Gå til innhold

Dreit i ansiktet til dama ved et uhell - hvordan gjøre det godt igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er du sikker på at hun er sur? mange damer som liker scat, som fetisjen heter, kanskje hun vil at du skal gjøre det igjen? Viktig å prate sammen om sex, tabuer i et forhold er bare hemmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

lag en sjokoladekake til henne og si "jeg lover å aldri drite på deg igjen"

Anonymous poster hash: 1a40b...adc

å spise noe brunt frister sikkert..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ustyrtelig morsomt! Bare ta tiden til hjelp, en dag vil dere nok begge le av det... Jeg ler meg ihvertfall ihjel :fnise::laugh:

Er ikke så mye annet du kan gjøre enn å si unnskyld... Hva sier hun til dette da?

Og bare for å være ekstra teit... Det kunne vært verre... hun kunne bedt deg gjøre det igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ustyrtelig morsomt! Bare ta tiden til hjelp, en dag vil dere nok begge le av det... Jeg ler meg ihvertfall ihjel :fnise::laugh:

Er ikke så mye annet du kan gjøre enn å si unnskyld... Hva sier hun til dette da?

Og bare for å være ekstra teit... Det kunne vært verre... hun kunne bedt deg gjøre det igjen ;)

Eller ta igjen med samme mynt :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Server lungemos til middag ;)

ÅÅÅÅÅÅÅÅHÅHÅHÅHÅHÅ! Jeg får brekninger av lungemosen alene...selv uten å ha fått erfare TS sine grusomme opplevelser! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oh shit. når du skrev dreit trodde jeg ikke du mente bokstavelig talt. Jeg tror kanskje ikke jeg hadde prøvd den stillinga igjen :P

men det går sikkert fint. bare ikke prøv å overtal henne til å prøve det igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere roe ROE DERE NED ALLE SAMMEN? Jeg har opprettet en tråd her inne som heter:gutter/menn se hit. Svar på den!!!!!

Anonymous poster hash: d2b60...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...