Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?

cinderella_h

Anbefalte innlegg

Så koselig med sånne uttalelser fra mannen :hjerte:

Takk for oppskrift! Den skal prøves i morgen :) helst til frokost ;) søren at jeg har lagt meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe :) tok selv vare på siste rest av røren og

Skal unne meg dette til sen frokost

Nå :-) med brunost ... Mmmmm. Må bare komme meg ut av sengen! Blitt litt

Lenge i sengen i dsg. Rett og slett av den enkle grunn at jeg har null planer for dagen og det er grusomt grusomt kjedelig !!! Har lissom ikke noe å stå opp til! Heldigvis skinner solen men allikevel. Blir litt rastløs av å sitte stille på den måten også.

Modern og brodern er på besøk hos familiemedlem i dag - men det er ca 2 timers kjøretur og inn i Sverige og jeg turte faktisk ikke bli med! Tanken var at noe skulle skje og vi er langt unna samtidig som jeg er sykemeldt og litt strict på de reglene. Teit merker jeg nå som jeg ligger her :( kjedelig !!!!!!!!!!

Permisjonen starter heldigvis snart da !!!

Æsj får vel karre meg ut av sengen! Og inn i dusjen! Haha dusjen er et dusjhørne med skyvedører og det begynner å bli trangt å komme seg inn der 🙈🙈🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe merker selv at jeg ikke er like smal sidelengs som normalt :P hjelper liksom lite å snu seg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe godt vi er flere der!

Gikk på vekten i dag og har faktisk gått ned to kg ! Til tross for at jeg spiser ganske mye. Merkelige greier

Er det flere som merker at bevegelsene har rutiner og gjerne litt vonde? Det er vel trangt om plassen.

I dag har jeg fått ryddet litt her og der. Også har jeg ordnet i stand til sommeren. Siden vi har innepus som kun går i bånd i Hagen så kan vi ikke la døren stå åpen om sommeren. Men - med tanke på at kanskje barnevogn blir stående ute så vil jeg ikke ha veranda døren lukket. Derfor har jeg lagd en dør med netting som kan henglses på. Da trekker luften igjennom nettingen samtidig som ingen insekter kommer inn :) meget stolt av mitt eget prosjekt! Ble bra også!! Hadde netting i midten også brukte jeg noen tynne hvite gardiner over slik at den ikke ble direkte stygg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi i dag fødte venninnen min. Dog noen uker før termin men på 30 minutter! Var en super enkel fødsel som kun tok 30 minutter. Hvor heldig er man ikke da ???? Jeg kommer vel til å bruke 30

Timer !!! 😱😱😱

Ellers har vi gjort litt i Hagen i dag. Min mor mente at vi måtte få gjort mest mulig nå. Så da har vi ordnet litt ;)

Morsomme er at mannen planlegger suprise bursdag for en kamerat 2 uker etter termin!!! Jeg sa til

Han at det kanskje er litt dumt og

Ting kan skje etter termin eøler

Han er litt opptatt! Men her var visst fette selskapet viktig ja! Kjente jeg ble mektig irritert.

Baby er super aktiv i skrivende stund. Magen vrenger seg og tårene står i øynene mine for det gjør faktisk vondt. Jeg tror hodet har festet seg godt for det kjennes faktisk ut som

Noen stikker en kniv i underlivet mitt. Skikkelig vondt.

Skal ta natta nå men en liten oppdatering måtte til 👍👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow så raskt! Venninnen min fødte i går faktisk. Og hun brukte 40!!! Timer. Stakkars :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40????? Omg!!!!! Jeg blir skremt!

Jada den fødselen var drømmefødsel. Hadde begynt med noen mensen smerter på formiddagen. Så dro de til sykehuset og vannet gikk akkurat i det dem parkerte. Da hadde jordmor sagt at dette kommer til å gå fort. Hun hadde presset tre ganger og ungen var ute! Ingen smerter ingen revning og alt var fryd og gammen! Noen som har det ja !!!!!!! Grønn av misunnelse!

Jeg drømte i natt ( sikkert påvirket av den fødselshistorien) at vannet mitt gikk hjemme! Med blod! Men mannen kybekke bli med fordi han MÅTTE ordne noe på

Jobben først!

Hehe fortalte han dette og han lo godt! Han sa :

Aldri i verden!!!

I dag har det vært godt med bevegelser igjen! Men hvorfor i all verden kjennes det ut som noen stikker en kniv i f###### mi og vrir den rundt ????? Flere med samme følelse ?

I morgen er det kontroll hos legen igjen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen sier det er baby som presser på nerver. Andre sier det er modning. Men det kjennes godt ja!

Vanlig kontroll?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kjennes godt! Signerer !!! 😫🍴🍴✂️✂️✂️✂️✂️✂️✒️✒️✒️✒️🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪 hahahaha.

Ja vanlig kontroll hos fastlege. Levere blodprøve osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nesten det kjennes ut som strikkepinner :P

Lykke til!:) her er det time hos jordmor i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med kontroll :)

Så heldig hun venninnen din var med enkel fødsel, en kan bare ønske ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eller strikkepinner faktisk! Det eller kniv! Hehe.

Tvi tvi til oss som skal til kontroll i dag :-) greit å bli fulgt opp!

Ikke sovet Særlig godt i natt :( Stivner når jeg ligger for lenge på en side og

Det gjør vondt :(

Hva er disse rykningene i magen? PlutSelig kommer det masse sånne raske rykninger etterhverandre. Det r baby som rører på seg, men hva i all verden for dn bevegelse er det i grunn 😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rytmisk som hikking? Eller som krampe? Man får visstnok en litt krampefølelse når baby tisser:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rytmisk som krampe. Kanskje hun tisser ja. Hehe så rart dette her er... Imponert over denne kroppen og dens virkemåte altså!!! Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pån igjen ... Blod i urinen !!! Jeg trodde jeg var kvitt det men det har tydeligvis kommet tilbake. Så nå sitter jeg å venter på legens dom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ugreit :( Håper de finner ut av det. Du kan ikke ha fått en rift eller noe sånt? Det fikk jeg nemlig en gang :P Helt overbevist om at det måtte være uvi fordi det sved og jeg måtte tisse hele tiden, det var blod i urinen osv, men var et rift. Beklager detaljene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig :/ men det trenger ikke å bety noe, jeg har hatt blod i urinen nesten hver gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...