Gå til innhold

Tidenes verste romanse i en tv-serie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er jeg den eneste som liker Larry, altså...? :P

Har han noen positive egenskaper da? :P

Jeg synes han er irriterende. Bruker Pipers situasjon for å få oppmerksomhet uten å tenke over konsekvensene, desperat ønske om å bli kjent/anerkjent, greia med Polly, egentlig hele personligheten hans. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Har han noen positive egenskaper da? :P

Jeg synes han er irriterende. Bruker Pipers situasjon for å få oppmerksomhet uten å tenke over konsekvensene, desperat ønske om å bli kjent/anerkjent, greia med Polly, egentlig hele personligheten hans. :fnise:

Syns han er søt likevel jeg :fnise: Når forloveden plutselig havner i fengsel så kan man vel ikke vente at man skal oppføre seg perfekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ja, det var alt annet enn sexy. :ler2:

De prøvde vel å gjøre ham litt mindre endimensjonal og mer "plaget sjel" mot slutten uten at det fungerte spesielt bra.

Ja, det er ille, og det andre forholdet hans er om mulig enda verre.

jeg syntes han og piper var søte sammen når de var lykkelige jeg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns han er søt likevel jeg :fnise: Når forloveden plutselig havner i fengsel så kan man vel ikke vente at man skal oppføre seg perfekt ;)

jeg syntes han og piper var søte sammen når de var lykkelige jeg.

Fint at noen liker ham. Serien flommer ikke akkurat over av sympatiske menn. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Fint at noen liker ham. Serien flommer ikke akkurat over av sympatiske menn. :ler:

Lite å velge mellom der ja! Men de har sine øyeblikk likevel ;) De er akkurat så sympatiske som de må være for å ikke være totalt håpløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Fint at noen liker ham. Serien flommer ikke akkurat over av sympatiske menn. :ler:

jeg skjønner egentlig godt at han gikk videre til ei annen. Men hun

Polly. For en bitch. Hun skal liksom være bestevenninna til piper og for å ikke spore av helt så passer ikke polly og larry sammen. Men det sææreste paret i den serien er broren til piper og hun hippiedama

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at noen liker ham. Serien flommer ikke akkurat over av sympatiske menn. :ler:

Bennett er ikke så verst. Caputo er også ganske ok, egentlig.

Det er strengt tatt ikke en romanse, men jeg hater greia mellom Irene Adler og Sherlock. Jeg elsker Irene. Heit, skeiv profesjonell domina? Ja takk! Heit, skeiv profesjonell domina som selvsagt faller for den uimotståelige Sherlock? Nei takk. Det eneste som er bra med hele den afferæren er når Irene finner frem ridepisken sin. Og når hun sier: "I would have you, right here on this desk, until you begged for mercy twice". Sherlock skal være sammen med Watson, og Irene skal være sammen med heite damer. Kanskje det egentlig er Steven Moffat jeg hater.

Jeg liker ikke Thirteen og Foreman i House heller. Det forholdet fungerer ikke på noen som helst slags måte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som liker Larry, altså...? :P

Jeg liker Larry veldig godt, men vi er nok i fåtall ja. Syns han og Polly er søte sammen også..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle i Greys Anatomy. Jeg vet ikke om jeg såg ferdig første sesong av den (dritt)serien engang, men har sett en episode her og der med venninner og omtrent alle har vært på alle. Akkurat som om det ikke finnes et eneste menneske utenfor det sykehuset. Latterlig. Hele serien er så ræva at jeg blir sur av å tenke på den.



Anonymous poster hash: c3b9a...eaf
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle i Greys Anatomy. Jeg vet ikke om jeg såg ferdig første sesong av den (dritt)serien engang, men har sett en episode her og der med venninner og omtrent alle har vært på alle. Akkurat som om det ikke finnes et eneste menneske utenfor det sykehuset. Latterlig. Hele serien er så ræva at jeg blir sur av å tenke på den.

Anonymous poster hash: c3b9a...eaf

Hva var galt med Mark og Lexie?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Awzm me

Dan og Blair i GG

Carrie og Aleksandr Petrovski i SATC

Susan og Ian i Frustrerte Fruer, og Bree og Chuck (politidusten)

Og til slutt Rachel og Brody i Glee!!

Ang Anakin og Padme i Star Wars .. det er min absolutte favoritt kjærlighetshistorie :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er ikke galt med mark og lexie?

Hvorfor svarer du et spørsmål med et spørsmål? Det tyder bare på at man ikke har noe å argumentasjon å komme med.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Hvorfor svarer du et spørsmål med et spørsmål? Det tyder bare på at man ikke har noe å argumentasjon å komme med.

jeg har et argument jeg ville bare høre dine positive argumenter for å veie opp mot mine negative som er :

1. Lexie er søstra til Meredith. Han var gira på Meredith før

2. Hun er alt for ung for han

3. Han er alt for badass og hun er alt for søt og irriterende uskyldig

4. Callie skulle vært hetero for han og hun hadde passet bedre sammen

ja the list goes on and on..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Legger til at det ble for mye for lexie å skulle være stebestemor til det nyfødte barnebarnet til Mark. Hun er alt for ung til å forplikte seg så til de grader.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger til at det ble for mye for lexie å skulle være stebestemor til det nyfødte barnebarnet til Mark. Hun er alt for ung til å forplikte seg så til de grader.

At hun ikke ville forplikte seg til Callies baby som stemor handlet da ikke om at hun var for ung. Hun var jo i siste del av 20 årene.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

At hun ikke ville forplikte seg til Callies baby som stemor handlet da ikke om at hun var for ung. Hun var jo i siste del av 20 årene.

ikke callies baby jeg snakker om. Mark ble bestefar.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...