AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #401 Del Skrevet 11. august 2014 Og at den MÅ spises fra rett fra boksen, for å demonstrere at det er kjærlighetssorg det er snakk om Selvfølgelig. Helst i kosebuksen sammen med en firkantet pappboks med kleenex. Anonymous poster hash: 805c6...d63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 11. august 2014 #402 Del Skrevet 11. august 2014 Selvfølgelig. Helst i kosebuksen sammen med en firkantet pappboks med kleenex.Anonymous poster hash: 805c6...d63 Gjerne mens man ser på klissete romantiske filmer om fortapt kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberry Skrevet 11. august 2014 #403 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) - ananas på pizza og i tørket form i nøtteblandinger. - brødskive/ smørbrød med potetgull ved siden av, ikke så vanlig her i Norge, men helt vanlig i USA. - waldorf salat til kalkun. Hva er greia med det?- oreo oppi alt. Til og med i sjokoladeplater. - smør under smørbart pålegg. Vedder på at den neste nugattien som kommer er "Nå med crunchy oreobiter!" .. (søren, burde jeg ta patent på dette?) Endret 11. august 2014 av strawberry 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #404 Del Skrevet 11. august 2014 Gjerne mens man ser på klissete romantiske filmer om fortapt kjærlighet Og mens en venninne snakker hull i hodet på deg at det er mannfolket som er drittsekken. Anonymous poster hash: 805c6...d63 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 11. august 2014 #405 Del Skrevet 11. august 2014 Kjærlighetssorg og is.Anonymous poster hash: 805c6...d63 Enig! Sist gang jeg gikk gjennom et brudd spiste jeg omtrent ingenting på 14 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottepalme Skrevet 11. august 2014 #406 Del Skrevet 11. august 2014 Jeg liker godt mange av kombinasjonene som er nevnt i tråden. Men, jeg styrer unna - ketchup på alt annet enn pølse - kombinasjonen banan og sjokolade (særlig når bananer er barn og sjokoladen smeltet. Æsj!) - bakverk med sjokolade - svisker og svinestek - pannekaker og suppe. Pannekaker skal kun spises med sukker eller syltetøy Når bananer er barn? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottepalme Skrevet 11. august 2014 #407 Del Skrevet 11. august 2014 Og mens en venninne snakker hull i hodet på deg at det er mannfolket som er drittsekken. Anonymous poster hash: 805c6...d63 Mens du sitter der med 5 dagers fett hår, usminka og lurer på hvorfor det er vits å leve. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #408 Del Skrevet 11. august 2014 Mens du sitter der med 5 dagers fett hår, usminka og lurer på hvorfor det er vits å leve. Nettopp! Da er alle de innleggene dekket, og vi er enig Fuck is og kjærlighetssorg Anonymous poster hash: 805c6...d63 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottepalme Skrevet 11. august 2014 #409 Del Skrevet 11. august 2014 Nettopp! Da er alle de innleggene dekket, og vi er enig Fuck is og kjærlighetssorg Anonymous poster hash: 805c6...d63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 11. august 2014 #410 Del Skrevet 11. august 2014 Nå har jeg ikke lest hele tråden, så mulig du har fått dette svaret tidligere. Har du aldri vært på en italiensk restaurant noen gang? Der får du alltid servert brød til pastaen. Enten det er vanlig loff, hvitløksbrød eller foccacia. Og det er faktisk veldig godt, selv om det er karbohydrater på karbohydrater. For ikke å snakke om at det er digg å ta restespaghettimat, grave ut en loffskive, fylle oppi med spaghetti og kjøttdeig og fyre i mikroen med ost over. Hvitt brød og pasta hører definitivt sammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 12. august 2014 #411 Del Skrevet 12. august 2014 Vedder på at den neste nugattien som kommer er "Nå med crunchy oreobiter!" .. (søren, burde jeg ta patent på dette?) Spiste nugattilignende sjokoladepålegg med oreobiter i Hellas i sommer... Ungene elsket det... Så det har nok noen funnet på allerede. Jeg har aldri forstått saft til melkebaserte retter som pannekaker, fiskeboller i hvit saus, og risengrynsgrøt... Melk og saft sammen er skikkelig æsj... (Altså må man ha melkebasert drikke til melkebasert mat...) Salte nøtter på is har jeg heller aldri forstått. For min del elsker jeg en del av det mange hater. Som annanas i nesten all mat, både varm og kald. Og Waldorfsalat til kalkun. (Det er jo nesten grunn nok alene til å spise kalkun! Så lenge Waldorfsalaten er hjemmelaget.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 12. august 2014 #412 Del Skrevet 12. august 2014 Ost og skinke!! Hvorfor kan man ikke kombinere osten med feks salami istedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 12. august 2014 #413 Del Skrevet 12. august 2014 Ost og skinke!! Hvorfor kan man ikke kombinere osten med feks salami istedet? Det er vanlig, spiser det ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Necasi Skrevet 12. august 2014 #414 Del Skrevet 12. august 2014 Peanøttsmør og syltetøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #415 Del Skrevet 12. august 2014 Is og krem. Som i banansplitt. Anonymous poster hash: a80e8...d2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #416 Del Skrevet 12. august 2014 Kakao med krem. Kremen ødelegger jo kakaosmaken. Anonymous poster hash: a80e8...d2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #417 Del Skrevet 12. august 2014 Jeg har aldri forstått saft til melkebaserte retter som pannekaker, fiskeboller i hvit saus, og risengrynsgrøt... Melk og saft sammen er skikkelig æsj... (Altså må man ha melkebasert drikke til melkebasert mat...) Melk til fiskeboller i hvit saus? Og til risgrøt som allerede består av 90% melk? Nei, det er nok saft for å balansere smaken litt Anonymous poster hash: a80e8...d2a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #418 Del Skrevet 12. august 2014 Ananas og ansjos på pizza (ikke nødvendigvis sammen). Majones på leverpostei eller skinke. Kaviar på egg.Anonymous poster hash: fafa1...c18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 12. august 2014 #419 Del Skrevet 12. august 2014 ja søren - tunfisk på pizza, lakris i sjokolade, agurksalat til laks.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nouvelle Skrevet 13. august 2014 #420 Del Skrevet 13. august 2014 (endret) Butikksjokolade med frukt, Freia Fruktnøtt for eksempel. Nugatti og brød Fisk og skalldyr på pizza Lakris på soft-is Pesto og tunfisk Endret 13. august 2014 av Nouvelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå