Gå til innhold

Tidenes verste romanse i en tv-serie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dan og Blair i Gossip girl... Altså, hva var det der for noe. De passer jo ikke sammen overhodet

Peyton og Lucas i One tree hill.. Rett og slett fordi jeg ikke takler Peyton, og aller helst ville at hun skulle leve resten av livet i ensomhet. Pluss at de var så utrolig klissete og... ekle sammen, blærh

Dont mess with Chuck and Blair! De er jo perfekt sammen! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De eneste jeg kommer på er når jeg i mine yngre dager fulgte litt med på Days of Our Lives. Og da må Sami og Lucas(?) nevnes. Makan altså. :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buffy og Riley i Buffy the vampire slayer og Cordelia og Connor i Angel irriterte meg i hvert fall kraftig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Buffy og Riley i Buffy the vampire slayer og Cordelia og Connor i Angel irriterte meg i hvert fall kraftig.

Åh, hvordan kunne jeg glemme Cordelia og Connor! Fatter ikke hva de tenkte med! Fantes ikke romantisk, bare veldig, veldig ekkelt. Syns ikke den romansen hennes med Groosalug(eller hva det var) var noe å rope hurra for heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hvordan kunne jeg glemme Cordelia og Connor! Fatter ikke hva de tenkte med! Fantes ikke romantisk, bare veldig, veldig ekkelt. Syns ikke den romansen hennes med Groosalug(eller hva det var) var noe å rope hurra for heller.

Nei, det var den virkelig ikke. Jeg skjønte aldri hvorfor han ble fremstilt som 'den perfekte mann' heller. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aria og Ezra i pretty little liars. Jeg skjønner hva slags karakter de tenker at han skal være, men jeg syns han bare er fæl…

Rachel og Joey var og bare helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olivia og Fitz i Scandal. Makan til ufornuftig og slitsom romanse...

Åh så enig. Kjente jeg ble mer og mer irritert over denne såkalte romansen deres :bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Nei, det var den virkelig ikke. Jeg skjønte aldri hvorfor han ble fremstilt som 'den perfekte mann' heller. :klo:

Skjønner ikke jeg heller. Ikke syns jeg han var kjekk, og så var han skikkelig døll med null personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ulf of Magda i Karl & Co.

Neida :P

veel. Var ikke så mye romanse i det ekteskapet der. Hehe. Tror Ulf og Carl var nærmere sånn sett :P
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

veel. Var ikke så mye romanse i det ekteskapet der. Hehe. Tror Ulf og Carl var nærmere sånn sett :P

Haha, mm, bromance. Eller Ulf og Vigdis :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Haha, mm, bromance. Eller Ulf og Vigdis :fnise:

haha. Eller vigdis og han som ble spilt av eldar vågan. Haha fint par det... :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pluss Izzie og George i Greys anatomy..

Hahha, JA!! Hatet de to sammen. Og George og Meredith, den one night stand-greia

Anonymous poster hash: 99354...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha. Eller vigdis og han som ble spilt av eldar vågan. Haha fint par det... :P

Torstein! :fnise:

Endret av Magnifique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hahha, JA!! Hatet de to sammen. Og George og Meredith, den one night stand-greia

Anonymous poster hash: 99354...94b

haha huff. Stakkars George.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

haha huff. Stakkars George.

Haha... Det er litt rart at GEORGE har vært så mye rundt... Meredith, Izzie, Callie..

Anonymous poster hash: 56a06...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buffy og Riley i Buffy the vampire slayer og Cordelia og Connor i Angel irriterte meg i hvert fall kraftig.

Ugh, Buffy og Riley er helt katastrofe. Riley er så kjedelig og kjip at det grenser til å være latterlig. Reaksjonen hans når Faith (som Buffy) forfører ham er vel noe sånt som "hva er dette for noe, kan vi ikke bare elske?". Hva slags reaksjon er det da? Veldig merkelig at det forholdet ikke holdt.

Piper og Larry i OITNB er også ganske ille. Men så er vel også Jason Biggs den eneste i hele universet som faktisk liker Larry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Haha... Det er litt rart at GEORGE har vært så mye rundt... Meredith, Izzie, Callie..

Anonymous poster hash: 56a06...094

tre personer.. er det så mye? Han var forelska i meredith. Han var så skjønn når han prøvde å orne seg slik sjegg og slik hår som mcdreamy hadde. Hihi. Tror callie var rebound og izzie ble han forelska i og.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh, Buffy og Riley er helt katastrofe. Riley er så kjedelig og kjip at det grenser til å være latterlig. Reaksjonen hans når Faith (som Buffy) forfører ham er vel noe sånt som "hva er dette for noe, kan vi ikke bare elske?". Hva slags reaksjon er det da? Veldig merkelig at det forholdet ikke holdt.

Ja, det var alt annet enn sexy. :ler2:

De prøvde vel å gjøre ham litt mindre endimensjonal og mer "plaget sjel" mot slutten uten at det fungerte spesielt bra.

Piper og Larry i OITNB er også ganske ille. Men så er vel også Jason Biggs den eneste i hele universet som faktisk liker Larry.

Ja, det er ille, og det andre forholdet hans er om mulig enda verre.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...