studenten Skrevet 4. november 2014 Forfatter #841 Del Skrevet 4. november 2014 Tyder på modning i alle fall! Ja! Kan jo fortsatt gå i en uke til, men godt å se at kroppen modner seg litt selv også! :D Weee Jeg er sikker på at jeg får rett altså Da kommer fødselen som kasta på meg, men det er lov å håpe! Eller natt til 6, det er jo tross alt fullmåne på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 4. november 2014 #842 Del Skrevet 4. november 2014 Ja! Kan jo fortsatt gå i en uke til, men godt å se at kroppen modner seg litt selv også! :D Da kommer fødselen som kasta på meg, men det er lov å håpe! Eller natt til 6, det er jo tross alt fullmåne på torsdag Tenk at jeg skal bli så glad og revet med av noens slimpropp! haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 4. november 2014 Forfatter #843 Del Skrevet 4. november 2014 Tenk at jeg skal bli så glad og revet med av noens slimpropp! haha hahahah... Ja, slik er jeg når andre her inne nærmer seg termin også og nå er det litt slik "YEII!! åherregud, dette er jo MIN slimpropp vi jubler for" etterpå legger jeg bagen tilbake i bilen, så får den bare bli der til vi drar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 4. november 2014 #844 Del Skrevet 4. november 2014 hahahah... Ja, slik er jeg når andre her inne nærmer seg termin også og nå er det litt slik "YEII!! åherregud, dette er jo MIN slimpropp vi jubler for" etterpå legger jeg bagen tilbake i bilen, så får den bare bli der til vi drar! Only at KG Det er jo SÅ spennende da Ja, det var lurt syntes jeg. Du får si det høyt at du gjør det, så kanskje bebisen føler litt press på seg! haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 4. november 2014 #845 Del Skrevet 4. november 2014 Fikk frysninger når jeg leste "slimproppen har gått" hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbært Skrevet 4. november 2014 #846 Del Skrevet 4. november 2014 Hurra for slimpropp!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 4. november 2014 #847 Del Skrevet 4. november 2014 Oh, slimpropp! Spennende! Forresten, snikleser melder seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 4. november 2014 #848 Del Skrevet 4. november 2014 Heihei Spennende tider du har i vente! Og hurra for slimproppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 4. november 2014 #849 Del Skrevet 4. november 2014 ♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. november 2014 #850 Del Skrevet 4. november 2014 Slimpropp er et bra tegn! Hvordan går det ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moina Skrevet 4. november 2014 #851 Del Skrevet 4. november 2014 Spennende tid du er inne i nå, studenten! Masse lykke til (slenger meg på tippelista i siste liten, og tror lille knøtten velger og komme på lørdag den 8/11) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 4. november 2014 Forfatter #852 Del Skrevet 4. november 2014 Only at KG Det er jo SÅ spennende da Ja, det var lurt syntes jeg. Du får si det høyt at du gjør det, så kanskje bebisen føler litt press på seg! haha Nå begynner det å bli spennende, iiiik. Han tar livet meget med ro han her assa! Fikk frysninger når jeg leste "slimproppen har gått" hehe.. Haha! :D Det trenger jo ikke bety fødsel snart, meeeeen hvem vet. Kanskje til freddan! Hurra for slimpropp!! :D Oh, slimpropp! Spennende! Forresten, snikleser melder seg hello snikleser Heihei Spennende tider du har i vente! Og hurra for slimproppen Hellooooo liker at alle er så gira på den slimproppen, det skjer jo iiiiikkenoe mer her! ♡ Slimpropp er et bra tegn! Hvordan går det ellers? Det er det, ja? :D Jeg leser bare at den kan gå en eevighet før fødsel!! Det går bra! formen er fin også! Har sinnsykt mye kynnere nå, tror jeg har hatt 50 bare i dag, men ingen av de er vonde, men jeg legger merke til de nå, og det har jeg ikke gjort før. Prøver å forberede meg mentalt på fødsel når som helst, nå! Spennende tid du er inne i nå, studenten! Masse lykke til (slenger meg på tippelista i siste liten, og tror lille knøtten velger og komme på lørdag den 8/11) Aeh, tusen takk skal slenge deg inn i lista. Jeg har litt troa på helga selv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 4. november 2014 Forfatter #853 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) TIPPELISTE FØDSEL 26.10 - malicious27.10 - Spiremor31.10 - Saraby01.11 - Menstermin02.11 - La Traviata, blomst1203.11 - Rosenrød04.11 - Lilleninja05.11 - UL-termin, FrkHumle, Frk.mh 06.11 - missdior, MissStiles 07.11 - Løvsol, Yiruma, (skyblue) 08.11 - Kaffemor, Moina, Nautika 09.11 - Teriyaki 10.11 - Tarzani 11.11 - HerrStudenten 12.11 - Skyblue Endret 5. november 2014 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. november 2014 #854 Del Skrevet 4. november 2014 Hos meg har slimproppen betydd fødsel innen et par dager, i hvert fall! Vær ekstra obs om det er blod i den også, da er det i ferd med å åpne seg. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 4. november 2014 #855 Del Skrevet 4. november 2014 Ja nå bør han kjappe seg om jeg skal få rett 23 timer og 52 minutter igjen Tar meg den frihet og si lykke til jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 5. november 2014 #856 Del Skrevet 5. november 2014 Jeg stikker innom her på oppløpet jeg Jeg tipper 8. november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. november 2014 #857 Del Skrevet 5. november 2014 Jeg tipper 6.nov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 5. november 2014 Forfatter #858 Del Skrevet 5. november 2014 Dere er skrevet opp i tippelista! 😃 Her har det blitt veldig lite søvn i natt. Kynnerne har tatt seg opp, og jeg har hatt flere vonde skikkelige tak i natt... Våknet av de og måtte konsentrere meg underveis...... Kanskje det er modningsrier? Det er ganske vondt! Får se hva som skjer utover dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 5. november 2014 #859 Del Skrevet 5. november 2014 Dere er skrevet opp i tippelista! 😃 Her har det blitt veldig lite søvn i natt. Kynnerne har tatt seg opp, og jeg har hatt flere vonde skikkelige tak i natt... Våknet av de og måtte konsentrere meg underveis...... Kanskje det er modningsrier? Det er ganske vondt! Får se hva som skjer utover dagen! Høres kjent ut det som skjer med deg nå kjære ;-) Tenk at du snart får møte prinsen din ♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 5. november 2014 #860 Del Skrevet 5. november 2014 Dere er skrevet opp i tippelista! Her har det blitt veldig lite søvn i natt. Kynnerne har tatt seg opp, og jeg har hatt flere vonde skikkelige tak i natt... Våknet av de og måtte konsentrere meg underveis...... Kanskje det er modningsrier? Det er ganske vondt! Får se hva som skjer utover dagen! Så spennende!! :D Jeg hadde ikke modningsrier i mer enn seks timer, etter det var det 5 minutter mellom og fødselen var igang Hvor ofte har du de? Eller er det helt uregelmessig? (Føler jeg er superivrig her, men det er jo så moro å følge noen slik!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå