studenten Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #761 Del Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Tenk at jeg har termin neste uke, da!! Og for å feire det er jeg vågal og legger ut bilder mannen tok av meg på lørdag. Endret 27. oktober 2014 av studenten 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 27. oktober 2014 #762 Del Skrevet 27. oktober 2014 Så fine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 27. oktober 2014 #763 Del Skrevet 27. oktober 2014 Grisefine! Skjønner ikke hva du prater om - du er jo kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #764 Del Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Så fine! Grisefine! Skjønner ikke hva du prater om - du er jo kjempefin! det er jo litt vanskelig å se selv når kroppen forandrer seg så mye på så kort tid. Jeg føler meg jo absolutt ikke fin, og skjønner ikke hvordan jeg skal få av meg 30 kilo. Men, jeg vet jo at kroppen forandrer seg når man er gravid, så jeg kommer sikkert til å synes det er litt fint når magen er borte og jeg savner den etterhvert Endret 27. oktober 2014 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 27. oktober 2014 #765 Del Skrevet 27. oktober 2014 NYDELIG du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #766 Del Skrevet 27. oktober 2014 TIPPELISTE FØDSEL 26.10 - malicious 27.10 - Spiremor 31.10 - Saraby 01.11 - Menstermin 02.11 - La Traviata 03.11 - Rosenrød 04.11 - Lilleninja 05.11 - UL-termin, FrkHumle, Frk.mh 06.11 - Studenten, missdior 07.11 - Løvsol, Yiruma, (skyblue) 08.11 - Kaffemor 09.11 - Teriyaki 10.11 - Tarzani 11.11 - HerrStudenten 12.11 - Skyblue 14.11 - Studenten .. ja jeg tør å stryke over dagen i dag Kun litt nedpress her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 27. oktober 2014 #767 Del Skrevet 27. oktober 2014 det er jo litt vanskelig å se selv når kroppen forandrer seg så mye på så kort tid. Jeg føler meg jo absolutt ikke fin, og skjønner ikke hvordan jeg skal få av meg 30 kilo. Men, jeg vet jo at kroppen forandrer seg når man er gravid, så jeg kommer sikkert til å synes det er litt fint når magen er borte og jeg savner den etterhvert Kan skjønne det, men du er absolutt kjempefin! Stol på oss som ser det Jeg har klart å legge på og slanke av nesten 30 kg, TO ganger (og må mest sansynelig det nå igjen om et års tid.. haha), så det kommer du til å klare helt fint! Kanskje det går kjempeenelt og kiloene bare renner av deg når du er for opptatt med å amme å glemmer å spise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. oktober 2014 #768 Del Skrevet 27. oktober 2014 Du er kjempefin! Og de 30 kg er selvsagt ikke bare fett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #769 Del Skrevet 27. oktober 2014 NYDELIG du er! Du er kjempefin! Og de 30 kg er selvsagt ikke bare fett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #770 Del Skrevet 27. oktober 2014 Kan skjønne det, men du er absolutt kjempefin! Stol på oss som ser det Jeg har klart å legge på og slanke av nesten 30 kg, TO ganger (og må mest sansynelig det nå igjen om et års tid.. haha), så det kommer du til å klare helt fint! Kanskje det går kjempeenelt og kiloene bare renner av deg når du er for opptatt med å amme å glemmer å spise Ja, det man vil, får man til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. oktober 2014 #771 Del Skrevet 27. oktober 2014 Du er kjempeflott! Fiiiine bilder altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 27. oktober 2014 #772 Del Skrevet 27. oktober 2014 Jeg synes du ser helt nydelig ut! Helt utrolig hvis du har gått opp 30 kg, da må du ha vært altfor tynn før! Det synes ihvertfall ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 27. oktober 2014 #773 Del Skrevet 27. oktober 2014 Forresten, jeg mistet 10 kg bare av fødsel. Resterende måtte jobbes med, men to dager etter fødsel var hele 10 kg borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. oktober 2014 #774 Del Skrevet 27. oktober 2014 Hos meg var 13 kg borte to-tre dager etter fødsel. Og enda noen kg uken etter. MYE vann.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #775 Del Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Jeg synes du ser helt nydelig ut! Helt utrolig hvis du har gått opp 30 kg, da må du ha vært altfor tynn før! Det synes ihvertfall ikke Nei, det var jeg absolutt ikke. Hadde fortsatt litt å gå på! Vekta mi ligger som vanlig på 65 kg, som er helt innafor normalen uten å være helt stram i fisken (for det var jeg ikke ), bikka 90 kg for en uke siden, og føler jeg har fått mye mer vann etter det også, så jeg nærmer meg nok 100 kg nå Men jeg har fått veldig mye på låra og.. i ansiktet+mage. Så det har jo delt seg jevnt utover heldigvis Forresten, jeg mistet 10 kg bare av fødsel. Resterende måtte jobbes med, men to dager etter fødsel var hele 10 kg borte Ja, håper det skjer. Da er det hvert fall litt motiverende mot de neste månedene! Hos meg var 13 kg borte to-tre dager etter fødsel. Og enda noen kg uken etter. MYE vann.. Satser på at det er en del vann her også. Låra mine slutter jo ved stortåa så Endret 27. oktober 2014 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 27. oktober 2014 #776 Del Skrevet 27. oktober 2014 Nei, det var jeg absolutt ikke. Hadde fortsatt litt å gå på! Vekta mi ligger som vanlig på 65 kg, som er helt innafor normalen uten å være helt stram i fisken (for det var jeg ikke ), bikka 90 kg for en uke siden, og føler jeg har fått mye mer vann etter det også, så jeg nærmer meg nok 100 kg nå Men jeg har fått veldig mye på låra og.. i ansiktet+mage. Så det har jo delt seg jevnt utover heldigvis Ja, håper det skjer. Da er det hvert fall litt motiverende mot de neste månedene! Satser på at det er en del vann her også. Låra mine slutter jo ved stortåa så Nesten lik vekt jeg hadde, men jeg er bare 166 høy Jeg gikk opp "bare" 20, men ingen trodde det, for jeg så ut som jeg hadde runda 40 kg opp.. Ene venninna mi gikk opp 30, så ikke at hun hadde lagt på seg i det hele tatt. Så det er stor forskjell på om det synes eller ikke Jeg ser ihvertfall ingen kilo for mye på deg slik du ser ut nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 27. oktober 2014 #777 Del Skrevet 27. oktober 2014 Du er utrolig fin! OG jeg kan absolutt ikke se at du har gått opp 30 kg, det er jo ikke mulig! Må jo være omtrent 20 kg vann, 4 kg baby, og resten er blod og morkake og sånne støffs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 27. oktober 2014 #778 Del Skrevet 27. oktober 2014 Så fantastiske bilder! Jeg vil også få tatt noe slikt etterhvert ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #779 Del Skrevet 27. oktober 2014 Nesten lik vekt jeg hadde, men jeg er bare 166 høy Jeg gikk opp "bare" 20, men ingen trodde det, for jeg så ut som jeg hadde runda 40 kg opp.. Ene venninna mi gikk opp 30, så ikke at hun hadde lagt på seg i det hele tatt. Så det er stor forskjell på om det synes eller ikke Jeg ser ihvertfall ingen kilo for mye på deg slik du ser ut nå! Jeg er 170, så ikke så langt fra deg. Har veldig kraftig beinbygning fra før av, og er breiskuldra vil jeg si. Er ikke sååå feminin i kroppsbygningen min altså Ja, det er veldig individuelt. Begge søstrene mine gikk også opp over 20 kilo. Hu ene mista alt og ble på sitt tynneste etterpå, mens hun andre aldri fikk av seg de 5-6 siste! Så vi får se hvilket tilfelle jeg har! Du er utrolig fin! OG jeg kan absolutt ikke se at du har gått opp 30 kg, det er jo ikke mulig! Må jo være omtrent 20 kg vann, 4 kg baby, og resten er blod og morkake og sånne støffs. Åå, takk søte Haha, ja det hadde jo vært superdupert om det var tilfelle Når jeg blir helt ferdig med amming og fortsatt har igjen noen kilo så bliré slankedagbok ell..itte.. er alt for glad i sjokkis! Så fantastiske bilder! Jeg vil også få tatt noe slikt etterhvert ^_^ Tusen takk!! Ja, det er jo koselig å ha til tiden senere. Skal lime di inn i babyboka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter #780 Del Skrevet 28. oktober 2014 Nå begynner jeg å synes det er kjedelig at jeg ikke har noen modningstegn. Håper jeg er en av de som bare plutselig går i fødsel uten å hatt noen tegn til fødsel i forkant Lillemann er veldig rolig om dagen, er ikke mye liv i han.. Kanskje han gjør seg klar til å komme uuut, jeg har jo hatt endel nedpress da! I dag har jeg ryddet hele stua og kjøkkenet, vasket og skrubbet den komfyren og sortert alt av søppel og papp. PUH. Ryggen min er rimelig sliten nå, men to-do-lista er fortsatt ENORM..... Må få vaska og rydda og sortert rommene, gjort ferdig i boden osv... Ja ja, uka er ikke over enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå