blomst12 Skrevet 1. november 2014 #801 Del Skrevet 1. november 2014 Snikleser melder seg lykke til! Tipper du føder inatt altså 2 november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 1. november 2014 Forfatter #802 Del Skrevet 1. november 2014 Snikleser melder seg lykke til! Tipper du føder inatt altså 2 november Hei blomst! Så koselig, tusen takk! hehe, ja da har jeg det travelt. Ser litt dårlig ut, så jeg går å legger meg nå i stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. november 2014 #803 Del Skrevet 1. november 2014 *sender fødevibber* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 1. november 2014 Forfatter #804 Del Skrevet 1. november 2014 Tar i mot alle vibber 🙏🙏 40+0, nå nærmer det seg uansett når han vil komme! 👶💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 2. november 2014 #805 Del Skrevet 2. november 2014 Hurra for termin og fullgått svangerskap!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 2. november 2014 #806 Del Skrevet 2. november 2014 Oiii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. november 2014 #807 Del Skrevet 2. november 2014 Hurra for termin og fullgått svangerskap!! Termin er vel ikke før 40+3 da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 2. november 2014 Forfatter #808 Del Skrevet 2. november 2014 Ikke termin før på ooonsdag 😁😃 uansett nærme. Han er her i løpet av to uker nå 💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 2. november 2014 #809 Del Skrevet 2. november 2014 Ikke termin før på ooonsdag uansett nærme. Han er her i løpet av to uker nå Tenk på det! Du er snart mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. november 2014 #810 Del Skrevet 2. november 2014 Ikke termin før på ooonsdag 😁😃 uansett nærme. Han er her i løpet av to uker nå 💜 Fantastisk deilig kan jeg tenke meg!!! Jeg er allerede litt utålmodig! Bra jeg skal på 3d om noen uker så jeg får en liten sniktitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 2. november 2014 Forfatter #811 Del Skrevet 2. november 2014 Tenk på det! Du er snart mamma Ja, jeg er helt slik: føler meg ikke klar til å bli mamma!!! Fantastisk deilig kan jeg tenke meg!!! Jeg er allerede litt utålmodig! Bra jeg skal på 3d om noen uker så jeg får en liten sniktitt. Er litt nervøs også! Men ikke utålmodig heldigvis, mer stressa! 3D ja, da får dere se skikkelig hvordan han ser ut :D Vi har ikke fått sett han i profil engang på UL, fordi han bare gjemte seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. november 2014 #812 Del Skrevet 2. november 2014 Ja, jeg er helt slik: føler meg ikke klar til å bli mamma!!! Er litt nervøs også! Men ikke utålmodig heldigvis, mer stressa! 3D ja, da får dere se skikkelig hvordan han ser ut :D Vi har ikke fått sett han i profil engang på UL, fordi han bare gjemte seg! Ja, det blir gøy. Men jeg synes de ser ganske like ut på det stadiet der da, men noen trekk kan vi kanskje se. Føler ikke nyfødt-O ligner på 3D-O tatt i uke 27. Blir uansett veldig artig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 2. november 2014 Forfatter #813 Del Skrevet 2. november 2014 Ja, det blir gøy. Men jeg synes de ser ganske like ut på det stadiet der da, men noen trekk kan vi kanskje se. Føler ikke nyfødt-O ligner på 3D-O tatt i uke 27. Blir uansett veldig artig! Ja, det er jo litt mer "ekte" baby man ser da! ---------------- Puh, sliteeeen. har hatt bonusjenta i helga, like kos som alltid. <3 tok henne med på gården til søstern min så hun fikk lekt litt med bonuskusine og sett på hester. Kan tro småjentene koste seg! Desverre har FruMor til bonusjenta satt seg på bakbeina, og nekter oss å ha henne på julaften Dette blir da 3 året hjemme hos mor..... Samboer er kjempelei seg over at hun må være så vanskelig, og spurte om ikke hun synes det var hans tur nå, men fikk tilbake at det sto da ikke i noen kontrakt noe sted at han skulle ha a, så...... Så nå blir det familievernkontoret IGJEN, da det er klin umulig å samarbeidet med den dama. (ja, det er selvfølgelig mye mer enn denne julehendelsen). Passer jo veldig dårlig midt i denne babyperioden, men vi vil såklart stå på krava og samværsretten. Så det blir mye stress framover. .... UAN-Z. Nå har jeg fått ryddet store deler av barnerommet. kastet leker bonusjenta ikke bruker, og sortert i eskene. Fått alle uteklær og ull i eske og ryddet i alle poser som sto rundt om kring.. Mangler nå oppå og inni skapene - deet gleder jeg meg ikke til... Ble to klesposer til UFF-konteineren igjen - synes det er fint at alt vi ikke får bruk for og bruker lenger kommer til nytte hos noen andre i stedet for å kaste det! Har vel sikkert levert opptil 10 søppelsekker med klær (fra meg, mannen og bonusjenta) det siste halvåret! man kan være snill selv om man er fattig student vasket tre lass med klær i dag og er nå i BUNN av kurven fått ryddet gangen og pakket vekk sommer/tynne høstjakker, så nå er vi klare for vintern i en litt mer systematisk gang Skulle ha vaska badet også, mennnnnn vet ikke om jeg gidder enda. Imorgen blir BUSY BUSY og mye kjøring. Stå opp tidlig for å dra til nabokommunen og freshe opp håret litt. Komme meg hjem for å rekke ny jordmorkontroll (holde koll på blodtrykket som er litt opp og ned om dagen), før jeg henter mannen på jobb og setter oss i bilen til Lillehammer for omvisning på fødeavdelingen! Blir til sammen 5 timer i bilen i morgen med alt jeg skal! puh. satser på at jeg ikke går i fødsel i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. november 2014 #814 Del Skrevet 2. november 2014 Du er skikkelig inni nesting-bobla du nå! Et artig fenomen de fleste høygravide opplever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 2. november 2014 Forfatter #815 Del Skrevet 2. november 2014 Du er skikkelig inni nesting-bobla du nå! Et artig fenomen de fleste høygravide opplever. Ja, jeg har hørt noe om dette, så lurer litt på om det er den jeg har gått inn i nå.... Hvert fall, før i dag. Nå er jeg inne i spise-mandariner-og-drikke-kakao-mens-jeg-ser-på-TV-bobla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 3. november 2014 #816 Del Skrevet 3. november 2014 Jeg tok visst feil med fullgått og termin, vet ikke helt hva jeg tenkte. Vet jo at det er 40+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 3. november 2014 Forfatter #817 Del Skrevet 3. november 2014 Jeg tok visst feil med fullgått og termin, vet ikke helt hva jeg tenkte. Vet jo at det er 40+3 var jo ikke totalbom, så deet er vel ikke så nøye :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 3. november 2014 Forfatter #818 Del Skrevet 3. november 2014 kanskje litt modning på gang. Har for første gang hatt såvidt litt menssmerter. Det skjer på natten. Vet ikke om det er fordi jeg ligger så innmari på siden så det blir for mye press på magen. det er langt i fra vond-vondt, men mer slik "noe gjør seg klart"- fordi jeg ikke har kjent det før. jeg aner jo ikke hvordan NOE skal kjennes ut TIPPELISTE FØDSEL 26.10 - malicious 27.10 - Spiremor 31.10 - Saraby 01.11 - Menstermin 02.11 - La Traviata, blomst12 03.11 - Rosenrød 04.11 - Lilleninja 05.11 - UL-termin, FrkHumle, Frk.mh 06.11 - missdior (studenten håper) 07.11 - Løvsol, Yiruma, (skyblue) 08.11 - Kaffemor 09.11 - Teriyaki 10.11 - Tarzani 11.11 - HerrStudenten 12.11 - Skyblue 14.11 - Studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. november 2014 #819 Del Skrevet 3. november 2014 Det blir på søndag!! På farsdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 3. november 2014 Forfatter #820 Del Skrevet 3. november 2014 Det blir på søndag!! På farsdagen. jeg håper litt på helgefødsel, så er med på det, skal gi beskjed til han som må finne veien ut kjøpte farsdagsgave i dag, så alt i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå