Gå til innhold

Dreit i ansiktet til dama ved et uhell - hvordan gjøre det godt igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa

Du har driti deg ut, en unnskyldning holder. Shit happens

Endret av Badebuksa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Du ar driti deg ut, en unnskyldning holder. Shit happens

diare er skikkelig nasty. Kan ikke tenke neg noe verre enn å få det i ansiktet. Da er spy bedre
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

det kan man ikke. Man kjenner at set skramler i mageb. Jeg har hatt akutt omgangssyke. Jeg kasta opp plutselig men diareen kjente jeg ble å komme.

Jeg har en immunsykdom som gjør at jeg har hatt diare gaanske så ofte. Som oftest kjenner man det ikke før man plutselig må veldig på do :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

diare er skikkelig nasty. Kan ikke tenke neg noe verre enn å få det i ansiktet. Da er spy bedre

Har du drukket litt i dag eller? :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalma

hvorfor hadde dere sex når du var så dårlig i magan? Fu burde jo visst og kjebt at du kom til å få rennaræv. Æsj så ekkelt. Jeg hadde aldri tilgitt

Får du renneræv hver gang du er uggen i magen? Steike, hadde det vært tilfellet for meg hadde ræva mi hatt gnagsår nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flaut det måtte ha vært :omg: men jeg vil tru dere vil le godt av dette senere :fnise:

Hadde dette skjedd med meg så hadde jeg sikkert brekt meg som en gal og spurtet rett i dusjen. Men jeg hadde nok prøvd det jeg kunne for at han skulle føle seg litt bedre etterpå. For det er jo et uhell.

Og vil jo tru dama di skjønner at det var en akutt greie, og at hun ikke er sint på deg. Så et lite unnskyld holder nok :)

Men hadde nok ikke prøvd den stillinga flere ganger :fnise: men jeg hadde nok flira godt av det etterpå..



Anonymous poster hash: bfed4...102
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Har du drukket litt i dag eller? :P

Hehe...samme tenkte jeg ;) Bettyboop pleier da alltid å være rettskreven i postene sine...i alle postene her på denne tråden er det store feil i samtlige poster.... :fnise:

???

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Hehe...samme tenkte jeg ;) Bettyboop pleier da alltid å være rettskreven i postene sine...i alle postene her på denne tråden er det store feil i samtlige poster.... :fnise:

???

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg ikke sekund på at er et ekte innlegg....



Anonymous poster hash: f93c8...990
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan si unnskyld og gjøre det godt igjen?

Dyrlegesprit og stålull til henne, tre kilo Immodium og en gedigen buttplug til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ihvertfall du skal slutte å la henne bruke buttpluggen så mye på deg.

Når jeg er løs i magan, så klarer jeg da å holde igjen. Hadde ikke hatt nubbesjans til å presse inn et knappenålshode engang!



Anonymous poster hash: 66ae9...436
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanlig bæsj hadde vært ille nok.. Men diare.....

Jeg har blitt kvalm av å sitte på do med diare, altså lukten av min egen avføring. Bare tanken på noen andre sin diare i fjeset (og muligens munnen??) er bare helt utenkelig..

Mulig hun tilgir og kanskje til og med ler av det en gang men glemmer gjør hun nok neppe. Du kan nok glemme 69 med henne igjen for det gjør hun nok ikke med deg eller NOEN andre noen gang igjen. Kan også hende hun vil føle seg utrygg på deg i senga.. I hvert fall i begynnelsen. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittelen forklarer vel alt. Vi hadde "omvendt" 69 for variasjonens skyld og med meg på topp. Var uggen i magen fra kvelden før og fikk det såpass akutt at jeg ikke rakk å løpe på dass, rakk jo ikke engang å reise meg før det traff ansiktet hennes. Ble selvfølgelig veldig kleint med full dusj for begges del og skifte av klær og sengetøy.

Hvordan si unnskyld og gjøre det godt igjen?

Anonymous poster hash: 834a5...94f

Si du trodde det var slik A2M skulle utføres. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Badebuksa

diare er skikkelig nasty. Kan ikke tenke neg noe verre enn å få det i ansiktet. Da er spy bedre

Ja, antakeligvis på den måten at det ikke er like mye bakterier. Regner med dama fikk en omgang diare selv.. Usj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lag en sjokoladekake til henne og si "jeg lover å aldri drite på deg igjen"



Anonymous poster hash: 1a40b...adc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Får du renneræv hver gang du er uggen i magen? Steike, hadde det vært tilfellet for meg hadde ræva mi hatt gnagsår nå...

nei men jeg vil ikke risikere noe i tilfelle det er det som skjer. Desduten har jeg ikke lyst på sex når jeg er uggen likevel. Og om man brygger på diare så fiser man jo de værste stinkerne. Rart man ikke merker hva magen styrer med da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER DERE DUMME?

Det lyser troll lang vei, slapp av.



Anonymous poster hash: 59157...62d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...