Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?

cinderella_h

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Grusomt å sitte sånn altså men nå er det unnagjort. En helt fantasisk opplevelse og en snill og rolig jordmor :) hun fortalte alt og gikk nøye gjennom alt. Alt ser helt fint ut :)

Og .... Kjønn ..... Its a girl !!!!:)!' Hun sa at det ser veldig ut som en jente men man kan aldri være sikker for disse jentene kan lure oss litt men hun var 90 prosent sikker på at dette var en lang tynn og perfekt jente som var meget meget aktivt :)

Im in baby heaven !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, hurra!!! For at alt var fint OG for at jeg tippet rett for første gang! :) :) :) Så utrolig koselig med en sånn UL-time - nå kan du vel ta det litt roligere framover? Hvordan skal dere feire?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig veldig behagelig time! Hun brukte god tid og forklarte masse. Den var så rolig når hun begynte. Jeg kjente heller ingen spark i morres. Men når hun var i gang var den så aktiv! Og nå sparkes det i vei!

Deilig følelse!! Vi kan jo ikke være hundre prosent sikre på at alt går bra men vi er nærmere enn noen gang :)

Feiringen ja ... Hehe vi har fri fra jobb begge to. Ut på litt oppussing shopping og en linsj :) også skal vi pø baby shopping. Kjøpe noe rosa slm det står mormors/farmors prinsesse. Det skal legges i tilsvarende kopp og leveres i kveld til min mor og under svigerfamilie middag i morden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! :)Vi var også ute og handlet de første plaggene etter OUL, både denne gangen og sist. Må liksom ha noen sånne milepæler jeg - så kjøpte bamse da jeg rundet 12 uker og pysj/dress etter OUL! :) Vet hvordan det er å aldri egentlig være trygg på at det skal gå bra... Brent barn, og sånt.. Jeg føler meg ikke sikker nå en gang, enda jeg er 36+3 i dag.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo enda litt skummelt og det vil det vel være for resten av livet ja.. Men tror ikke vi gjør noen store innkjøp. Men vi var på barnas hus og drømte oss bort litt nede fant vi to fine rosa smekker med "prinsesse" på så de skal overrekkes i dag til mormor og i morgen til farmor oppi hver sin kom med skriften mormor:/ farmor på. Blir kos ❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...