Gå til innhold

Din Fuck friend..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter

Fordi, det ER den bestesexen jeg har hatt sammenlignet med sex jeg har hatt før.

Javel :).....Dette trenger du selvsagt ikke svare på, men av ren nysgjerrighet.....Hva er det en mann bør gjøre og ta hensyn til for at du/dere damer, skal sitte igjen med "dette føltes bra!"? Hva mener du er den mest kritiske faktoren for at opplevelsen skal kunne bli kategorisert som fantastisk?

Jeg bare lurer fælt....Det skader jo ikke for oss menn å vite litt om hvordan dere damer ønsker at vi skal gå frem tenkte jeg :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Jeg tror det ofte bunner ut i at damer er redde for avvisning, jeg er ikke det. Får jeg et nei så erdet ikke verdens undergang. Man kan ikke bli likt av alt og alle uansett. Om en sier nei er det alltids noen som sier ja.

Jeg liker den holdningen. Burde øve meg selv i det.....det er jo egentlig helt riktig som du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel :).....Dette trenger du selvsagt ikke svare på, men av ren nysgjerrighet.....Hva er det en mann bør gjøre og ta hensyn til for at du/dere damer, skal sitte igjen med "dette føltes bra!"? Hva mener du er den mest kritiske faktoren for at opplevelsen skal kunne bli kategorisert som fantastisk?

Jeg bare lurer fælt....Det skader jo ikke for oss menn å vite litt om hvordan dere damer ønsker at vi skal gå frem tenkte jeg :laugh:

Jeg kjente jo fyren litt fra før av. Ellers hadde jeg aldri blitt med han hjem. Og det er helt individuelt hva damer syns er bra og ikke. Han Var villig til å prøve ting, sitter ikke fast i noe mønster, kommuniserer bra i senga og han tar iniativ. Sexen var bra selv første gang og nå er den enda bedre.

Om du puler noen du mener er god i senga så skader det jo ikke å spørre om dere skal gjenta det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare med skillet mellom FF og den berømte "mellomfasen"? Virker som om mange havner i en slags gråsone - der ingen av partene er tydelige på om det dreier seg om bare sex, eller vanlig dating + sex (som da ideelt sett fører til kjærestestatus).

Jeg tenker vel at mengden kontakt er litt underordnet. Det som er relevant, er om man har en avtale for hva "greien" er. Er dere bare sexvenner, så er vel det greit om dette er det dere ønsker. Og man kan jo ha mye kontakt selv om det bare er sex og vennskap.

For å finne ut hva han/hun vil, så må du nok rett og slett spørre om dere har noe på gang... hvis det ikke er opplagt såklart.

Dette lurer jeg også på. Traff ei jente ute på byen. Vi hadde ikke sex første kvelden, men avtalte og treffes til uka. Da hadde vi sex. Etter det har vi spist middag sammen, dratt på piknik, shopping. Hatt en del sex også da. Vi snakker med hverandre annen hver dag på melding eller snap. Har ikke snakka noe om "pulevenner" eller noe sånt. Lurer på hvor vi står...

Anonymous poster hash: c4b5b...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lurer jeg også på. Traff ei jente ute på byen. Vi hadde ikke sex første kvelden, men avtalte og treffes til uka. Da hadde vi sex. Etter det har vi spist middag sammen, dratt på piknik, shopping. Hatt en del sex også da. Vi snakker med hverandre annen hver dag på melding eller snap. Har ikke snakka noe om "pulevenner" eller noe sånt. Lurer på hvor vi står... Anonymous poster hash: c4b5b...95d

Dette høres mer ut som om det er på vei mot noe annet enn et rent FF forhold

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet, eller faren, er jo som Stjernis er inne på, om man går inn i et PV forhold med feil fortegn. Jeg har trodd jeg vhar vært på vei inn i et forhold, og han har bare ønsket sex, fordi jeg er for seksuell til å være kjæreste.

Så kommunikasjon, og ikke noe lureri, det er veien å gå. Utover det så har jeg aldri hatt en PV, bevisst altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Problemet, eller faren, er jo som Stjernis er inne på, om man går inn i et PV forhold med feil fortegn. Jeg har trodd jeg vhar vært på vei inn i et forhold, og han har bare ønsket sex, fordi jeg er for seksuell til å være kjæreste.

Så kommunikasjon, og ikke noe lureri, det er veien å gå. Utover det så har jeg aldri hatt en PV, bevisst altså :)

Jeg er så enig i det med kommunikasjon! ...men nå sperret jeg virkelig opp øynene her: "for seksuell til å være kjæreste." ?!?!?!?.....HÆ?

Beklager men nå ble jeg skikkelig satt ut. Er det virkelig en fyr som har sagt det? :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig i det med kommunikasjon! ...men nå sperret jeg virkelig opp øynene her: "for seksuell til å være kjæreste." ?!?!?!?.....HÆ?

Beklager men nå ble jeg skikkelig satt ut. Er det virkelig en fyr som har sagt det? :sjokk:

En?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel :).....Dette trenger du selvsagt ikke svare på, men av ren nysgjerrighet.....Hva er det en mann bør gjøre og ta hensyn til for at du/dere damer, skal sitte igjen med "dette føltes bra!"? Hva mener du er den mest kritiske faktoren for at opplevelsen skal kunne bli kategorisert som fantastisk?

Jeg bare lurer fælt....Det skader jo ikke for oss menn å vite litt om hvordan dere damer ønsker at vi skal gå frem tenkte jeg :laugh:

Dette er individuelt, og har med kjemi å gjøre. Men det er aldri feil å være flink til å lese henne og få henne til å føle seg trygg. Det siste er det overaskende mange menn som ikke skjønner.

Anonymous poster hash: 39994...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

En?

Nei nå kødder du med meg?!?Forstår jeg deg riktig her nå? Mener du at du har opplevd FLERE av den typen homo sapiens med pung??? (Eeeeeeek!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Dette er individuelt, og har med kjemi å gjøre. Men det er aldri feil å være flink til å lese henne og få henne til å føle seg trygg. Det siste er det overaskende mange menn som ikke skjønner.

Anonymous poster hash: 39994...5ad

Er så enig i det siste du skriver....og det med å få henne avslappet og trygg er jo selve essensen i opplevelsen etter min mening. Har skjønt at flere damer også sliter med å nyte og få orgasme også dersom de er utilpass eller nervøse, så ikke sikkert det blir gøy for noen dersom så er tilfelle?

Også burde jo mannen gjøre sitt ytterste for å få henne til å skjønne at han elsker kroppen hennes også. Jeg tror det er skremmende mange som ikke tør folde seg helt ut fordi de er usikre på rumpe/pupper/mage osv osv....vi står kanskje egentlig i veien for vår egen nytelse når jeg tenker meg om :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå kødder du med meg?!?Forstår jeg deg riktig her nå? Mener du at du har opplevd FLERE av den typen homo sapiens med pung??? (Eeeeeeek!)

Dette har vi snakket om før, du trenger ikke sitere det HVER gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Dette har vi snakket om før, du trenger ikke sitere det HVER gang :fnise:

Hahaha sorry altså....jeg bare mista pusten et øyeblikk her...no harm done? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet, eller faren, er jo som Stjernis er inne på, om man går inn i et PV forhold med feil fortegn. Jeg har trodd jeg vhar vært på vei inn i et forhold, og han har bare ønsket sex, fordi jeg er for seksuell til å være kjæreste.

Så kommunikasjon, og ikke noe lureri, det er veien å gå. Utover det så har jeg aldri hatt en PV, bevisst altså :)

Sa han noe om hva han mente med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa han noe om hva han mente med det?

Han følte det som et press at jeg var tent på ham og ville ha sex med ham, han ble stresset av det, og var redd han ikke skulle strekke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

Han følte det som et press at jeg var tent på ham og ville ha sex med ham, han ble stresset av det, og var redd han ikke skulle strekke til.

Hmmmm...okay...da skjønner jeg litt hva han mente...med det siste du nevner her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm...okay...da skjønner jeg litt hva han mente...med det siste du nevner her

Det henger jo ikke på greip, å være tent på kjæresten sin er en gave til kjæresten, det var jo ikke som at jeg satt på kuken hans 24 / 7, jeg bare hadde lyst på ham. Kommer aldri til å forstå menn, jeg. Hvor mange menn klager ikke på at kvinnen IKKE har lyst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Det henger jo ikke på greip, å være tent på kjæresten sin er en gave til kjæresten, det var jo ikke som at jeg satt på kuken hans 24 / 7, jeg bare hadde lyst på ham. Kommer aldri til å forstå menn, jeg. Hvor mange menn klager ikke på at kvinnen IKKE har lyst?

Du missforstår meg :)

Nesten allt press over å prestere seksuellt ligger på mannen. En frigjort dame med stort behov for sex er vel det beste jeg personlig vet om. Så jeg personlig blir ikke skremt av kvinner som vil ha masse sex...tvert imot.

Men desto mere man faller hardt for en dame og desto mer tent og klar man er på henne, desto større blir bekymringen for å ikke klare å gi henne det hun trenger :) Det handler om at desto mer man bryr seg om henne jo mer prestasjonsangst kan oppstå. Hadde det vært opp til meg kunne jeg tilbrakt 24 timer i strekk med en dame over meg...hahahaha

Men jeg kjenner den snikende følsen av at "kjeder hun seg nå tro? Er hun lei? Får hun utløp for det hun vil?"

Så det handler ikke om at man ikke liker damen med stort sexbehov, men frykten for å feile kan være større en viljen til å lykkes....herregud jeg suger i å forklare :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du missforstår meg :)

Nesten allt press over å prestere seksuellt ligger på mannen. En frigjort dame med stort behov for sex er vel det beste jeg personlig vet om. Så jeg personlig blir ikke skremt av kvinner som vil ha masse sex...tvert imot.

Men desto mere man faller hardt for en dame og desto mer tent og klar man er på henne, desto større blir bekymringen for å ikke klare å gi henne det hun trenger :) Det handler om at desto mer man bryr seg om henne jo mer prestasjonsangst kan oppstå. Hadde det vært opp til meg kunne jeg tilbrakt 24 timer i strekk med en dame over meg...hahahaha

Men jeg kjenner den snikende følsen av at "kjeder hun seg nå tro? Er hun lei? Får hun utløp for det hun vil?"

Så det handler ikke om at man ikke liker damen med stort sexbehov, men frykten for å feile kan være større en viljen til å lykkes....herregud jeg suger i å forklare :(

Det er stor forskjell på å tenne på mannen, ha lyst på ham og å utrykke betyr at mannen ikke strekker til. Det behøver ikke engang å bety at jeg har så stort sexbehov, jeg har lyst på han jeg elsker. Det er hva det betyr.

Noe jeg også har forsøkt å forklare til partnere. Dersom han tar meg på skuldra og jeg kommer, så bør han jo prise seg lykkelig for at jeg er så tent på ham, ikke få panikk fordi han tolker alt hva som kan være GALT med det.

Er hun LØS? Kommer hun til å være UTRO? Hvordan har hun blitt SÅNN?

Endret av KateW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...