Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?

cinderella_h

Anbefalte innlegg

cinderella_h skrev (På 9.11.2014 den 13.13):

Hahaha ja du sier noe! Men skulle ønske vi turte litt sengekos. Har nok verdens snilleste mann som ikke maser men til tider holder vi vel begge to å gå på veggen. Men jeg kjenner frykten for blødninger og at noe skal skje! Sett at noe skjer så vil jeg klandre meg delv før alltid ! Legene har sagt : lev som normalt men leser og hører stadig at msn skal ikke ha sex ved gjentatte aborter. Gjelder vel spesielt dem med tynn livmorhinne - men nå vet vi faktisk ikke hva grunnen hos meg er !

Skjønner at det kan være skummelt, å dere må jo føle på det selv, selvom de sier at det er helt trygt. Hvis det er noe trøst så er sexlivet labert her også, men det er pga. Formen min. Så det har vel vært 2-3 ganger siden jeg ble gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker mye på at alle sier det er trygt og man skal leve som normalt men ingen ve faktisk hvorfor jeg hadde disse abortene - så hvordan kan de si det ! Tenk om jeg har tynn livmorshinne og har sex - da vil den åpnes og jeg vil få en ny abort!

Nå har jeg faktisk fått gjort litt hjemme. Stemmen er helt tett og annerledes og jeg hoster som en gal !! Skal på seminar til uken hvir jeg skal holde foredrag og det går dårlig med denne stemmen 👎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke sant? Nesten litt "godt" å høre! Men synes synd i mannen og føler meg ikke optimal som kone!!!det plager meg! Er jo et ønske for oss begge to og han sier at barn er viktigst - men ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo andre måter å ha sex på da ;) Jeg forstår deg absolutt og hadde jeg vært deg ville jeg ikke tatt sjansen nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyblue skrev (På 9.11.2014 den 20.29):

Det finnes jo andre måter å ha sex på da ;) Jeg forstår deg absolutt og hadde jeg vært deg ville jeg ikke tatt sjansen nei :)

Det er helt sant! Men savner den vanlige!

Men nok om det lissom 🙈🙈🙈🙈🙈🙈

Søndagen er over! Sikkert en liter solbærtoddy er fortært og Halsen kjennes litt bedre. Håper det ikke blir verre i natt!

Var en tur på loftet og dro frem en gammel Eske jeg fikk med meg når jeg flyttet hjemmefra! Full av babyklær jeg hadde da jeg var liten! Herregud så søtt og gjett om det skal brukes!!!!:) Im in love!

Nå er det natta for min del :-) sov godt og drøm enda søtere. Klem fra meg :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det er så artig med gamle babyklær :) Mamma har tatt vare på masse etter meg og storesøster, og vi skal bruke noe av det hvertfall ^^ Hun hadde også en hel eske med gulpekluter :fnise:

God bedring, håper du får en fin dag i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;-) i dag har jeg vært slakt ! Ikke i form med andre ord! Blir kort innlegg dette også. Snart natta og håper på bedring i morgen. Hoster snart på meg et ribbeinsbrudd 🙈🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj æsj æsj skikkelig vondt med halsbetennelse - for hver gang jeg svelger kjennes det ut som ti kniver skjærer meg! Man sover ikke særlig godt da nei! I tillegg våkner man av akutt hoste pga tørr flekk og kløe !!! Feber er hvettfall borte 👏👏 men noen ganger gjør det så vondt nede i lysken når jeg hoster. Kjennes nesten ut so det revner!!!

La oss i går kveld og jeg lå rett på ryggen. Tenkte for meg selv at nå er det noen timer siden jeg har kjent dult. Plutselig slo det kraftig til. Wow !!! Det var sø hardt at jeg grep tak i mannen ved siden av! Han skyndtet seg for å

Legge hånden på magen og jammen fikk han seg ikke et slag han også ❤️ Tror han satte pris på det! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så koselig!! :) Håper det går bedre med hoste og hals i løpet av dagen, det er skikkelig slitsomt! Og med "strekkesmertene" i hostekulene i tillegg blir det ekstra slitsomt. God bedring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk mayami 👍

Formen er så som så men har slappet av maks i dag! I morgen reiser jeg på et kurs med jobben med overnatting. Kjenner jeg gru gleder meg! Jeg skal holde foredrag og det er ikke helt optimalt med denne stemmen og hosten! Men de får ta meg som jeg er .... driver å små pakker litt og har nå trengt meg selv opp i ett hjørne. Alle vil jo få vite om graviditeten nå ettersom jeg ikke skal drikke vin eller øl til maten eller ha disse bongene som vi kan få! Men hvordan kler jeg meg? Feks til kvelden hvor det er en bedre middag i festlig lag! Blir det veldig feil å ha en tett sittende ikke for pyntet men allikevel litt penere enn vanlig kjole? Den er tettsittende og magen synes! Jeg liker den og bryr meg ikke om at magen synes da jeg synes det er koselig. Men er det "feil" å gå i trange klær når man er hravid med mage? Vil noen tenke sånn? Burdte jeg heller kle meg i løse klær? Jeg er stolt av magen men redd for reaksjoner ... Hjelp meg jenter ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cinderella_h skrev (På 11.11.2014 den 13.56):

Tusen takk mayami

Formen er så som så men har slappet av maks i dag! I morgen reiser jeg på et kurs med jobben med overnatting. Kjenner jeg gru gleder meg! Jeg skal holde foredrag og det er ikke helt optimalt med denne stemmen og hosten! Men de får ta meg som jeg er .... driver å små pakker litt og har nå trengt meg selv opp i ett hjørne. Alle vil jo få vite om graviditeten nå ettersom jeg ikke skal drikke vin eller øl til maten eller ha disse bongene som vi kan få! Men hvordan kler jeg meg? Feks til kvelden hvor det er en bedre middag i festlig lag! Blir det veldig feil å ha en tett sittende ikke for pyntet men allikevel litt penere enn vanlig kjole? Den er tettsittende og magen synes! Jeg liker den og bryr meg ikke om at magen synes da jeg synes det er koselig. Men er det "feil" å gå i trange klær når man er hravid med mage? Vil noen tenke sånn? Burdte jeg heller kle meg i løse klær? Jeg er stolt av magen men redd for reaksjoner ... Hjelp meg jenter ...

Gå i det du vil å ikke tenk på hva andre syntes eller mener. Alle mener alltid noe om alt! ;)

Men fra mitt (og veldig mange andres) synspunkt er det absolutt ikke noe galt i å gå i trange klær som fremhever magen. Tror nok ikke du får noe annet enn positive reaksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går helt fint å gå i tettsittende klær. Jeg gjør det flere ganger i uken, har aldri tenkt over at det skulle være negatvit på noen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvis du får negative reaksjoner på det, så får du be dem gå og ta seg en bolle... Gå i det du vil, og strutt gjerne med magen om du har lyst! Ikke SÅ ofte man kan nyte friheten av å ikke holde inne magen i festlige lag! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble å bytte kjolen! Mannen sa den var fin men jeg følte meg ikke helt vel! Tok en litt mer romslig kjole. Magen synes faktisk uansett men den ble veldig fremtredende i den ene. RArt med det, men det var kun to kjoler i skapet som passet! Tror jaggu jeg har lagt på meg litt jeg 🙈

Nei nå er det natta før en laaaaaang dag i morgen! Nå kjenner jeg litt spark og det er en hyggelig måte å

Avslutte dagen på. Hun er visst mest livlig om kvelden ❤️😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...