Spiremor Skrevet 5. oktober 2014 #521 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hurra for 36 uker og fiiin babymage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 5. oktober 2014 #522 Del Skrevet 5. oktober 2014 du er jo kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbært Skrevet 5. oktober 2014 #523 Del Skrevet 5. oktober 2014 Du er vakker!! Jeg minner om mine 20kg som rant av innen to uker etter fødsel Magen er som minefelt, revnet på kryss og på tvers. Var i dyp sorg over det i svangerskapet, men nå er det faktisk helt greit. De blekner etterhvert, og magen trekker seg tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #524 Del Skrevet 5. oktober 2014 Fin du er! De kiloene faller av så fort lillegutt er ute vettu Du er jo fiiiin joooo Du er så fiiin ♡♡♡ Fin Hurra for 36 uker og fiiin babymage! du er jo kjempefin! Du er vakker!! Jeg minner om mine 20kg som rant av innen to uker etter fødsel Magen er som minefelt, revnet på kryss og på tvers. Var i dyp sorg over det i svangerskapet, men nå er det faktisk helt greit. De blekner etterhvert, og magen trekker seg tilbake! Felles svar: Herreguuuud så snille dere er !!! Tusentusen takk. Satser på at vektnedgang skal gå bra og at jeg godtar strekkmerkene etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #525 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hodet mitt er litt i julemodus om dagen, og jeg trenger noen råd! eller tips! Jeg, samboer, bonusjenta og mageboer skal feire jul hos mine foreldre. Vi drar dit på julaften. Men, vi skal ha en liten julaften med litt gaveåpning hjemme hos oss på lille julaften sammen med svigermor og kanskje samboers tante. Dvs at jeg må lage jul hjemme.... Har aldri i mitt liv laget julemat eller stått for noe på julaften. Også er spørsmålet mitt.... må jeg lage julemat? Hva skal jeg gjøre. Vi vil jo at det skal være en feiring. med mat før gaveåpning osv.. Men, hva slags "Julemat" kan jeg lage? Jeg har ikke lyst til å stå å lage ribbe når jeg aldri har gjort det før, og styre sååå mye når vi skal feire jul et annet sted dagen etter og bare EN person skal komme ti oss.... i tillegg har vi nok med å komme oss bort dagen etter med liten baby og barn i hus ift planlegging og pakking. Det holder vel med julepølser, medisisterkaker, poteter og tilbehør, eller må jeg ha den jævla ribba? (det er det som er vanlig hos hos, vi spiser ikke pinnekjøtt) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 5. oktober 2014 #526 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hodet mitt er litt i julemodus om dagen, og jeg trenger noen råd! eller tips! Jeg, samboer, bonusjenta og mageboer skal feire jul hos mine foreldre. Vi drar dit på julaften. Men, vi skal ha en liten julaften med litt gaveåpning hjemme hos oss på lille julaften sammen med svigermor og kanskje samboers tante. Dvs at jeg må lage jul hjemme.... Har aldri i mitt liv laget julemat eller stått for noe på julaften. Også er spørsmålet mitt.... må jeg lage julemat? Hva skal jeg gjøre. Vi vil jo at det skal være en feiring. med mat før gaveåpning osv.. Men, hva slags "Julemat" kan jeg lage? Jeg har ikke lyst til å stå å lage ribbe når jeg aldri har gjort det før, og styre sååå mye når vi skal feire jul et annet sted dagen etter og bare EN person skal komme ti oss.... i tillegg har vi nok med å komme oss bort dagen etter med liten baby og barn i hus ift planlegging og pakking. Det holder vel med julepølser, medisisterkaker, poteter og tilbehør, eller må jeg ha den jævla ribba? (det er det som er vanlig hos hos, vi spiser ikke pinnekjøtt) Du trenger jo ikke kjøpe en svææær ribbe. Bare kjøp en mindre ribbebit bare for å "fylle på" litt ved julepølsene osv. Ribba lager jo seg sjæl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #527 Del Skrevet 5. oktober 2014 Du trenger jo ikke kjøpe en svææær ribbe. Bare kjøp en mindre ribbebit bare for å "fylle på" litt ved julepølsene osv. Ribba lager jo seg sjæl! gjør den det? Haha, men tenk om jeg ikke klarer å få sprø svor eneste jeg liker ved ribba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 5. oktober 2014 #528 Del Skrevet 5. oktober 2014 Finnes det ikke ferdigribbe a? hilsen ho som spiser pinnekjøtt ♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #529 Del Skrevet 5. oktober 2014 Finnes det ikke ferdigribbe a? hilsen ho som spiser pinnekjøtt ♡ .... som jeg bare varmer opp? Er dét noe godt da, den må vel være dømt til å bli mjuk og fæl? æææ det er så vanskelig når jeg ikke spiser det selv. jeg spiser liksom bare julepølse, så... kan jeg ikke bare slenge en julepølse på bordet og si god jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 5. oktober 2014 #530 Del Skrevet 5. oktober 2014 .... som jeg bare varmer opp? Er dét noe godt da, den må vel være dømt til å bli mjuk og fæl? æææ det er så vanskelig når jeg ikke spiser det selv. jeg spiser liksom bare julepølse, så... kan jeg ikke bare slenge en julepølse på bordet og si god jul? Jo, det syns jeg! Er nok av julemat overalt i jula uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 5. oktober 2014 #531 Del Skrevet 5. oktober 2014 .... som jeg bare varmer opp? Er dét noe godt da, den må vel være dømt til å bli mjuk og fæl? æææ det er så vanskelig når jeg ikke spiser det selv. jeg spiser liksom bare julepølse, så... kan jeg ikke bare slenge en julepølse på bordet og si god jul? Jo, det syns jeg! Er nok av julemat overalt i jula uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 5. oktober 2014 #532 Del Skrevet 5. oktober 2014 Ja, for å få ribba sprø er det bare å skru opp varmen på grillelemente den siste tia også følge med så den ikke blir brent eller eksploderer ! Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #533 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jo, det syns jeg! Er nok av julemat overalt i jula uansett! JA. Og vi skal jo ikke være hjemme engang.. vi drar jo dagen etter, og det er så mye styr og ordne med dette når vi skal bort og bare må kaste evt. restemat uanset.. Baaah.... Ja, for å få ribba sprø er det bare å skru opp varmen på grillelemente den siste tia også følge med så den ikke blir brent eller eksploderer ! Haha! ........... julepølse it is! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 5. oktober 2014 #534 Del Skrevet 5. oktober 2014 Aner ikke.. er ikke så begeistra for ribbe ;-) Jeg ville kjørt på uten ribba. Rød duk og lys, da er julestemninga på plass :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 5. oktober 2014 #535 Del Skrevet 5. oktober 2014 JA. Og ........... julepølse it is! Julepølse er jævla godt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 5. oktober 2014 #536 Del Skrevet 5. oktober 2014 Eller bare pinnekjøtt.. omnomnom, med mandelpotet og digg kålrabistappe med MASSSSSE pepper!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #537 Del Skrevet 5. oktober 2014 Eller bare pinnekjøtt.. omnomnom, med mandelpotet og digg kålrabistappe med MASSSSSE pepper!! Næææææææi æææææææææsjssjsjsjssjj Julepølse er jævla godt da! VET..... og nå har jeg sjukt lyst på det. faen ta denne samtala. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 5. oktober 2014 #538 Del Skrevet 5. oktober 2014 Eller bare pinnekjøtt.. omnomnom, med mandelpotet og digg kålrabistappe med MASSSSSE pepper!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. oktober 2014 #539 Del Skrevet 6. oktober 2014 Pinnekjøøøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #540 Del Skrevet 6. oktober 2014 Dere assa..... JULEPØLSE!!!! 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå