta.

Endret av Baby_Blue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skjønner meg ikke på disse kvinnene som stresser seg i hel, klager og syter for de har så mye å gjøre. Jobb, barn. Så kjefter de på mennene uten grunn at de gjør for lite. Hvorfor får de unger da? Har møtt nok av sånne damer. Har ei i slekta.

Det kan jeg nesten ikke svare på da jeg ikke er en av disse kvinnene du beskriver. Som regel en grunn til at folk klager, og det er at noe er galt. Kanskje de føler de gjør mest hjemme itillegg til å ha jobb og barn? (sier ikke at menn er dårlige til å hjelpe til hjemme, kun et eksempel) - men et ganske vanlig problem. En av partene føler de gjør mer og får for lite ut av dette. Samspill, respekt og kommunikasjon er nøkkelen til enhver lykkelig familie.

Hvorfor så mange folk ikke tenker over dette og planlegger eventuelle prioriteringer før de velger å få barn, er meg et evig spørsmål. Planlegging, tilrettelegging, forståelse og samarbeid er viktig i en slik sammenheng for at alle parter skal kunne komme godt ut av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For flere og flere kvinnfolk er avhengig av jobbene sine og penger for å pynte på utseendet sitt i stedenfor å være hjemme hos ungene. De blir bare kastet i en barnehage og sfo etter skolen. Ser nesten ikke mora si for de skal ha så forbanna mye makt og penger. Kvinnfolk blir jo snart de nye mannfolka.

Voksne mennesker er avhengig av å jobbe for å tjene penger til livets opphold.

Når far og mor er på jobben er barna i barnehagen og sfo og ser dermed ikke foreldrene sine i de timene.

Konklusjonen din er kanskje litt tankevekkende? Altså; kvinner (mødre) velger å jobbe fordi de "skal ha så forbanna mye makt og penger" og dermed blir de "snart de nye mannfolka".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Voksne mennesker er avhengig av å jobbe for å tjene penger til livets opphold.

Når far og mor er på jobben er barna i barnehagen og sfo og ser dermed ikke foreldrene sine i de timene.

Konklusjonen din er kanskje litt tankevekkende? Altså; kvinner (mødre) velger å jobbe fordi de "skal ha så forbanna mye makt og penger" og dermed blir de "snart de nye mannfolka".

Nei de er avhengig av å jobbe for å ha mest mulig penger til klær, utseende, dyrt hus, dyr bil, være noe mer enn alle andre. Det er liksom viktigere enn barna sine. Men siden nesten alle er så avhengig av det så kommer de seg ingen vei likevel.

Ja de kommer snart til å bli de nye mannfolka! Grøsser av tanken. Ei kvinne får vertfall ikke ha mer makt enn meg!!

Endret av Baby_Blue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Nei de er avhengig av å jobbe for å ha mest mulig penger til klær, utseende, dyrt hus, dyr bil, være noe mer enn alle andre. Det er liksom viktigere enn barna sine. Men siden nesten alle er så avhengig av det så kommer de seg ingen vei likevel.

Ja de kommer snart til å bli de nye mannfolka! Grøsser av tanken. Ei kvinne får vertfall ikke ha mer makt enn meg!!

Hvis du mener alt dette i ramme alvor, er du moden for innleggelse og realitetsbehandling. Det får være måte på generalisering. At noen kvinner kanskje er slik du beskriver, tror jeg nok. Men ellers har jeg sett massevis av eksempler på at menn ikke akkurat overanstrenger seg med hensyn til barn og hjem.

Jeg har arbeidet dobbelt og trippelt i alle år. Av inntekten har bare en brøkdel falt på meg. Når husleie, forsikringer, regninger er betalt har det aller meste har gått med til barna mine og deres behov.

Endret av Arabella
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei de er avhengig av å jobbe for å ha mest mulig penger til klær, utseende, dyrt hus, dyr bil, være noe mer enn alle andre. Det er liksom viktigere enn barna sine. Men siden nesten alle er så avhengig av det så kommer de seg ingen vei likevel.

I mine omgivelser er det mennene som er mest opptatt av stort hus, dyr bil og statusjobber (i den grad de i det hele tatt er opptatt av det).

Det er også mødrene i mine omgivelser som er mest sammen med barna.

Du er veldig tøff i trynet, Baby_Blue, så jeg får ikke nicket ditt til å rime med innleggene dine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

I mine omgivelser er det mennene som er mest opptatt av stort hus, dyr bil og statusjobber (i den grad de i det hele tatt er opptatt av det).

Det er også mødrene i mine omgivelser som er mest sammen med barna.

Du er veldig tøff i trynet, Baby_Blue, så jeg får ikke nicket ditt til å rime med innleggene dine.

Så klart finnes det menn også som er opptatt av å ha mest mulig penger. Ja mennene er vel mer opptatt av dyre hus, biler og alt det der. Kvinnene må ha mest mulig penger til utseendet sitt. (IKKE ALLE, SÅ IKKE SKJELL MEG UT OG FORTELL AT DERE IKKE ER SÅNN, SNAKKER OM DE SOM ER SÅNN). De er sånn "giiiida meg, må ha penger til nye dyre klær, dyr sminke, brystoperasjon, neseoperasjon, ansiktsløft, gudenevethvaoperasjon!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart finnes det menn også som er opptatt av å ha mest mulig penger. Ja mennene er vel mer opptatt av dyre hus, biler og alt det der. Kvinnene må ha mest mulig penger til utseendet sitt. (IKKE ALLE, SÅ IKKE SKJELL MEG UT OG FORTELL AT DERE IKKE ER SÅNN, SNAKKER OM DE SOM ER SÅNN). De er sånn "giiiida meg, må ha penger til nye dyre klær, dyr sminke, brystoperasjon, neseoperasjon, ansiktsløft, gudenevethvaoperasjon!"

For ordens del, ikke noe mer negativt å bruke pengene på slikt dersom de ønsker det - enn menn som velger å bruke det på å dra ut, dyre bilder etc. (igjen ikke alle, kun et eksempel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

For ordens del, ikke noe mer negativt å bruke pengene på slikt dersom de ønsker det - enn menn som velger å bruke det på å dra ut, dyre bilder etc. (igjen ikke alle, kun et eksempel)

Jo, for jeg takler ikke at folk skal bruke penger på jåleri. Som om de bare tenker på seg selv i stedenfor familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, for jeg takler ikke at folk skal bruke penger på jåleri. Som om de bare tenker på seg selv i stedenfor familien.

Hva definerer du som jåleri? Er da billigere og bedre for det enkeltindividet å fikse på noe som gjør at de føler seg bedre med seg selv, enn å kjøpe en unødvendig dyr ting, eller kaste det bort på noen kvelder ute..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jo, for jeg takler ikke at folk skal bruke penger på jåleri. Som om de bare tenker på seg selv i stedenfor familien.

Det har da vel ikke du noe med hva folk bruker pengene sine til. Går hele din inntekt med til familien, om du har noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Hva definerer du som jåleri? Er da billigere og bedre for det enkeltindividet å fikse på noe som gjør at de føler seg bedre med seg selv, enn å kjøpe en unødvendig dyr ting, eller kaste det bort på noen kvelder ute..?

Ja hvis de ikke har stiftet familie enda så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De er sånn "giiiida meg, må ha penger til nye dyre klær, dyr sminke, brystoperasjon, neseoperasjon, ansiktsløft, gudenevethvaoperasjon!"

Er vel ikke så mye av det blant vanlige kvinner i dagens Norge, foreløpig.

Hvor har du det fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Det har da vel ikke du noe med hva folk bruker pengene sine til. Går hele din inntekt med til familien, om du har noen?

Har ikke egen familie enda nei. Nei jeg har ikke noe med hva andre bruker pengene på. Vil de kaste bort pengene sine på å bli vakrere så vær så god, hvis de får bedre selvtillit av det så må de bare gjøre det. Men er idiotisk gjort hvis de har egen familie å kaste bort pengene på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Er vel ikke så mye av det blant vanlige kvinner i dagens Norge, foreløpig.

Hvor har du det fra?

Å de finnes i Norge også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Har ikke egen familie enda nei. Nei jeg har ikke noe med hva andre bruker pengene på. Vil de kaste bort pengene sine på å bli vakrere så vær så god, hvis de får bedre selvtillit av det så må de bare gjøre det. Men er idiotisk gjort hvis de har egen familie å kaste bort pengene på seg selv.

Hva sier du om menn som bruker tusener på treningsstudio og alskens dyre idretter? Gjør ikke mange dette for å imponere damene? Synes du det er greit?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...