CarpeDiem Skrevet 15. september 2004 Forfatter #321 Del Skrevet 15. september 2004 HJEMME!!! Hurra! Jeg fikk komme hjem i dag likevel! Etter at blodprøvene mine i går var fine, håpet jeg på at jeg skulle få komme hjem i dag, og sjokket var stort da den teite assistentlegen kom og sa at jeg måtte bli "i alle fall til fredag, og kanskje til over helgen..." :o Jeg har hatt en eller annen infeksjon i kroppen, som de har nedkjempet med en rimelig kraftig antibiotikakur. Jeg har fått medisin intravensøst fem ganger i døgnet... :-? Dette ville de fortsette med noen dager til for å være på den sikre siden... Jeg ble så skuffet at jeg begynte å grine! Men så kom legen tilbake igjen etter en stund og sa at jeg kunne få permisjon, dersom jeg kom opp igjen på sykehuset i morgen tidlig. De skifter medisin til en annen type som jeg bare trenger å ta en gang i døgnet, og da er det jo ikke noe problem å være hjemme innimellom. Det er utrolig deilig å være hjemme igjen. Jeg har vært borte siden torsdag, da jeg fikk antistoffbehandling, og beskjed om at immunforsvaret mitt var dårlig. Og siden da har jeg sett ungene mine bare noen få timer på lørdag, da de var på besøk hos svigers... Det er alt for lite! Men nå skal jeg være her! Masse! Og formen er fin, så jeg klarer å kose meg godt med dem også. Junior var storfornøyd da Mamma var med til barnehagen for å hente ham i dag. "JAA! DER ER MIN MAMMA!" ropte han da vi kom... Han er så god. Og her hjemme har de kost seg hos meg og med meg, begge to. Vesla var med og hentet meg på sykehuset. Hun viste også tydelig at det var kjekt å se mamman sin igjen. Det er så fint når hun viser det tydelig, for hun er så pappa-jente til vanlig . ******************************************* Magnhild har skrevet litt her om Sting og New York og slikt... Jeg kan forklare På fredag var Mannen og jeg invitert til noen venner. De hadde "en liten oppmuntring" til oss, sa de. Vi var ganske spente og veldig nysgjerrige. Det viser seg rett og slett at to av mine veldig gode venninner har satt i gang kronerulling blant venner, familie, kolleger, venners venner, venners familie etc etc. Ordet har spredt seg langt og hurtig, og det er samlet inn MASSE penger! :o VELDIG MASSE!!! Og, i våre navn, har de bestilt tur til New York, med hotellopphold på fiiint hotell, samt VIP-billetter til Sting sin konsert på Madison Square Garden (med mottakelse, laminert adgangskort, plass på rad 1-5...). Jeg kan knapt vente med å reise!!!!! :hoppe: :hoppe: Vi har noen utrolig gode venner! Håper bare at je får lov av overlegen til å dra... :-? Etter planen skal jeg ha tredje cellegiftkur to dager før vi drar, og jeg kunne tenke meg å utsette den kuren til vi er tilbake igjen. Det er snakk om en ukes utsettelse... Håper de finner det forsvarlig. :-? Det får jeg sannsynligvis vite i morgen. Kryss fingrene for meg!! Jeg skal inn i morgen tidlig å få antibiotike og antistoff. Håper at jeg ikke blir like utslått som forrige gang, for i dag er jeg i kjempeform, og det hadde vært så deilig om det fortsatte sånn litt til. Har faktisk ikke tatt noe smertestillende i dag i det hele tatt (bortsett fra grunndosen, som jeg tar morgen og kveld, hver dag, da) Nå er det kveld, og jeg må sove, slik at jeg er fit for fight i morgen. God natt alle. Carpe Diem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 15. september 2004 #322 Del Skrevet 15. september 2004 Følger med og tenker på deg, CD. Godt å lese at du er hjemme igjen. :-) Så herlig med Sting konsert og tur til New York ! Du har virkelig et kjempeflott nettverk rundt deg! Herlig ! Ønsker deg lykke til i morgen, og ha en god natt. fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 15. september 2004 #323 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg vil være med også!!! Men jeg får vel klare meg med Sting i Oslo Spektrum i slutten av oktober jeg... Han er like flink der også... Selv om NYC er LITT stiligere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 16. september 2004 #324 Del Skrevet 16. september 2004 Så godt å høre at du er på beina!! Håper formen holder seg nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 16. september 2004 #325 Del Skrevet 16. september 2004 Høres utrolig gøy ut med Sting-konsert i NYC, håper virkelig dere kan dra Fantastiske venner dere har også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 16. september 2004 #326 Del Skrevet 16. september 2004 Overleger er greier folk!!! Jeg ble så glad at jeg nesten måtte gråte litt av glede. De skal tilpasse kurene til CD slik at hun skal få reise til NYC og se sting og kose seg med mannen noen dager!! Det er bare så utrolig moro!!! Jeg pakker meg ned i kofferten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 16. september 2004 Forfatter #327 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg er i kjempeform!! Har vært på sykehuset og fått antistoffbehandling og antibiotika intravenøst i dag. Det gikk fint, og jeg har ikke merket noe særlig til bivirkninger ennå. Er litt sliten, men det kan være fordi jeg sov lite i natt også. Formen er veldig bra, og blodprøvene mine er veldig fine. Jeg har ikke tatt noe ekstra smertestillende verken i går eller i dag. Og det er første gang siden jeg begynte på morfin-preparatene! Kanskje det er noe som begynner å virke etterhvert? Eller er det bare psyken som girer meg opp? Jge snakket med overlegen i dag, og, som Magnhild skrev, så har jeg fått klarering til å dra til New York!!! :hoppe: Jeg er så glad så glad så glad. Og når vi kommer til New York, så skal vi kanskje treffe igjen en god venninne av meg som bor "over there" også. Hun var i Oslo i sommer, men det hadde vært veldig hyggelig om hun hadde kunnet ta seg en tur til the Big Apple for å treffe oss. JA JA JA JA, jeg kan knapt vente! CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. september 2004 #328 Del Skrevet 17. september 2004 SÅ UTROLIG BRA!!! Gleder meg utrolig mye på dine vegne, dette unner jeg deg SÅ mye, CD! :blomst_opp: K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. september 2004 #329 Del Skrevet 17. september 2004 Så flott at du er hjemme, og ikke minst at du føler deg så bra! :-) Ønsker deg en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 17. september 2004 #330 Del Skrevet 17. september 2004 Så fint at formen er på topp:hoppe: Kanskje det er behandlingen fra danmark som har satt igang, eller den nye behandlingen?! Når reiser dere til NY da? Missuner deg kjempe masse, men du fortjener det virkelig! Et lite avbrekk i fighten er nok ikke dumt skal du se! 1000 fra baby-E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 17. september 2004 #331 Del Skrevet 17. september 2004 Godt å høre at du er i bra form! Og du er SUPERHELDIG som har så gode venner, OG at du skal til NY. Klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 18. september 2004 Forfatter #332 Del Skrevet 18. september 2004 Er fortsatt i fin-fin form, selv om jeg er litt mer sliten i kroppen i dag. Har fremdeles ikke tatt smertestillende utover grunndosen, men i dag kunne jeg kanskje ha trengt en liten pille... Men nå er det nesten gått prestisje i dette her... Vesla har hatt noen urolige netter etter at jeg kom hjem, så det har blitt litt for lite søvn. Det sliter, kjenner jeg. I natt skal hun være hos Bestebor, sånn at vi skal få sove skikkelig. Det skal bli deilig. Har hatt en fin dag. Hadde en deilig og lang morgen med alle fire oppe i mamma-pappa-sengen før vi hadde frokost til barne-tv. Så fulgte et par timer med medisinering på sykehuset før vi hadde en veldig trivelig lunsj hos venner. Junior og eldste sønn i huset der er jevngamle og leker godt sammen. Det var kjekt å være der igjen. Alt for lenge siden sist! Må ikke la det bli like lenge til neste gang. Mannen og Junior har en veldig koselig rutine om kvelden. Da setter mannen seg på sengekanten, og så går de gjennom dagen og snakker om alt det kjekke vi har gjort og opplevd. Jeg kom akkurat inn etter handletur, da jeg hørte dem oppe på rommet. Det er så koselig. Og det hjelper både store og små med å fokusere på alt det hyggelige som tross alt skjer i hverdagen. I dag var det mye hyggelig! Nå er det snart skikkelig lørdagskveld, med pizza og video! God helg! CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. september 2004 #333 Del Skrevet 18. september 2004 Kos deg skikkelig denne helgen! Det er så bra at du føler deg bedre, og for en fin familie du har! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malinda Skrevet 19. september 2004 #334 Del Skrevet 19. september 2004 Hei CD! Det er så godt å høre at du er bedre! Fint at det går fremmover. Regner med at de nå har funnet det som skal til for at du skal vinne denne runden! Kjempeflott at dere får reise til NY! Det er mange som unner dere den turen! Så deilig å komme seg langt vekk og bare kose seg!! Håper du snart er i form til en lunsj, det er så lenge siden jeg har sett deg. Jeg tenker masse på deg. Stor klem fra Malinda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 19. september 2004 Forfatter #335 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg er klar for en lunsj nå til uken, jeg! Jeg skal ha ny runde med antistoffer på torsdag og cellegift på fredag. Og i morgen, mandag, skal jeg opp på sykehuset for å bli skrevet ut... Har bare vært hjemme på permisjon, må vite. Så tirsdag eller onsdag? Noen som vil være med på lunsj for eksempel på tirsdag? Klokken tolv? Carpe Diem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masi Skrevet 19. september 2004 #336 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg/vi (S og jeg) er med på lunsj, selvfølgelig!!! Hvor da? Byen, Ikea, Kbitoen??? Vi C's! Synes det er så hyggelig at du føler deg så bra for tiden. Du ser også ut som om du har det veldig mye bedre! Innen Sting konserten er du en cm. høyere enn du noen gang har vært og kommer til å shoppe 5th Av. tom hvis dette fortsetter! Go Girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. september 2004 #337 Del Skrevet 19. september 2004 Hei CD Har drevet å sniklest litt. Du virker som en utrolig sterk person. Håper alt går din vei denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglene Skrevet 20. september 2004 #338 Del Skrevet 20. september 2004 God morgen! Dette var sterk kost tidlig på morgenen. Du virker som ei tøff dame som skal klare dette! -Stå på! New York hørtes flott ut, for noen fantastiske venner dere har som virkelig må bry seg! Dere får ha en fin reise, og lykke til med behandlingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 21. september 2004 #339 Del Skrevet 21. september 2004 hei hei CD! Hvordan går det med deg nå? Krysser fingrene for at alt fortsatt er like bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 21. september 2004 Forfatter #340 Del Skrevet 21. september 2004 Joda, formen er fortsatt fin-fin. Detter er veldig kjekt. Jeg har ikke vært i så god form på flere måneder! Jeg måtte riktignok ta en liten pille smertestillende i går ettermiddag. Jeg hadde ganske vondt i ryggen, men likevel, det er mye mindre enn tidligere. Jeg har virkelig nydt de siste dagene. Det er deilig å være i god form, men det blir litt travelt også. I helgen var vi på besøk til venner på lørdagen og på teater på søndagen. I tillegg har jeg vært innom på sykehuset for å få antibiotika hver dag. Ganske kjipt, egentlig, men mye bedre enn å være innlagt. Var der i går også, men da ble jeg sendt hjem igjen med en gang. Blodprøvene mine fra søndagen var så fine at jeg ikke trengte mer medisin. Flotte greier. Som sagt, så var vi på teater på søndag. Det var Hakkebakkeskogen som sto på programmet. Junior og jeg gikk sammen med mormor og Juniors to kusiner på 6 og 8 år. Det var riktig hyggelig, var det. Vi traff mange kjente på teateret. Men Junior syntes at det var ganske skummelt. Jeg skjønner ikke helt hva som har skjedd, for han har vært på teater flere ganger før uten at det har vært noe problem. Men denne gangen måtte han sitte på fanget hele tiden og ville helst gå ut og hjem. Jeg klarte å overtale ham til å bli, og det ble en trivelig opplevelse likevel. Etterpå var det kos på MacDonalds. En fin dag! Jeg skal nå begynne med et nytt behandlingsopplegg. Overlegene likte ikke at blodverdiene mine ble så lave etter cellegiften. Så nå skal jeg få cellegift hver uke, men i lavere doser, sånn at jeg ikke kommer like lavt igjen. Dermed slipper jeg forhåpentligvis flere opphold i isolat. Men det blir spennende å se hvordan kroppen min reagerer på å få tilført gift hver uke. :-? Håper jeg får noen gode perioder likevel. Det er kanskje bedre med lave bunner og høye topper i formen, enn å være jevnt over dårlig, liksom. Men men, vi får vente og se. Det var mulig å skifte tilbake til hver tredje uke dersom det skulle vise seg at jeg ikke takler det så godt. Cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå