Gå til innhold

studenten har blitt mamma!

studenten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du påpekt rotet og alt som må gjøres overfor mannen?

Bra du er bedre :)

det kan man trygt si at jeg har gjort... han bare blir irritert og dytter det vekk i stedet for å fjerne det......

satt på en klesvask som var ferdig når jeg la meg som han skulle henge opp... lå i maskina fortsatt når jeg sto opp i dag.. sammen med frokosttallerken hans på stuebordet og søpla hans.......... Så han er klar over det, han bare ER DRITLAT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrr, høres ut som kg-damene må pakke hormonene og komme og stramme opp mannen litt!

Sender deg en :klem: , virker som du kan trenge den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klem 😽

Sitter oppe med B og bonusjenta med frokost og barnetv. (Mannen sover såklart....)

B er dårlig og har hostet i hele natt, ush så fælt, han mister jo pusten hver gang 😥 jeg har ikke turt å sove noe!! Han er skikkelig surklete i halsen også. Ush!

I går gikk vi tur og fikk kjøpt nye votter til B. Histra baby zip! Beste varmeste vottene! Nå blir han ikke kald når vi er ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente HESTRA og ikke histra votter 😛

I dag tok jeg med barna og gikk en tur på 6 km! Flink 😁 nå skal jeg snart begynne med middagen! Ha en god lørdagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lenge siden jeg har lest her inne nå, tiden går så fort at jeg ikke sjekker her inne hver dag lenger :-)

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veldig sant. Jeg får nyte mens jeg kan :D er oppe å putter i smokk uansett så jeg sover ikke en hel natt enda, men gleder meg til det

Jeg skal ikke si nyt det, for skal jeg være ærlig nøt jeg ikke de første tre-fire ukene og syns alt var dritt og ville sende ungen tilbake.... Stakkar men nå vil jeg beholde han altså

fniiis...jeg funderte også på om det var mulig med reklamasjon og returrett i de første ukene :fnise:

Men, det er jeg veeeldig glad for at ikke finnes :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på 3mndkontroll og jeg har et beist 😁 7,9 kg og 64 cm!

Han er fortsatt syk og holder mammaen sin våken om natta. NÅR skal han sove nr enn en-to jævla timer om gangen???? Hilsen FRUSTRERT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å gi erstartning på kvelden? De sover ofte lengere på morsmelk ;-) banner kanskje i kirka nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å gi erstartning på kvelden? De sover ofte lengere på morsmelk ;-) banner kanskje i kirka nå...

Kan hjelpe bare å gi flaske også, trenger ikke være mme. :) Jeg pumpet fordi jeg hadde så mye melk, og siden vi slet med at babyen sovnet ved puppen om kvelden istedet for å bli skikkelig mett gav vi mm på flaske kveldstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har har han fått hver kveld siden han var 3 uker, men det hjelper ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hjelpe bare å gi flaske også, trenger ikke være mme. :) Jeg pumpet fordi jeg hadde så mye melk, og siden vi slet med at babyen sovnet ved puppen om kvelden istedet for å bli skikkelig mett gav vi mm på flaske kveldstid.

han får flaske hver kveld, mme. Jeg får ikke pumpet meg. Men han er vandt til flaske og vet at det er kvelden når han får det, men det hjelper ikke på lengden søvn eller uroligheten uansett 😞 han har fått det i 2,5 måned!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han får flaske hver kveld, mme. Jeg får ikke pumpet meg. Men han er vandt til flaske og vet at det er kvelden når han får det, men det hjelper ikke på lengden søvn eller uroligheten uansett han har fått det i 2,5 måned!

Ah :) Men var ikke ment som råd til deg, bare som svar til Løvsol om at det ofte ikke er selve mme'en som gir bedre søvn, men at de får i seg mer av flaskemating, uavhengig om det er mm eller mme :)

Har du prøvd å tilby vann om natten forresten? Når han legger på seg så fint og spiser godt (og i tillegg mme) så kan det være han våkner fordi han er tørst. Desto større de er desto mindre "drikke" er melka, men noe man ender som småmett av. Kan hjelpe å gi vann annnehver gang, slik at han får færre og større måltider istedet for småspising hele tiden? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dette rådet fikk jeg av en trebarnsfar som hadde hatt barn som sov gjennom hele natta fra starten av. Verdt et forsøk for vår del, muligens, når den tid kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en stor og sulten gutt♡

Søvnen kommer tidsnok, men misunner deg ikke :-) sover han noen lengere strekk på dagen?

Hvordan sover han? I egen seng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er sant :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah :) Men var ikke ment som råd til deg, bare som svar til Løvsol om at det ofte ikke er selve mme'en som gir bedre søvn, men at de får i seg mer av flaskemating, uavhengig om det er mm eller mme :)

Har du prøvd å tilby vann om natten forresten? Når han legger på seg så fint og spiser godt (og i tillegg mme) så kan det være han våkner fordi han er tørst. Desto større de er desto mindre "drikke" er melka, men noe man ender som småmett av. Kan hjelpe å gi vann annnehver gang, slik at han får færre og større måltider istedet for småspising hele tiden? :)

Ja, han blir tilbudt vann om natten, men det blir bare hyling og smokken spytter han ut. Så det er kun melk som hjelper. Han drikker vann når han er tørst på dagtid. Men han spiser veldig mye på kvelden før han sovner første gang altså, så han burde ikke være så vannvittig sulten. Han er jo en stor gutt, så i utgangspunktet trenger han ikke mat om natten, men det er ikke så lett å si til en gråtende baby, stakkars.

Han klarte seg to netter uten mat for 2 uker siden, men siden da har det vært tilbake til mye mating.

Du har en stor og sulten gutt♡

Søvnen kommer tidsnok, men misunner deg ikke :-) sover han noen lengere strekk på dagen?

Hvordan sover han? I egen seng?

Ja, jeg har det! :) Og jo større han er, jo mer krever han. Jeg vurderer å la han prøve ut velling om et par ukers tid, for å se om det kan hjelpe på natterstiden. Nå er han snart 3,5 måned, så når han nærmerer seg 4 kan jeg vel prøve ut litt grøtpulver i kveldsmelka.

Han sover i 2-timer av gangen når han kviler om dagen (første kvila). opptil 3 hvis vi er ute å triller. Deretter et par kviler på 1-1,5 time før det er kvelden.

Vi har sprinkelseng på rommet vårt som vi prøver å ha han i. Han sov i den i natt, men jeg har hatt han i vår seng nå når han har vært syk. Han sover like lenge og urolig uansett om det er i sin egen seng eller vår seng! Håper det kommer seg snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en kaniiin :fnise:

Jeg har alltid trodd bildet ditt var en gullfisk!! :rulle:

Endret av Wildflower
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en kaniiin :fnise:

Jeg har alltid trodd bildet ditt var en gullfisk!! :rulle:

Hahaha! SE STUDENTEN DET ER IKKE BARE JEG!!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...