Gå til innhold

studenten har blitt mamma!

studenten

Anbefalte innlegg

Tenk at jeg har termin neste uke, da!!
Og for å feire det er jeg vågal og legger ut bilder mannen tok av meg på lørdag. :gravid:

v1ZMk9u.png

9txHyG9.png

Endret av studenten
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fine! :danse:

:nigo::hjertesmil:

Grisefine! Skjønner ikke hva du prater om - du er jo kjempefin!

det er jo litt vanskelig å se selv når kroppen forandrer seg så mye på så kort tid. Jeg føler meg jo absolutt ikke fin, og skjønner ikke hvordan jeg skal få av meg 30 kilo. Men, jeg vet jo at kroppen forandrer seg når man er gravid, så jeg kommer sikkert til å synes det er litt fint når magen er borte og jeg savner den etterhvert :rolleyes::nigo:

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIPPELISTE FØDSEL :popcorn:

26.10 - malicious

27.10 - Spiremor

31.10 - Saraby

01.11 - Menstermin

02.11 - La Traviata

03.11 - Rosenrød

04.11 - Lilleninja

05.11 - UL-termin, FrkHumle, Frk.mh

06.11 - Studenten, missdior

07.11 - Løvsol, Yiruma, (skyblue)

08.11 - Kaffemor

09.11 - Teriyaki

10.11 - Tarzani

11.11 - HerrStudenten

12.11 - Skyblue
14.11 - Studenten

.. ja jeg tør å stryke over dagen i dag :fnise: Kun litt nedpress her!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:nigo::hjertesmil:

det er jo litt vanskelig å se selv når kroppen forandrer seg så mye på så kort tid. Jeg føler meg jo absolutt ikke fin, og skjønner ikke hvordan jeg skal få av meg 30 kilo. Men, jeg vet jo at kroppen forandrer seg når man er gravid, så jeg kommer sikkert til å synes det er litt fint når magen er borte og jeg savner den etterhvert :rolleyes::nigo:

Kan skjønne det, men du er absolutt kjempefin! Stol på oss som ser det :nigo:

Jeg har klart å legge på og slanke av nesten 30 kg, TO ganger (og må mest sansynelig det nå igjen om et års tid.. haha), så det kommer du til å klare helt fint! Kanskje det går kjempeenelt og kiloene bare renner av deg når du er for opptatt med å amme å glemmer å spise :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skjønne det, men du er absolutt kjempefin! Stol på oss som ser det :nigo:

Jeg har klart å legge på og slanke av nesten 30 kg, TO ganger (og må mest sansynelig det nå igjen om et års tid.. haha), så det kommer du til å klare helt fint! Kanskje det går kjempeenelt og kiloene bare renner av deg når du er for opptatt med å amme å glemmer å spise :ler:

Ja, det man vil, får man til!! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du ser helt nydelig ut! Helt utrolig hvis du har gått opp 30 kg, da må du ha vært altfor tynn før! Det synes ihvertfall ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, jeg mistet 10 kg bare av fødsel. Resterende måtte jobbes med, men to dager etter fødsel var hele 10 kg borte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du ser helt nydelig ut! Helt utrolig hvis du har gått opp 30 kg, da må du ha vært altfor tynn før! Det synes ihvertfall ikke :)

Nei, det var jeg absolutt ikke. Hadde fortsatt litt å gå på! Vekta mi ligger som vanlig på 65 kg, som er helt innafor normalen uten å være helt stram i fisken (for det var jeg ikke :fnise: ), bikka 90 kg for en uke siden, og føler jeg har fått mye mer vann etter det også, så jeg nærmer meg nok 100 kg nå :sjokkert:

Men jeg har fått veldig mye på låra og.. i ansiktet+mage. Så det har jo delt seg jevnt utover heldigvis :)

Forresten, jeg mistet 10 kg bare av fødsel. Resterende måtte jobbes med, men to dager etter fødsel var hele 10 kg borte :)

Ja, håper det skjer. Da er det hvert fall litt motiverende mot de neste månedene! :danse:

Hos meg var 13 kg borte to-tre dager etter fødsel. :) Og enda noen kg uken etter. MYE vann.. :P

Satser på at det er en del vann her også. Låra mine slutter jo ved stortåa så :fnise:

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var jeg absolutt ikke. Hadde fortsatt litt å gå på! Vekta mi ligger som vanlig på 65 kg, som er helt innafor normalen uten å være helt stram i fisken (for det var jeg ikke :fnise: ), bikka 90 kg for en uke siden, og føler jeg har fått mye mer vann etter det også, så jeg nærmer meg nok 100 kg nå :sjokkert:

Men jeg har fått veldig mye på låra og.. i ansiktet+mage. Så det har jo delt seg jevnt utover heldigvis :)

Ja, håper det skjer. Da er det hvert fall litt motiverende mot de neste månedene! :danse:

Satser på at det er en del vann her også. Låra mine slutter jo ved stortåa så :fnise:

Nesten lik vekt jeg hadde, men jeg er bare 166 høy ;) Jeg gikk opp "bare" 20, men ingen trodde det, for jeg så ut som jeg hadde runda 40 kg opp.. Ene venninna mi gikk opp 30, så ikke at hun hadde lagt på seg i det hele tatt. Så det er stor forskjell på om det synes eller ikke :)

Jeg ser ihvertfall ingen kilo for mye på deg slik du ser ut nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er utrolig fin! :hjerte: OG jeg kan absolutt ikke se at du har gått opp 30 kg, det er jo ikke mulig! Må jo være omtrent 20 kg vann, 4 kg baby, og resten er blod og morkake og sånne støffs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten lik vekt jeg hadde, men jeg er bare 166 høy ;) Jeg gikk opp "bare" 20, men ingen trodde det, for jeg så ut som jeg hadde runda 40 kg opp.. Ene venninna mi gikk opp 30, så ikke at hun hadde lagt på seg i det hele tatt. Så det er stor forskjell på om det synes eller ikke :)

Jeg ser ihvertfall ingen kilo for mye på deg slik du ser ut nå! :)

Jeg er 170, så ikke så langt fra deg. Har veldig kraftig beinbygning fra før av, og er breiskuldra vil jeg si. Er ikke sååå feminin i kroppsbygningen min altså :fnise: Ja, det er veldig individuelt. Begge søstrene mine gikk også opp over 20 kilo. Hu ene mista alt og ble på sitt tynneste etterpå, mens hun andre aldri fikk av seg de 5-6 siste! Så vi får se hvilket tilfelle jeg har!

Du er utrolig fin! :hjerte: OG jeg kan absolutt ikke se at du har gått opp 30 kg, det er jo ikke mulig! Må jo være omtrent 20 kg vann, 4 kg baby, og resten er blod og morkake og sånne støffs.

Åå, takk søte :klem: Haha, ja det hadde jo vært superdupert om det var tilfelle :danse: Når jeg blir helt ferdig med amming og fortsatt har igjen noen kilo så bliré slankedagbok :opplyser: ell..itte.. er alt for glad i sjokkis!

Så fantastiske bilder! Jeg vil også få tatt noe slikt etterhvert ^_^

Tusen takk!! Ja, det er jo koselig å ha til tiden senere. Skal lime di inn i babyboka! :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å synes det er kjedelig at jeg ikke har noen modningstegn. Håper jeg er en av de som bare plutselig går i fødsel uten å hatt noen tegn til fødsel i forkant :nigo: Lillemann er veldig rolig om dagen, er ikke mye liv i han.. Kanskje han gjør seg klar til å komme uuut, jeg har jo hatt endel nedpress da!

I dag har jeg ryddet hele stua og kjøkkenet, vasket og skrubbet den komfyren og sortert alt av søppel og papp. PUH. Ryggen min er rimelig sliten nå, men to-do-lista er fortsatt ENORM..... Må få vaska og rydda og sortert rommene, gjort ferdig i boden osv... Ja ja, uka er ikke over enda :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...