Gå til innhold

Din Fuck friend..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når det passer for begge . Alt fra en gang i uken til annenhver måned. Vi er bare ff , ingen ambisjoner om og bli kjærester eller noe. Holdt på elleve år , men har en av oss kjæreste , date eller " holder på" med en annen - så dropper vi det . Er begge to ledig samtidig , så er det fritt frem ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det passer for begge . Alt fra en gang i uken til annenhver måned. Vi er bare ff , ingen ambisjoner om og bli kjærester eller noe. Holdt på elleve år , men har en av oss kjæreste , date eller " holder på" med en annen - så dropper vi det . Er begge to ledig samtidig , så er det fritt frem ;)

Hva er grunnen til at du ikke ser på han som en mulig kjæreste? Jeg mener, hvis dere har hatt sex i elleve år, så må du jo være svært tiltrukket av han - samtidig som det er god kjemi der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en FF før så jeg svarer. vi gjorde stort sett bare avtalerom å møtes på byen. Vi hadde lite kontakt på ukedager, fungerte fint i 3 år :)



Anonymous poster hash: e238b...af7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan i utgangspunktet bare møtes annahver uke pga barn, så den "friuka" møtes vi 1-2 ganger hvis det lar seg gjøre. Har ingen kontakt utenom, utover å avtale treff på melding.



Anonymous poster hash: 39994...5ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser han daglig da vi jobber sammen. Men er venner utenom jobb og kan helt fint være sammen uten å ha sex, selv om det ofte ender der. Vi har en veldig klar avtale på at det kun er sex og ikke noe mer, men det fungerer veldig fint for oss begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bilder frem og tilbake på snap for å "friste" hverandre, men ellers bare om når og hvor vi skulle møtes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ser han daglig da vi jobber sammen. Men er venner utenom jobb og kan helt fint være sammen uten å ha sex, selv om det ofte ender der. Vi har en veldig klar avtale på at det kun er sex og ikke noe mer, men det fungerer veldig fint for oss begge.

Jeg har aldri hatt pulevenn før.....Jeg har alltid lurt veldig på hvordan man bare "blir det"...??

Føler man bare gnister og ....PANG vi må pule? Hvordan tar man liksom initsiativ til noe sånt uten å drite seg fullstendig ut? Det skal jo veldig mye til for at en kvinne bare har lyst på sex....og enda sjeldnere er det jo at de vil ha det uten følser involvert (mitt inntrykk iallefall). Det er ille nok å be en dame ut på kaffe....også skal man plutselig hinte til at "jeg vil pule med deg og ikke noe mer!" :fnise:

Hehe....Virker som om dette er standard praksis hos veldig mange ettersom jeg forstår?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er grunnen til at du ikke ser på han som en mulig kjæreste? Jeg mener, hvis dere har hatt sex i elleve år, så må du jo være svært tiltrukket av han - samtidig som det er god kjemi der.

Vi har totalt forskjellige interesser i hverdagen. Så derfor hadde det aldri vært liv laga .g dette vet vi begge to. Seksuelt fungerer vi svært bra , men du skal også kunne spise middag sammen , dra på ferie sammen ,alle hverdagslige ting - stort og smått. At det har gått elleve år til og fra , er sikkert også fordi begge er for behagelige / skeptiske / kall hva du vil til og finne noen andre og kline med ( når begge er single samtidig ) at det har bare blitt sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man snapper med FF er man vel kjærester? Anonymous poster hash: 9aeab...b5b

Man er kjærester etter å ha avtalt å være kjærester.

FF er man etter å ha avtalt å være nettopp FF. Er ikke særlig komplisert det her.

Anonymous poster hash: 86728...bb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Jeg har aldri hatt pulevenn før.....Jeg har alltid lurt veldig på hvordan man bare "blir det"...??

Føler man bare gnister og ....PANG vi må pule? Hvordan tar man liksom initsiativ til noe sånt uten å drite seg fullstendig ut? Det skal jo veldig mye til for at en kvinne bare har lyst på sex....og enda sjeldnere er det jo at de vil ha det uten følser involvert (mitt inntrykk iallefall). Det er ille nok å be en dame ut på kaffe....også skal man plutselig hinte til at "jeg vil pule med deg og ikke noe mer!" :fnise:

Hehe....Virker som om dette er standard praksis hos veldig mange ettersom jeg forstår?

Vel, å be noen ut og si jeg vil bare pule er nok litt vel direkte. For min del har det vært menn jeg har datet som jeg har kommet godt overens med uten at følelsene har vært der fra noens side, og derfor har vi beholdt et puleforhold.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Vel, å be noen ut og si jeg vil bare pule er nok litt vel direkte. For min del har det vært menn jeg har datet som jeg har kommet godt overens med uten at følelsene har vært der fra noens side, og derfor har vi beholdt et puleforhold.

Det gjorde meg litt klokere :) Takker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et par (pluss en kamerat av dem) som fuck friends, som jeg møter to til fire ganger i måneden for sex. Dessuten ei venninne som jeg har sex med en til to ganger i uka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg har et par (pluss en kamerat av dem) som fuck friends, som jeg møter to til fire ganger i måneden for sex. Dessuten ei venninne som jeg har sex med en til to ganger i uka.

Ei friskus du? :) også får du det beste av to verdner ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei friskus du? :) også får du det beste av to verdner ;)

:)

Ettersom jeg er bi, for tiden ikke ute etter noe fast forhold, liker å eksperimentere med sex i de fleste former så er dette et opplegg som passer meg veldig bra :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

:)

Ettersom jeg er bi, for tiden ikke ute etter noe fast forhold, liker å eksperimentere med sex i de fleste former så er dette et opplegg som passer meg veldig bra :danse:

Ja hvorfor ikke? Høres morro ut iallefall :)

Var det ikke du som skulle prøve to stk. dildo igår om jeg ikke husker feil? Hehe....gikk det bra? :)

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Jeg har aldri hatt pulevenn før.....Jeg har alltid lurt veldig på hvordan man bare "blir det"...??

Føler man bare gnister og ....PANG vi må pule? Hvordan tar man liksom initsiativ til noe sånt uten å drite seg fullstendig ut? Det skal jo veldig mye til for at en kvinne bare har lyst på sex....og enda sjeldnere er det jo at de vil ha det uten følser involvert (mitt inntrykk iallefall). Det er ille nok å be en dame ut på kaffe....også skal man plutselig hinte til at "jeg vil pule med deg og ikke noe mer!" :fnise:

Hehe....Virker som om dette er standard praksis hos veldig mange ettersom jeg forstår?

Haha ja sånt lurer jeg også på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Haha ja sånt lurer jeg også på:)

Hahaha...ja jeg lurer så fælt når jeg leser at masse folk har det....hehe. begriper rett og slett ikke at folk tør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Hahaha...ja jeg lurer så fælt når jeg leser at masse folk har det....hehe. begriper rett og slett ikke at folk tør :)

Eg traff ein gamal kamerat på ein lokal pub. Eg gjekk rett opp til han og spurte om han var interessert i å bli pv. Det var han :P

Vi hadde kontakt som venner. Han var her på kaffi,utan sex. Me hadde kun kontakt på mld om når me skulle treffast å ha sex. Funka velsig greit. Ingen var ute etter noko forhald.

No er dette ei tid tilbake. Om me dater haldt me oss unna kvatandre. Han har no kjæreste og eg (håpar) eg er på veg inn i eit forhald.

Eg og min forhenværande pv har i dag eit godt forhald. Gode vener som kan treffast heime hjå kvarandre på kaffi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...