Gå til innhold

Din Fuck friend..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter

Eg traff ein gamal kamerat på ein lokal pub. Eg gjekk rett opp til han og spurte om han var interessert i å bli pv. Det var han :P

Vi hadde kontakt som venner. Han var her på kaffi,utan sex. Me hadde kun kontakt på mld om når me skulle treffast å ha sex. Funka velsig greit. Ingen var ute etter noko forhald.

No er dette ei tid tilbake. Om me dater haldt me oss unna kvatandre. Han har no kjæreste og eg (håpar) eg er på veg inn i eit forhald.

Eg og min forhenværande pv har i dag eit godt forhald. Gode vener som kan treffast heime hjå kvarandre på kaffi.

Høres fint ut...hadde vært greit å kunne gjøre sånn som mann når man trenger litt også :) hahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjerner og planeter

Høres fint ut...hadde vært greit å kunne gjøre sånn som mann når man trenger litt også :) hahahaha

det er flust av damer som vil ha pv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt "Serviceavtale" med noen heldigvis.



Anonymous poster hash: 450ee...dd2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

..og de befinner seg hvor? :)

Hehe.....Bare meg som ikke ser de da :fnise:

Det er berre til å starte leitinga også å vera litt på høgget. MEN for all del ver klar på kva du er ute etter. Ikkje lur ei dame inni i eit puleforhald om ho er ute etter eit seriøst forhald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Det er berre til å starte leitinga også å vera litt på høgget. MEN for all del ver klar på kva du er ute etter. Ikkje lur ei dame inni i eit puleforhald om ho er ute etter eit seriøst forhald.

Ja det burde være en selvfølge......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varerier. Kan gå 2-3uker mellom hver gang, men av og til treffes vi oftere i perioder. Vi er venner også da, så prates ofte på facebook/meldinger mellom hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt pulevenn før.....Jeg har alltid lurt veldig på hvordan man bare "blir det"...??

Føler man bare gnister og ....PANG vi må pule? Hvordan tar man liksom initsiativ til noe sånt uten å drite seg fullstendig ut? Det skal jo veldig mye til for at en kvinne bare har lyst på sex....og enda sjeldnere er det jo at de vil ha det uten følser involvert (mitt inntrykk iallefall). Det er ille nok å be en dame ut på kaffe....også skal man plutselig hinte til at "jeg vil pule med deg og ikke noe mer!" :fnise:

Hehe....Virker som om dette er standard praksis hos veldig mange ettersom jeg forstår?

Vel, jeg og min nåværende kom godt overens fra dag en og da vi hadde muligheten til å komme i prat fant vi ut at begge var fysisk tiltrukket (naturligvis etter noen glass). Det var ikke planlagt at det skulle bli noe fast, men det har det altså bare blitt. I et forhold hadde vi aldri passet sammen, men sexen er veldig bra og siden begge er single og ikke ute etter forhold så er det en ganske gunstig avtale for begge parter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Vel, jeg og min nåværende kom godt overens fra dag en og da vi hadde muligheten til å komme i prat fant vi ut at begge var fysisk tiltrukket (naturligvis etter noen glass). Det var ikke planlagt at det skulle bli noe fast, men det har det altså bare blitt. I et forhold hadde vi aldri passet sammen, men sexen er veldig bra og siden begge er single og ikke ute etter forhold så er det en ganske gunstig avtale for begge parter.

hehe...hørtes da veldig enkelt og greit ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Det er berre til å starte leitinga også å vera litt på høgget. MEN for all del ver klar på kva du er ute etter. Ikkje lur ei dame inni i eit puleforhald om ho er ute etter eit seriøst forhald.

Da er leitingen begynt. Venter i spenning. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Kunne tenkt meg en pulevenn jeg og så jeg prøvde meg først med en sånn en....

giphy.gif

Så plutselig ble det slik:

giphy.gif

What am I doing wrong......Any ideas?

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjerner og planeter

Kunne tenkt meg en pulevenn jeg og så jeg prøvde meg først med en sånn en....

giphy.gif

Så plutselig ble det slik:

giphy.gif

What am I doing wrong......Any ideas?

:hoho:

Faen heller. Hadde ikkje fått vekk alt det glitteret før til påske!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er leitingen begynt. Venter i spenning. :-)

De må være litt frampå å ikke tro at de står på døra di og ber om et puleforhold.

Jeg pulte en bekjent for 4 mnd siden. Fikk mld dagen etterpå " 2 be continiued?" Jeg sa selvfølgelig ja siden han er det beste ligget jeg har hatt ever.

Treffes alt fra 2 ganger i uka til 2 ganger i mnd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

De må være litt frampå å ikke tro at de står på døra di og ber om et puleforhold.

Jeg pulte en bekjent for 4 mnd siden. Fikk mld dagen etterpå " 2 be continiued?" Jeg sa selvfølgelig ja siden han er det beste ligget jeg har hatt ever.

Treffes alt fra 2 ganger i uka til 2 ganger i mnd

Okay...mener du at mannen bør være frempå og rett frem? Mulig jeg missoppfattet det du skrev.

Og dette spørsmålet er nok vanskelig å svare på...men hvordan i H vil man karakterisere "beste sexen ever"? Jeg bare tenker i kontrast til at så mange her på KG klager over "dårlig sex" hele tiden.....Forvirringen blir bare større for hver dag hos undertegnede :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Okay...mener du at mannen bør være frempå og rett frem? Mulig jeg missoppfattet det du skrev.

Og dette spørsmålet er nok vanskelig å svare på...men hvordan i H vil man karakterisere "beste sexen ever"? Jeg bare tenker i kontrast til at så mange her på KG klager over "dårlig sex" hele tiden.....Forvirringen blir bare større for hver dag hos undertegnede :skratte:

Nei, jeg var frempå selv. " pule mer? " enkelt og greit. Vi er ganske likestilt ang hvem som kontakter hvem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay...mener du at mannen bør være frempå og rett frem? Mulig jeg missoppfattet det du skrev.

Og dette spørsmålet er nok vanskelig å svare på...men hvordan i H vil man karakterisere "beste sexen ever"? Jeg bare tenker i kontrast til at så mange her på KG klager over "dårlig sex" hele tiden.....Forvirringen blir bare større for hver dag hos undertegnede :skratte:

Fordi, det ER den bestesexen jeg har hatt sammenlignet med sex jeg har hatt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Nei, jeg var frempå selv. " pule mer? " enkelt og greit. Vi er ganske likestilt ang hvem som kontakter hvem

Ok...Da ble jeg klokere faktisk....godt å høre at damene kan ta tak når de vil ha noe også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...Da ble jeg klokere faktisk....godt å høre at damene kan ta tak når de vil ha noe også :)

Jeg tror det ofte bunner ut i at damer er redde for avvisning, jeg er ikke det. Får jeg et nei så erdet ikke verdens undergang. Man kan ikke bli likt av alt og alle uansett. Om en sier nei er det alltids noen som sier ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...