Gå til innhold

studenten har blitt mamma!

studenten

Anbefalte innlegg

Jeg brukte gaviscon mixtur før måltider i tre dager. Så kutta jeg kaffe, te og juice og tomatpurrebaserte matvarer. Etter det har syreproblematikken forbedret seg med 99% - Bank i bordet!!

mange anbefaler å ta gavicon eller lignende før sengetid. Og bygg opp med puter, slik at syra renner nedover. Koen legger noen bøker under sengebena i hodeenden så senga blir litt høyere på enden du ligger med hodet. Håper du får nattesøvnen tilbake ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte gaviscon mixtur før måltider i tre dager. Så kutta jeg kaffe, te og juice og tomatpurrebaserte matvarer. Etter det har syreproblematikken forbedret seg med 99% - Bank i bordet!!

mange anbefaler å ta gavicon eller lignende før sengetid. Og bygg opp med puter, slik at syra renner nedover. Koen legger noen bøker under sengebena i hodeenden så senga blir litt høyere på enden du ligger med hodet. Håper du får nattesøvnen tilbake ♡

Jeg drikker verken kaffe, te eller juice om dagen så det er ikke problemet. (ok kanskje fire kopper te i løpet av ei uke). Det har bare plutselig kommet den siste uka!

Klarer ikke å ligge med hodet hevet når jeg sover, må ha den helt nede uten pute, så oppbygging vil hvert fall ta fra meg søvnen!! Huff, plagsomt!

Kanskje jeg skal undersøke den mixturen der 👌 mamma anbefalte noe for meg, men nå husker jeg ikke hva! Får kjøpe med meg en pakke lovehearts på skolen imorgen så lenge 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker verken kaffe, te eller juice om dagen så det er ikke problemet. (ok kanskje fire kopper te i løpet av ei uke). Det har bare plutselig kommet den siste uka!

Klarer ikke å ligge med hodet hevet når jeg sover, må ha den helt nede uten pute, så oppbygging vil hvert fall ta fra meg søvnen!! Huff, plagsomt!

Kanskje jeg skal undersøke den mixturen der 👌 mamma anbefalte noe for meg, men nå husker jeg ikke hva! Får kjøpe med meg en pakke lovehearts på skolen imorgen så lenge 😁

har du seng som du kan legge to bøker under bena , slik at du fortsatt kan ligge flatt, men ha litt heving på hodeenden av senga? Har lest at det hjelper masse...

føler med deg. Det er noe dritt!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du seng som du kan legge to bøker under bena , slik at du fortsatt kan ligge flatt, men ha litt heving på hodeenden av senga? Har lest at det hjelper masse...

føler med deg. Det er noe dritt!! :-)

Ja, det har jeg. :nigo:

-------------------------------

Våknet med migrene i dag. Det var jo ukult.. Men uten sure oppstøtt da, såe. Yei :heiajente::angry:

Holder på med prosjekt - RENS-HELE-MACEN, og jeg kan love dere at det tar tiiiiid. Har brukt flere timer hittil. Alt skal tømmes så det er mer eller mindre tomt og renska opp her nå. Må flytte over det jeg skal beholde på harddisken min før jeg rensker og oppdaterer programvaren. Tipper det blir litt mer i liv i eplet da! :5:

men NÅ... skal jeg bestille den nye telefonen. Må bare bestemme meg for sølv eller gull :plystre:

Mini er veldig aktiv i magen om dagen :hjertesmil::hjertesmil::hjertesmil:

Var hos venninna mi og koste baby her om dagen. Holdt den bittelille nyfødte (ble velidg glad når han sluttet å gråte så fort jeg tok han da, MIHIIIII).

Men når jeg satt der tenkte jeg "nei, vet du hva. dette er jeg ikke klar for. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil ikke at dette skal skje enda." - så jeg dro helt betutta hjem til mannen og bare "tenk om jeg ikke vil ha han når han kommer ut, tenk om jeg blir en slik mamma som ikke liker ungen sin" :trist:

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke klar, og vet heller ikke om jeg vil dette. Er redd for det samme som deg, egentlig.

Jeg er ikke superforelska i magen og har et dypt og nært forhold til hva som enn måtte befinne seg inni den, sånn som "alle andre" har. Tror det er et tabubelagt tema, for man skal jo liksom være så forelsket i dette og det som skjer, men jeg tror det er flere enn oss to som kjenner på disse følelsene. Tror heller ikke på overveldende forelskelse idet han baner seg vei ut av høna, men tenker at det kommer til å komme etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er heller ikke klar, og vet heller ikke om jeg vil dette. Er redd for det samme som deg, egentlig.

Jeg er ikke superforelska i magen og har et dypt og nært forhold til hva som enn måtte befinne seg inni den, sånn som "alle andre" har. Tror det er et tabubelagt tema, for man skal jo liksom være så forelsket i dette og det som skjer, men jeg tror det er flere enn oss to som kjenner på disse følelsene. Tror heller ikke på overveldende forelskelse idet han baner seg vei ut av høna, men tenker at det kommer til å komme etterhvert :)

Nei, nå har jeg ventet så lenge på å få den forelskelsesfølelsen, og være skikkelig glad og stryke over magen. Men den har enda ikke kommet. Og det bekymrer meg endel. Ser rundt i huset, ingenting er klart, og jeg ser ikke for meg at det noengang skal bli det heller. :vetikke:

Får håpe det kommer når han blir født, noe må jo skje når jeg ser han! Håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok :) Jeg kan holde deg oppdatert på hvordan det utarter seg når min kar kommer på utsiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok :) Jeg kan holde deg oppdatert på hvordan det utarter seg når min kar kommer på utsiden!

Jaa, han kommer jo når som helst :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æææh.. tenk på det ♡

Ja, altså, Yiruma sin kommer når som helst :D Min lar vente på seg noen uker til håper jeg :fnise:

Ja :o Skummelt!

JA! Og spennende. Har trykket så jeg får oppdatering hver gang noen skriver i dagboka din nå :plystre::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, altså, Yiruma sin kommer når som helst :D Min lar vente på seg noen uker til håper jeg :fnise:

JA! Og spennende. Har trykket så jeg får oppdatering hver gang noen skriver i dagboka din nå :plystre::nigo:

jeg forstod at der var henne og forhåpentligvis ikke du :-) syns våres kan vente 10-12 uker til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg forstod at der var henne og forhåpentligvis ikke du :-) syns våres kan vente 10-12 uker til :-)

Hehe, ja! 11 uker til termindato i dag! 😨
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tidlig fødsel er vel ikke arvelig? Det er en myte, sant?

Mamma fikk 3 av sine 4 barn for tidlig. Fire og fem uker, og storesøster fikk fem uker for tidlig, men det var pga svangerskapsforgiftning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er virkelig i gang med helrensing av macen! Synes det var på tide, og det er så godt å ha en "ren" mac nå til studiestart (ja, og såklart til litt babybilder :fnise: ) disse photoshopfilene jeg hadde liggende tok noe hinsides med lagringsplass. Thank God for ekstern harddisk! :pls:

Det tok 14 timer å tømme den i går/natt, men NÅ er den rimelig tømt helt fra rota. Kun det viktigste igjen.
Nå er jeg i gang med oppdatering nummer 1: OS X Maverics. Satse på litt mer fancy utseende da :danse: Tar flere timer det også, men det får være. Når deeet er ferdig skal jeg ta programvareoppdatering. Så, jeg er vel ferdig ila uka :rolleyes:

Kanskje jeg skal gå over skjermen og rense tastaturet også, så blir den som nyyyy. Hilsen..... nerd.
- Alt for ikke å dra ned på skolebiblioteket. Meheheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i deep shit.

Angrer SKIKKELIG SKIKKELIG på valget av farge på vognen.
Fordi... den krasjer med alt. Seriøst, den gjør det. jeg kan ikke bruke jakka mi engang uten at det ser dust ut. Ikke ha teppet jeg hekler oppi der. Ikke ha en fargerik fin vognpose. Ikke noe. Jeg må kle meg i svart for at det skal gå.

ÅNEI HVA GJØR JEG NÅ!!! Vil ha en nøytral vogn. Så jeg kan piffe opp med andre ting. Typ REN svart. Eller beige, men de har ikke beige. Og det er uansett forsent å angre nå? Bestilte den for flere uker siden, og om tre uker kommer den. HERREGUD :cry3::cry3::cry3:

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...