AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #62 Skrevet 26. juli 2014 Men dere som sier at det ikke blir noe angrep, hvordan kan dere vite det? Dere vet jo ikke det! Dere har ingen informasjon i det hele tatt, annet enn det lille som vi kan lese på nettavisene. PST har faktisk gått til det skrittet å informert folket om denne trusselen og da sier det seg selv at de har konkrete ledetråder som tilsier at det er sannsynlig at Norge vil bli utsatt for et terrorangrep de neste dagene. Og til dere som ler av oss som tar visse forholdsregler i dagene fremover, om en bombe går av på National, hvem dør da? Jo det er de som ikke brydde seg noe om advarselen og informasjonen fra PST, uvitende turister og ungedommer på vei til sommerjobben. Anonymous poster hash: 44b8e...4a8 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #63 Skrevet 26. juli 2014 Men dere som sier at det ikke blir noe angrep, hvordan kan dere vite det? Dere vet jo ikke det! Dere har ingen informasjon i det hele tatt, annet enn det lille som vi kan lese på nettavisene. PST har faktisk gått til det skrittet å informert folket om denne trusselen og da sier det seg selv at de har konkrete ledetråder som tilsier at det er sannsynlig at Norge vil bli utsatt for et terrorangrep de neste dagene. Og til dere som ler av oss som tar visse forholdsregler i dagene fremover, om en bombe går av på National, hvem dør da? Jo det er de som ikke brydde seg noe om advarselen og informasjonen fra PST, uvitende turister og ungedommer på vei til sommerjobben. Anonymous poster hash: 44b8e...4a8 Ypperlig eksempel på hvor latterlig det er å spre frykt i befolkningen på den måten som er gjort. Du er jo helt hysterisk. Anonymous poster hash: 606d2...e55 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #64 Skrevet 26. juli 2014 Ypperlig eksempel på hvor latterlig det er å spre frykt i befolkningen på den måten som er gjort. Du er jo helt hysterisk.Anonymous poster hash: 606d2...e55 Seriøst, HVORDAN kan du kalle meg "helt hysterisk" bare fordi jeg ikke gidder å henge rundt i sentrum de nærmeste dagene når PST har advart oss? Det hemmer ikke mitt liv i det hele tatt, jeg velger bare å ikke ta en tur på café ved slottet, bade på Frognerbadet eller gå tur ned Karl Johan. Jeg tar det med knusende ro her jeg sitter trygt utenfor byen, men jeg er likevel glad for at meg selv og resten av familien ikke utsetter seg for unødvendig fare når vi vet at det er en sjanse for at en bombe kan gå av. Ser også at mange på forumet her sammenligner dette med at man også kan dø i trafikken. Vel, jeg ser det ikke helt slik. Ja, man kan dø når som helst av hva som helst, men akkurat nå vet vi at det er noe som kan skje og da skader det ikke å ta visse forholdsregler. Om du ikke ønsker å gjøre det samme, så er det fint for deg. Heldigvis er ingen jeg kjenner like dumme og naive. Anonymous poster hash: 44b8e...4a8
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #65 Skrevet 26. juli 2014 Noen her virker helt blåst. Nei, vi kan ikke vite at det ikke skjer noe, men det kunne vi ikke for en uke siden eller en måned siden eller om et år heller. Og det med å utsette seg for "unødvendig risk"? Noen av oss har faktisk viktigere ting å gjøre i byen enn kafebesøk og bading. Vi har JOBBER. Noen må fortsette å holde hjulene i gang i samfunnet, så får dere andre kose dere utenfor byen der ingenting galt kan skje. Himmel og hav. Anonymous poster hash: ff324...4f5 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #66 Skrevet 26. juli 2014 Noen her virker helt blåst. Nei, vi kan ikke vite at det ikke skjer noe, men det kunne vi ikke for en uke siden eller en måned siden eller om et år heller. Og det med å utsette seg for "unødvendig risk"? Noen av oss har faktisk viktigere ting å gjøre i byen enn kafebesøk og bading. Vi har JOBBER. Noen må fortsette å holde hjulene i gang i samfunnet, så får dere andre kose dere utenfor byen der ingenting galt kan skje. Himmel og hav. Anonymous poster hash: ff324...4f5 Trusselen for terror er der hele tiden ja, men den er jo unektelig noen hakk høyere nå enn den var for noen uker siden. Eller?? Og jeg skjønner at de som har jobber ikke kan holde seg unna sentrum, men jeg som har ferie er da strengt tatt ikke nødt til å dra ditt. Eller MÅ jeg det bare slik at jeg ikke skal virke hysterisk? Himmel og hav right back @ ya. Anonymous poster hash: 44b8e...4a8
Mann 42 Skrevet 27. juli 2014 #67 Skrevet 27. juli 2014 Trusselen for terror er der hele tiden ja, men den er jo unektelig noen hakk høyere nå enn den var for noen uker siden. Eller?? Og jeg skjønner at de som har jobber ikke kan holde seg unna sentrum, men jeg som har ferie er da strengt tatt ikke nødt til å dra ditt. Eller MÅ jeg det bare slik at jeg ikke skal virke hysterisk? Himmel og hav right back @ ya. Anonymous poster hash: 44b8e...4a8 De sier så.
Ixnay Skrevet 27. juli 2014 #68 Skrevet 27. juli 2014 Jeg bryr meg overhodet ikke, for jeg vet jo at det er vettløs fryktpropaganda. Men hvis du leser litt på forumet her så ser du at det er mange kvinner som går rundt og er livredde.Anonymous poster hash: 606d2...e55 Det er naivt å tro at trusselen ikke er reell når det er en slik beredskap vi ser nå. Det sløses jo ikke med ressurser for moro skyld. Nei, man skal ikke gå hen og bli helt lammet av frykt, og som mediene skriver, så er det viktig å forsøke å leve så vanlig som mulig. Frykten som spres er jo også terror, men å bare blåse av hele situasjonen - det blir veldig naivt i mine øyne. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå