cinderella_h Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #1401 Del Skrevet 5. januar 2015 Dyktig !!! Tror ikke jeg skal prøve meg på frihånd for har ikke sydd mye i mitt liv. Vi får se hva det blir til etterhvert. Herregud så dårlig jeg sover om natta! På do flere ganger og våkner hver gang jeg skal snu meg! I dag våknet jeg av et spark ned mot blæra mi og sa måtte jeg bare rett på do!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. januar 2015 #1402 Del Skrevet 5. januar 2015 Hehe, blærespark er fantastisk Her synes lillemor det er koselig å spenne beina i ryggen/magen min, og dytte hodet gooooodt nedi blæra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 5. januar 2015 #1403 Del Skrevet 5. januar 2015 Her er det også flust med blærespark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #1404 Del Skrevet 5. januar 2015 Hehehehe godt det ikke bare er hos meg!!! Nå er det innkjøpt masse stoff og symaskin er i hus fikk jammen meg revet med litt babytøy i dag også 🙈🙈🙈🙈 handlet på salg, opprinnelig pris 1200,- betalte 450,- 👏👏👏👏👏mye fint! To tepper pluss to sengesett ble også kjøpt inn :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. januar 2015 #1405 Del Skrevet 6. januar 2015 Hurra for salg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. januar 2015 #1406 Del Skrevet 6. januar 2015 Hehehehe godt det ikke bare er hos meg!!! Nå er det innkjøpt masse stoff og symaskin er i hus fikk jammen meg revet med litt babytøy i dag også handlet på salg, opprinnelig pris 1200,- betalte 450,- mye fint! To tepper pluss to sengesett ble også kjøpt inn :-) Wohoooo Flott med gode tilbud, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #1407 Del Skrevet 6. januar 2015 I natt sov jeg med en pute mellom bena og det var betraktelig mye bedre !! Sov bedre da ja. I går tror jeg snuppa snudde seg igjen! Kjente en skikkelig omrfølelse og hele magen vrengte seg også ble det roligere igjen - så da blir jo mor litt bekymret. Kjenner jo henne i dag også men ltt lenger inn og svakere. Prøver å kose meg med å sy babyrede i dag. Det er et prosjekt for en som ikke har sydd mye i sitt liv 😍😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 6. januar 2015 #1408 Del Skrevet 6. januar 2015 Så flink du er Salg er fantastisk! Skal selv kjøpe inn litt mer i dag. Vognen har tydeligvis kommet allerede. Det gikk mye fortere enn jeg hadde regnet med. Legg ut bilde når du er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. januar 2015 #1409 Del Skrevet 6. januar 2015 Så flink du er! Det blir noke veldig bra! Og så godt at det hjalp med pute! Her kansk jeg nesten ikke sove uten ekstra pute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #1410 Del Skrevet 6. januar 2015 Åååå så gøy med vogn! Den må du hente og se på det er virkelig en herlig følelse !! Merket at puten hadde sin hensikt ja sov så mye bedre. Nå begynner imidlertid mannen å bli forkjølet. Håper bare ikke han smitter meg Ps nå er babyredet ferdig! Nå har jeg ikke ordentlig Pc - kun iphone og iPad. Får vel ikke lagt ut bilde med det???? Er jo grønn på området! For å si det slik - jeg lager aldri flere! Men er fornøyd med denne da. Den er veldig fin. Ble litt mindre enn jeg antok men ser fin og god ut Nå skal jeg begynne på litt sengetøy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. januar 2015 #1411 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Så flink du er! Får lagt ut fra ipad:) Når du skal legge ut må du bare velge "bruk full editor" Endret 6. januar 2015 av lillemeg90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #1412 Del Skrevet 6. januar 2015 Da skal jeg dele med dere i morgen 👏👏👍👍 Nå har jeg jo blitt helt avhengig. Mannen sier jeg har fått ny hobby 🙈 googler og googler hva man kan sy og neste prosjekt er baby wrap til bilstol. Men siden det er april baby så trengs ikke det varmeste så tenker å bruke er vanlig teppe :-) Det får bli en annen dags prosjekt :-) nå er det natta!!! Sov godt 🙏🙏☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #1413 Del Skrevet 7. januar 2015 Arg!!!! Mannen snorker som en gal fordi han er forkjølet og tett i nesen! Og da får ikke jeg sove !! 😡😡😡😡 endte opp på gjesterommet men det er jo noe annet enn min egen seng og dermed er drt lite søvn å få 😡😡😡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. januar 2015 #1414 Del Skrevet 7. januar 2015 Kjenner til det snorkeproblemet, gitt Jeg snorker like herlig selv, da Men som oftest greier han å sove gjennom min snorking, mens jeg våkner av at han snorker selv om jeg ligger med ørepropper i øra! Hvis han ligger på ryggen så dulter jeg i han til han snur seg på sida, og hvis han allerede ligger på sida så dulter jeg han såvidt så han skal justere hodestillinga litt xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 7. januar 2015 #1415 Del Skrevet 7. januar 2015 Her har jeg ørepropper liggende på nattbordet! Har reddet meg mange ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 7. januar 2015 #1416 Del Skrevet 7. januar 2015 Send mannen på gjesterommet Snorking er grusomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #1417 Del Skrevet 7. januar 2015 Hehe godt å høre at dette er et anerkjent problem!!! Heldigvis er jeg heldig - det rr ikke noe problem ellers i hverdagen er - kun ved forkjølelse. Men man ligger å irriterer seg og da får man ikke sove! Dulter borti han og det blir stille maks ti sekunder før neste tog begynner. 😝 jeg endte på gjesterommet Dagen i dag : Legetime. Sykemeldt 100 prosent pga bekkenløsning. Legen var fornøyd med at jeg ville frivillig sykemelde meg. Hun sa at jeg kunne kaste inn teppet for "godt" før permisjon - men det nektet jeg. Så vi tar en periode av gangen. Hun kjente på magen og hvordan baby lå. Mest sannsynlig ligger hun med ryggen mot magen min. Derfor jeg ikke kjenner de hardeste sparkene. Forklarer hvorfor det kjentes ut som ormen lock Ness inni der forrige dagen 😝hjertelyd var fin! Dro å kjøpte en sprinkelseng som var på tilbud med tilhørende madrass. Pluss tre laken. Så ble det jaggu meg litt mer babytøy! 🙈 Så har jeg kjøpt meg strikketøy !!! Jeg gjør ting jeg ikke kan! Hehe. Først sying - nå strikketøy! Skal legge ut bilder av det andre jeg lagde så snart jeg finner frem iPad. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 7. januar 2015 #1418 Del Skrevet 7. januar 2015 Så snille folk er her da, dulter borti liksom Akkurat det med høflig dulting når sagbruket startes opp har jeg gitt opp! Her snorker mannen når han ligger på ryggen OG når han ligger på siden. De høflige dultene reduserer snorkingen for et innpust før han drar i gang med økt frekvens på neste. Såh.. jeg vekker mannen jeg og ber han legge seg på stua :ond: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 7. januar 2015 #1419 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Så bra at alt sto bra til! kjedelig at det var bekkenet, men det er i hvertfall en forklaring på det da:) håper det blir bedre med avslapping:) skal du til fysio? Hva skal du strikke? Jeg har begynt på mitt andre strikkeprosjekt nå! Fra før av kunne jeg bare strikke rett, vrangt og felle av nå er det bratt læringskurve! Endret 7. januar 2015 av lillemeg90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #1420 Del Skrevet 7. januar 2015 Hehe lo godt nå - sagbruket 🙊🙊🙊🙊 det er noe i det du sier / det hjelper kun for skarve tre sekunder og de tre sekundene rekker man ikke å sovne på. Istedenfor irriterer man Seg og venter på neste dragsug. 🙈🙈 Hehehe da er vi to! Jeg kan heller ikke strikke. Måtte søke på you tube hvordan jeg la opp maskene. Men jeg fikk det til! Tenkte lage babyteppe og så langt går det bra altså! Det blir jo helt enkelt og rett for jeg kan ikke annet heller. Men har nå lagt opp 90 masker og strikket en del i kveld så begynner å ligne på noe. Knæsj rosa!! kanskje jeg har igjen litt garn og kan prøve meg på noe annet etterpå! Hva strikker du da og har du noen tips ? Nei det bekkenet Forsvant i alt det andre så ble ikke mer Prat om det. Så Forløpig ingen fysio. Men skal tilbake i slutten av måneden og kunne ta kontakt hvis det var noe. Nå må eg Google litt hva som hjelper / ikke hjelper mot dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå