cinderella_h Skrevet 1. november 2014 Forfatter #941 Del Skrevet 1. november 2014 Ja jeg slenger meg på - etter tips og påvirkning fra lillemeg90 - er det lov å tippe kjønn på dansebabyen før jeg skal på oul på torsdagen. Lillemeg90 - gutt er notert! Meg selv tror også gutt. Mannen tror også gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 1. november 2014 #942 Del Skrevet 1. november 2014 Gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 1. november 2014 #943 Del Skrevet 1. november 2014 Gutt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 1. november 2014 #944 Del Skrevet 1. november 2014 Jeg tror jente! Men jeg tar bestandig feil, så det blir nok gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 1. november 2014 #945 Del Skrevet 1. november 2014 Jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 1. november 2014 #946 Del Skrevet 1. november 2014 Gutt tipper jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 2. november 2014 Forfatter #947 Del Skrevet 2. november 2014 Tror jammen flertallet er enige om gutt jeg !!!! Var hos ei venninne i stad og der mente begge at det var jente. De studerte magen min og var så påståelige! Kopierer listen til lillemeg90 og går gjennom den også ( i de send nattestimer) 1. VEKTFORDELING Legger du på deg kun på magen, skal det tyde på at du venter en gutt. Samler de ekstra kiloene seg heller på hofter og rumpe, venter du en jente. = gutt. 2. HÅR PÅ LEGGENE Vokser håret på leggene fortere er en gutt i vente, er det derimot ingen endring, blir det en jente. = jente ( men hårene på låret mitt har fått fart på seg, kan aldri si at jeg har lagt merke til st jeg har hatt så mye hår der- før nå) 3. MAGEFORM Ligner magen en basketball og sitter lavt, blir det en gutt. Ligner den en vannmelon og sitter høyt, blir det jente. Dersom det ikke synes bakfra at du er gravid, venter du en gutt. Ses det tydelig, ventes en jente. nå vet jeg ikke om det synes bakfra. Ikke ser jeg meg selv bakfra ( det er jeg jaggu glad for ) og ikke har jeg hørt noe! Men magen er nok litt mer vannmelon enn basketball - jente 4. SØVN Sover du med puten vendt mot nord, blir det en gutt, mot sør en jente. = alltid ligget mot sør - men nå ligger jeg mot nord - gutt 5. FØTTER Er føttene kaldere nå som du er gravid, venter du en gutt, er det ikke noen endring, er det en jente. = ingen forskjell egentlig - jente 6. FAR Legger den vordende faren på seg sammen med deg som er gravid, venter dere en gutt. Hvis ikke, blir det en jente. = Nå er mannen ganske treningsfit - men pga skade så har han hatt treningsnekt de siste ukene så sånn sett har han lagt på seg ja. Dog ufrivillig. Så denne er litt mer usikker men heller vel mot jente 7. MORMORS HÅRFARGE Har den vordende mormoren grått hår, er en gutt i vente. Har hun ikke grånet enda, eller farger håret, blir det en jente. = mormor har ikke grått hår. Jente 8. KVALME Slipper du unna timene over doskålen tidlig i svangerskapet, skal det tyde på at en gutt er i vente. Er du derimot veldig kvalm, venter du en jente. = definitivt gutt her 9. MORS UTSEENDE Ser du spesielt godt ut under svangerskapet, skal det tyde på at du venter en gutt. Jenter stjeler morens skjønnhet. Med alle de kviser jeg har fått så tviler jeg på at jeg ser så godt ut! Så det må være jente da. 10. BRYSTFORANDRINGER Vokser ikke brystene særlig, ventes en gutt. Er det dramatiske endringer, blir det en jente ikke dramatiske men de er større og Mer runde liker dem veldig godt for tiden Hehe ... Usikker. Kanskje jente 11. TALL Dersom mors alder ved unnfangelsen og måneden unnfangelsen fant sted til sammen utgjør et partall, ventes en gutt. Motsatt for jente. Gutter unnfanges helst på oddetallsdatoer, og jenter på partallsdatoer. Gutt 12. NÅL I TRÅD Holder du en nål i tråd over magen og den beveger seg i sirkler, blir det en gutt. Beveger den seg sidelengs, ventes en jente. Må jeg virkelig stå opp å finne en ring ??? Neia... 🙈🙈🙈 13. URIN Har mors urin en knall gul farge, ventes en gutt. Er fargen blassere, blir det en jente. = gutt 14. FYSEN PÅ Er mor fysen på salt eller sur mat, skal det tyde på gutt. Er det søt mat og gjerne godteri på topp, ventes en jente. Foretrekker du kjøtt og ost, skal også dette være tegn på gutt, mens frukt skal tyde på jente. Hvis foretrekker å spise skalken på brødet i stedet for en skive, venter du en gutt. Har du derimot ikke lyst på skalken i det hele tatt, blir det en jente. Har du ikke lyst på appelsinjuice, blir det en gutt, og hvis du må ha appelsinjuice hver dag, ventes en jente. oioioi ... Veldig sjokkis avhengig blitt. Fyser veldig på melkesjokolade !!! Og nektariner var virkelig det store for en god periode. Aldri vært noen juice drikker - men nå må jeg ha appelsinjuice til frokost. Jente på alle plan! 15. NESEN Nesen og ørene er de eneste organene som fortsetter å vokse etter puberteten. Og blir nesen større og bredere under svangerskapet, skal det tyde på at en gutt er i vente. Er det ikke noen endring, ventes en jente. = Kan ikke se noe selv ... Vanskelig Å svare på 16. HJERTELYDEN Er hjertelyden under 140 slag i minuttet, skal det tyde på en gutt. Er den over 140, ventes en jente. = Ikke målt ... 17. HODEVERK Har du vondt i hodet under svangerskapet, skal det tyde på en gutt, hvis ikke blir det en jente. = garantert gutt !!!! 18. HENDENE Hvis noen ber deg vise hendene dine og du viser dem med håndflaten ned, venter du en gutt. Viser du dem derimot med håndflatene opp, blir det en jente. = jente 19. KOPP Løfter du en kopp med hanken, venter du en gutt. Tar du derimot rundt selve koppen når du løfter, blir det en jente. = gutt 20. HOVEN Dersom ansiktet ikke hovner opp mot slutten av svangerskapet, blir det en gutt. Blir du derimot hoven de siste ukene før termin, venter du en jente. denne kan jeg ikke svare på enda. 21. HALSBRANN Har den vordende mor lite eller ingen halsbrann i svangerskapet, er en gutt i vente. Er hun derimot plaget av dette, blir det en jente Gutt 22. SPARK Er barnet særdeles livlig under svangerskapet, blir det nok en gutt. Jenter er mer bedagelige. Det var vel ved første ul vi ble så sikre på at det var en gutt pga den lille hypre krabaten. 23. SAMLEIE Par som ofte har samleie, skal ha større sjanse for å få en gutt enn par som har samleie sjeldnere. Å elske oppreist eller i hundestillingen skal føre til unnfangelsen av en gutt, men da bør han få orgasme først, og hun bør ligge i ro en stund. Misjonærstillingen, gjerne med henne øverst skal øke sjansene for å bli gravide med en jente. Men da bør hun få orgasme først. Er månen halv eller mindre, og dere har samleie om natten, tyder det på en gutt. Ved samleie om ettermiddagen rundt fullmåne skal tyde på en jente. no idea 24. KOSTHOLD Hev mor i seg kjøtt, potetgull og brus før unnfangelsen, blir det en gutt. Var hun sunnere, spiste mye fisk og grønnsaker, men kanskje koste seg med godteri i blant, venter dere en jente. = jente 25. HVEM FORESLO BARN Dersom det var vordende fars forslag å forsøke å bli gravide, skal det føre til unnfangelsen av en gutt. Var det vordende mors idé, er en jente på vei. = begge. Uavgjort 26. BEKYMRINGER Er mor bekymret under svangerskapet, ventes en gutt. Er hun rolig og avslappet, blir det en jente. = definitivt gutt. 27. SØSKEN Har dere barn fra før, kan dere se i barnets nakke om dere venter en gutt eller jente neste gang. Er det en rett linje, ventes en gutt. Formes håret i en spiss ned mot ryggen, blir det en jente. Ingen søsken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 2. november 2014 #948 Del Skrevet 2. november 2014 Oi... I følge flertallet av punktene her er lille en jente og vesla en gutt! Har en venninne som er biolog, og hun sier at det eneste tegnet slik sett som KAN stemme er at man får større pupper om man er gravid med en jente. Dette er det visst ok forsket på og det finnes visst en biologisk forklaring på det. Noe med større mengder østrogen, eller noe.. Og det tegnet stemte faktisk her! (Såfremt vesla da ikke viser seg å være en gutt..) Spennende er det uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 2. november 2014 #949 Del Skrevet 2. november 2014 Hehe morsomt med den lista! Ang hjertelyd så kan du jo telle selv med doppleren:) har gjort det hver gang jeg har funnet den. Har en stoppeklokke klar og teller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 2. november 2014 #950 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Jess. I følge den listen får jeg enda ei jente Men sammenliknet med forrige svangerskap skulle frøkna vært en gutt Endret 2. november 2014 av Havmus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. november 2014 #951 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Oi... I følge flertallet av punktene her er lille en jente og vesla en gutt! Har en venninne som er biolog, og hun sier at det eneste tegnet slik sett som KAN stemme er at man får større pupper om man er gravid med en jente. Dette er det visst ok forsket på og det finnes visst en biologisk forklaring på det. Noe med større mengder østrogen, eller noe.. Og det tegnet stemte faktisk her! (Såfremt vesla da ikke viser seg å være en gutt..) Spennende er det uansett! Mine pupper har vokst mye begge ganger. Har en gutt, og venter sannsynligvis gutt nr 2 Endret 2. november 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 2. november 2014 #952 Del Skrevet 2. november 2014 Hehe.. Ikke sikkert den forskningen er så bombesikker da! Sikkert gener ig greier som også spiller inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 2. november 2014 Forfatter #953 Del Skrevet 2. november 2014 Hmmm det blir vel mest tipping på høyt nivå, hvor det i noen tilfeller medfører riktighet og i andre slår det feil ut. Men ang puppene så stemmer dette på venninnen min. Hennes vokste seg store ved gutten for to år siden. Nå venter hun jente og de er verken større eller noe ømmere. Vel, nå skal ikke kjønnet ha avgjørende betydning for meg. Viktigste er at gutten eller jenta har alt av organer og alle organer er som de skal være og er frisk og rask. når det er klargjort så skal det bli spennende med kjønn! Jeg har jentenavnet klart mens Guttenavn må vi tenke ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 2. november 2014 Forfatter #954 Del Skrevet 2. november 2014 Vi har tulla fælt om at mannen har lagd en liten fotballspiller for i kveld har det vært aktivt! Første gangen det har vært aktivt over så lang tid. Deilig følelse og jeg tar meg selv i å smile hver gang. Veldig deilig Følelse! Skulle ønske mannen forstod litt mer av det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 3. november 2014 #955 Del Skrevet 3. november 2014 Han forstår nok mer når han kan kjenne det utenpå! Fram til da er nok alt litt absurd for disse mannfolka. Er jo ganske absurd for oss også! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 3. november 2014 Forfatter #956 Del Skrevet 3. november 2014 Det er sant absurd på en god måte Nå er det mandag. Bare tre dager å komme seg gjennom før oul. Oi oi oi ..,, jeg vil jo at det skal skje men allikevel er det skummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. november 2014 #957 Del Skrevet 3. november 2014 Så deilig med aktivitet tenker det blir mer virkelig for han når han kjenner det selv ja:) De dagene går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 3. november 2014 Forfatter #958 Del Skrevet 3. november 2014 Rart med det men denne dansebabyen er mest aktiv på kvelden. Det er hvertfall da jeg kjenner han mest Men synes det fortsatt er langt nede ... Burdte det ikke vært litt lenger opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 3. november 2014 #959 Del Skrevet 3. november 2014 Livmoren er vel ikke så veldig langt opp enda.. Jeg kjente det ganske langt nede lenge, heldigvis! Sprellemann i ribbeina er ikke noe å rope hurra for.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. november 2014 #960 Del Skrevet 3. november 2014 Livmora går jo ikke lenger opp en navlen enda:) og på dette tidspunktet er det få som ligger og sparker oppover enda så er nok derfor det kjennes langt nede også det er der jeg også kjenner det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå