Gå til innhold

Din Fuck friend..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I utgangspunktet er det verdens største kompliment at en flott kvinne ønsker å dele seng sammen, så ja...instillingen hans er jo gal. Men som Kate sier....han kan komme fra dårlige erfaringer, så for å slippe å potensiellt føle seg enda mer ydmyket, så kanskje han hellet vil la være å ha sex med henne kontra det å føle seg som utilstrekkelig og som en taper ;)

Det finnes menn med dårlige erfaringer og lav selvtillit når det kommer til sex også :)

Vel, men det er jo ikke en unnskyldning for å få damer til å skamme seg pga sitt høye libido?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Han kom fra et forhold med en dominerende kone som drev med fittenekt for å få det som hun ville. Det forklarer vel noe, tenker jeg.

Hehe...det forklarer ALLT :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir skadet av sånt ja.

Samtidig som det tok tid å komme over motsatt vei også. Det er ikke godt som kvinne å bli anklaget for å være laus, fordi man har lyst på kjæresten sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig som det tok tid å komme over motsatt vei også. Det er ikke godt som kvinne å bli anklaget for å være laus, fordi man har lyst på kjæresten sin.

Han får ingen poeng fra meg pga det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Vel, men det er jo ikke en unnskyldning for å få damer til å skamme seg pga sitt høye libido?

Nei jeg så enig så enig! En hensynsfull og seksuell åpen dame bør absolutt ikke få tredd en slik følse ned over seg av den grunn. Om mannen sliter med prestasjonsangst bør han bare kommunisere godt med henne og forklare hvordan han tenker.

Jeg tror vel egentlig svært få menn tenker negativt om en dame som er glad i sex og å tilfredstille en mann. Det er jo alle menns store drøm å bli med en sånn kvinne. :)

Det jeg tror løser problemet for en slik mann er at dama gir han feedback underveis på at hun koser seg og at han er god til å elske. Da tror jeg at jeg kan jeg garantere at han kvikner til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Samtidig som det tok tid å komme over motsatt vei også. Det er ikke godt som kvinne å bli anklaget for å være laus, fordi man har lyst på kjæresten sin.

Presterte han virkelig å legge "skylden" på deg fordi han hadde prestasjonsangst?? Wtf!

Da må jo mannen ha vært gal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han fikk ikke prestasjonsangst, men visste ikke helt hva han skulle gjøre. Han var vant til å sovne under akten, fortalte han, så han visste vel ikke helt hva han skulle gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Han fikk ikke prestasjonsangst, men visste ikke helt hva han skulle gjøre. Han var vant til å sovne under akten, fortalte han, så han visste vel ikke helt hva han skulle gjøre.

Oi...nå åpner bilde seg veldig opp om denne "mannen"...han må jo ha blitt tyrannisert i en mannsalder for å synke SÅ ned da? Huffameg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...