Saraby Skrevet 20. august 2014 #101 Del Skrevet 20. august 2014 Jeg er i deep shit. Angrer SKIKKELIG SKIKKELIG på valget av farge på vognen. Fordi... den krasjer med alt. Seriøst, den gjør det. jeg kan ikke bruke jakka mi engang uten at det ser dust ut. Ikke ha teppet jeg hekler oppi der. Ikke ha en fargerik fin vognpose. Ikke noe. Jeg må kle meg i svart for at det skal gå. ÅNEI HVA GJØR JEG NÅ!!! Vil ha en nøytral vogn. Så jeg kan piffe opp med andre ting. Typ REN svart. Eller beige, men de har ikke beige. Og det er uansett forsent å angre nå? Bestilte den for flere uker siden, og om tre uker kommer den. HERREGUD Hvilken farge er det du har bestilt? Siden den kræsjer med alt? Du kan jo ringe inn (eller sende mail?) og høre om det går ann?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 20. august 2014 Forfatter #102 Del Skrevet 20. august 2014 Hvilken farge er det du har bestilt? Siden den kræsjer med alt? Du kan jo ringe inn (eller sende mail?) og høre om det går ann?? Petrol................ Denne. Ja jeg må jo gjøre det. Må gjøre det imorgen. Åh, møkk. Angrer skikkelig. ser på vogna på bildet og synes ikke den er noe fin lenger!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 20. august 2014 #103 Del Skrevet 20. august 2014 Petrol................ Denne. Ja jeg må jo gjøre det. Må gjøre det imorgen. Åh, møkk. Angrer skikkelig. ser på vogna på bildet og synes ikke den er noe fin lenger!!! Jeg syntes den var stilig, jeg Og blått kræsjer da ikke med SÅ mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 20. august 2014 Forfatter #104 Del Skrevet 20. august 2014 Jeg syntes den var stilig, jeg Og blått kræsjer da ikke med SÅ mye? DET ÆKKE BLÅTT. Jo. det krasjer. Jeg har laget et teppe som er beige og TURKIS. kanke ha det oppi der. Kan ikke lage vognposen jeg vil fordi fargene krasjer. (Jo det er litt greit at det ser fint ut synes jeg da.) WRÆÆÆÆL. det hadde ikke vært noe problem om vogna var.. svart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 20. august 2014 Forfatter #105 Del Skrevet 20. august 2014 Trøster meg selv litt med å se på gaven mannen kom med i dag. Helt ut av det blå kom han hjem fra jobb med gave fra Bjørklund. Fiiine smykker, fordi han synes jeg fortjente en liten påskjønnelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 20. august 2014 #106 Del Skrevet 20. august 2014 DET ÆKKE BLÅTT. Jo. det krasjer. Jeg har laget et teppe som er beige og TURKIS. kanke ha det oppi der. Kan ikke lage vognposen jeg vil fordi fargene krasjer. (Jo det er litt greit at det ser fint ut synes jeg da.) WRÆÆÆÆL. det hadde ikke vært noe problem om vogna var.. svart. Sorriiiiii..... Men får håpe du for ordna det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. august 2014 #107 Del Skrevet 20. august 2014 Den så litt... knæsj! ut Det kan vel hende at det går an å få byttet fargevalget, ta kontakt med de du kjøpte den hos Neppe første gang en gravid har ombestemt seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 20. august 2014 Forfatter #108 Del Skrevet 20. august 2014 Sorriiiiii..... Men får håpe du for ordna det! ikke leee daaaa..... Den så litt... knæsj! ut Det kan vel hende at det går an å få byttet fargevalget, ta kontakt med de du kjøpte den hos Neppe første gang en gravid har ombestemt seg Ja! Og det oppdaga jeg.. NÅ Ja, jeg må nok ta kontakt imorgen og rett og slett safe med svart om det er mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 20. august 2014 #109 Del Skrevet 20. august 2014 Og derfor valgte vi svart vogn... Men serr, vogna er jo awesome! Og dessuten så kommer kidden din til å ha den fineste vogna ever (bortsett fra vår). Men ja, hør om det går an å endre det, og går det ikke, så går det ikke. Du får uansett ei knallgod vogn med en knall farge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 20. august 2014 #110 Del Skrevet 20. august 2014 Og derfor valgte vi svart vogn... Men serr, vogna er jo awesome! Og dessuten så kommer kidden din til å ha den fineste vogna ever (bortsett fra vår). Men ja, hør om det går an å endre det, og går det ikke, så går det ikke. Du får uansett ei knallgod vogn med en knall farge Eee9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 20. august 2014 Forfatter #111 Del Skrevet 20. august 2014 Og derfor valgte vi svart vogn... Men serr, vogna er jo awesome! Og dessuten så kommer kidden din til å ha den fineste vogna ever (bortsett fra vår). Men ja, hør om det går an å endre det, og går det ikke, så går det ikke. Du får uansett ei knallgod vogn med en knall farge Ååe, snill. jeg må høre med mannen i morgen hva han tenker. Ikke at han bryr seg, men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 20. august 2014 #112 Del Skrevet 20. august 2014 Det er jo saaaant Hadde jeg visst om vi fikk gutt eller jente hadde jeg sikkert bestilt vogn i annen farge, iallefall vognpose. Er jo kult med farger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 20. august 2014 Forfatter #113 Del Skrevet 20. august 2014 Det er jo saaaant Hadde jeg visst om vi fikk gutt eller jente hadde jeg sikkert bestilt vogn i annen farge, iallefall vognpose. Er jo kult med farger Ja! Men jeg lager jo vognpose i mønster/farge. Men det passer ikke til vogna. Vil heller ha nøytral vogn, og gjøre den fresh med innholdet skulle til å si! så, vi får se! En av delene blir det jo :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 20. august 2014 #114 Del Skrevet 20. august 2014 Ja! Men jeg lager jo vognpose i mønster/farge. Men det passer ikke til vogna. Vil heller ha nøytral vogn, og gjøre den fresh med innholdet skulle til å si! så, vi får se! En av delene blir det jo :D 'Men hvis du lager med mønster i svart og den petrolfargen da? Det burde jjo gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 21. august 2014 #115 Del Skrevet 21. august 2014 Ring og spør?? Hvilken gikk du for igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 21. august 2014 Forfatter #116 Del Skrevet 21. august 2014 'Men hvis du lager med mønster i svart og den petrolfargen da? Det burde jjo gå finner ikkenoe fint stoff i petrol! I dag ringer jeg butikken jeg bestilte den i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 21. august 2014 Forfatter #117 Del Skrevet 21. august 2014 Ring og spør?? Hvilken gikk du for igjen? Jeg jobber med saken La ut link til saraby noen innlegg over her, hvis du vil se Samme bagdel og farge, annet understell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 21. august 2014 Forfatter #118 Del Skrevet 21. august 2014 I dag hadde jeg en skikkelig fæl fortidligfødsel-drøm. Han sparka noe inn i helvette, jeg så konturene av han på utsiden. Plutselig kom hodet hans ut av magen, så jeg måtte liksom dytte han tilbake under skinnet. Han var ikke særlig pen, skikkelig uferdig prematuransikt. Så sa jeg "kanke du bare festet hodet neddi bekkenet da!!!!" også gjorde han det da, men da ville han jo UT. så da startet fødselen. Hodet var halvveis ute og jeg lå på gulvet i huset hos foreldrene mine og holdt hodet igjen med hånda. Mamma frika og ringte ambulansen. JEG frika for det var jo NÅ. altså, alt for tidlig. Men han kom bare ved et plopp, null smerte. OG var liten og like stygg som når jeg så han tidligere på dagen. Så lå han i kuvøse, og det eneste jeg var glad for var at han hadde svart hår.... Så våkna jeg og bare " ...overlevde han?" Haha, lol. Håper jeg ikke er sanndrømt ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 21. august 2014 Forfatter #119 Del Skrevet 21. august 2014 DET GIKK!!!!!!!!!!! Eller egentlig ikke. De kunne ikke avbestille, men i og med at det var så tidlig i den nye kolleksjonssesongen, kunne de ta vogna vi har bestilt inn til butikken og selge den der. Så skulle de bestille ny til oss. Men det betyr ny leveringstid, og den er TO UKER FØR TERMIN. Så håper det går bra. Så nå ble det svart (den hadde noe sølvdetaljer sa a.) puuuh. Jubla så fælt at jeg kjøpte meg den Elodie Details vognposen jeg sa jeg ikke skulle kjøpe. WOPSI 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 21. august 2014 Forfatter #120 Del Skrevet 21. august 2014 Legger inn bestilling hos madebymenna (instagram) på vognpynt/rangle(?) også. Hu lager så mye fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå