Essie_ Skrevet 8. desember 2014 #1221 Del Skrevet 8. desember 2014 Godt å høre fra deg, selv om du ikke har det så bra. Fint at du får hjelp <3 Håper du klarer å være litt egoistisk, og klarer å legge fra deg at andre rundt deg sliter. Det er lov å tenke på seg selv i en sånn situasjon, særlig når enkelte andre ikke gjør det. Du må huske at du skal ha energi til å ta vare på en baby om noen måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 11. desember 2014 #1222 Del Skrevet 11. desember 2014 Off, det høres virkelig ikke greit ut å være deg, nå! Enig med de andre, at du må prøve å prioritere deg selv, og ikke la andre kreve så mye av deg nå. Godt å høre at du får ekstra oppfølging nå da, og det er nok lurt å prate litt med psykolog også Så var det nok en god idé at du har sykmeldt deg litt, bare det ikke gjør at du blir sittende enda mer inne i "deg selv" med tankene Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 11. desember 2014 Forfatter #1223 Del Skrevet 11. desember 2014 Takk for støtten Det har virkelig vært noen tunge dager. Det triste med det er at dette er en tid man har gledet seg til og skal nyte. Jeg derimot går rundt som et nervevrak og synes dette er grusomt. Skulle ønske jeg klarte slappe av! Men mye ligger i psyken og redselen. Folk sier til meg at med min historie så er deg forståelig. 5 sa, en exu og en ma. Men så møter man folk som ikke fordtår og ber meg ta meg sammen! Vondeste er når det kommer fra mine egne og de nærmeste. Nå har jeg god oppfølging fra legen. Samtale med legen i morgen. Ultralyd til uken og jordmor. En ultralyd som vil vise en normal utgang vil nok hjelpe psyken litt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. desember 2014 #1224 Del Skrevet 11. desember 2014 Trist at folk kan si slik, manglende innsikt.. Bra at du får god oppfølging av legen, det er utrolig viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 11. desember 2014 #1225 Del Skrevet 11. desember 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 11. desember 2014 Forfatter #1226 Del Skrevet 11. desember 2014 Det er generelt trist ja men kanskje enda mer trist og sårende når det er ens egen familie. Prøvde forklare mine problemer men det ble blåst bort med at jeg måtte ts meg sammen, Skjerpe meg og at nå var jeg kommet så Langt at ingenting skjer. Nei der var det visst ikke relevant med mine problemer eller bekymringer. Vi måtte heller fortsette å snakke om h#n sine problemer! Jeg respekterer andres problemer, men hadde håpet å få litt tilbake. Hvertfall når vedkommende så godt kjenner historien min og jeg ikke er den som skriker høyest om dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. desember 2014 #1227 Del Skrevet 11. desember 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. desember 2014 #1228 Del Skrevet 12. desember 2014 Uff Lykke til på samtale med legen i dag Og så blir det nok bra med både jordmortime og ultralyd til uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 12. desember 2014 Forfatter #1229 Del Skrevet 12. desember 2014 Tusen takk for det. Skal prøve å få formidlet litt av mine tanker selvom jeg hater å Sitte å klage og syte og synes synd i meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 12. desember 2014 #1230 Del Skrevet 12. desember 2014 Tusen takk for det. Skal prøve å få formidlet litt av mine tanker selvom jeg hater å Sitte å klage og syte og synes synd i meg selv! Prøv å ikke tenk at du klager og syter, det gjør at du nærmest rakker ned på deg selv.. Og du fortjener bedre enn det! Tenk at du skal formidle hvordan du har det, og akkurat nå er det ikke særlig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. desember 2014 #1231 Del Skrevet 12. desember 2014 Prøv å ikke tenk at du klager og syter, det gjør at du nærmest rakker ned på deg selv.. Og du fortjener bedre enn det! Tenk at du skal formidle hvordan du har det, og akkurat nå er det ikke særlig bra Dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 12. desember 2014 Forfatter #1232 Del Skrevet 12. desember 2014 Heldigvis har jeg en søt og snill lege som ser ting fra min side. Som hun sa : hadde ikke du hatt probøemer hadde ikke jeg hatt jobb. Hehe. Fikk snakket litt ( selvom det ikke går helt inn i hjernebarken) og fant ut at jeg har litt lav blodprosent. Så da begynner jeg på jerntilskudd. Nå er det å se frem til ultralyd til uken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 13. desember 2014 Forfatter #1233 Del Skrevet 13. desember 2014 I dag begynner jeg på uke 24 👏👏👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 13. desember 2014 #1234 Del Skrevet 13. desember 2014 I dag begynner jeg på uke 24 Hurraa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 13. desember 2014 #1235 Del Skrevet 13. desember 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 14. desember 2014 Forfatter #1236 Del Skrevet 14. desember 2014 Helgen og dagene flyr i disse juletider. Jeg elsker julen og prøver å nyte hvert sekund men det går så fort! I går fikk vi handlet inn juletre og de siste julegavene. Vi pyntet tilogmed treet i går! Men selv juleglade meg måtte melde pass for pyntingen med engsng! En pause måtte til etter en lang dag shopping ! Folk er jo nærmest desperate i disse tider! Blir sjokkert jeg! Blir jo gått på, slått ned av vesker poser og nedkjørt av barnevogner! Ikke mye medmenneskelighet ute på sentrene om dagen! I dag har vi så smått begynt å rydde litt på det kommende barnerommet. Innser at det er en langvarig prosess for en times rydding resulterte i fire poser søppel! Ikke at det syntes engsng 😠 mye man tar vare på ja! Mannen og jeg er ikke helt enige om valg av barnerom. Han vil gi det minste rommet til babyen, og ta det største til vårt soverom. Selv tenker jeg st babyen må jo ha størst rom ettersom seng, sovesofa, garderobeskap og en haug med leker skal inn der! Med tanke på ryddingen i dag tror jeg at jeg vant kampen! Nå har jeg kommet meg til sengs! Er 50 prosent sykemeldt igjen og glad for det. Men sjekket sykemeldingen og legen har faktisk skrevet feil - hun har skrevet 100 prosent. Nesten så jeg hadde lyst til å melde pass fra jobben den kommende uken, men der går grensen. Så får ringe legen i morgen og få den korrigert. Men bare så stress med å komme seg dit igjen. de kan sende per post men da må jeg jo betale frakten samt at sjefen vil ha den umiddelbart! Irriterende! Uken byr på ultralyd og jordmor! Spennende! Natti natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. desember 2014 #1237 Del Skrevet 14. desember 2014 Folk er helt syke om dagen! Har du lagt merke til at folk kjører mye styggere før jul? Og man blir gått ned over alt ja.. Barnerom ja! her er det også rydding på gang. Har du noen planer om hvordan det skal se ut? Ang at det står 100% så er det i hvertfall slik på min jobb at man kan jobbe det antallet med timer man skal/orker så ordner arbeidsgiver det med NAV slik at det blir riktig. Vet ikke om det er slik over alt da Koslig! Første jordmortime du skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #1238 Del Skrevet 15. desember 2014 Tror nok min sykemelding er feil. For vi har ikke sånn ordning! Egentlig en ganske lur ordning du nevnte der! Mer fleksibelt og enklere! Men ringte lege i morres og selvfølgelig må jeg finne tid for å hente den! Har nok å styre med ellers lissom! Arg!!! Ja har noen formeninger om barnerommet men langt frem! Må pusses opp litt her og der tror jeg. Mannen har brukt rommet og hengt diverse shit på vegger osv. Også frykter jeg at selvom vi tar det største rommet så er det allikevel for lite. Hehe. Ja første time hos jordmor! Aner ikke hvor lang tid de setter av eller hva som skal skje der, men det får jeg vel tidsnok vite :-) I dag er en tung dag .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #1239 Del Skrevet 15. desember 2014 Tror nok min sykemelding er feil. For vi har ikke sånn ordning! Egentlig en ganske lur ordning du nevnte der! Mer fleksibelt og enklere! Men ringte lege i morres og selvfølgelig må jeg finne tid for å hente den! Har nok å styre med ellers lissom! Arg!!! Ja har noen formeninger om barnerommet men langt frem! Må pusses opp litt her og der tror jeg. Mannen har brukt rommet og hengt diverse shit på vegger osv. Også frykter jeg at selvom vi tar det største rommet så er det allikevel for lite. Hehe. Ja første time hos jordmor! Aner ikke hvor lang tid de setter av eller hva som skal skje der, men det får jeg vel tidsnok vite :-) I dag er en tung dag .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 15. desember 2014 #1240 Del Skrevet 15. desember 2014 Tror nok min sykemelding er feil. For vi har ikke sånn ordning! Egentlig en ganske lur ordning du nevnte der! Mer fleksibelt og enklere! Men ringte lege i morres og selvfølgelig må jeg finne tid for å hente den! Har nok å styre med ellers lissom! Arg!!! Ja har noen formeninger om barnerommet men langt frem! Må pusses opp litt her og der tror jeg. Mannen har brukt rommet og hengt diverse shit på vegger osv. Også frykter jeg at selvom vi tar det største rommet så er det allikevel for lite. Hehe. Ja første time hos jordmor! Aner ikke hvor lang tid de setter av eller hva som skal skje der, men det får jeg vel tidsnok vite :-) I dag er en tung dag .... Jeg har også tanker om barnerommet, men er langt frem enda:) her blir det også oppussing. Skraping av tapet, tapetsering, nytt tak og gulv. Hurra for at mannen er tømrer Vet ikke hvordan det er kommunalt, men privat er det 40 min- 1 t som er satt av:) En stor klem til deg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå