AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #41 Skrevet 26. juli 2014 La meg gjette nå, TS. Om PST hadde valgt å holde informasjonen for seg selv, og nevnte terrorister en tidlig morgen plutselig sprengte X sted i luften, ja da ville vel du vært den første til å kritisere? Nå kommer du vel snart med påstander om at alt er iscenesatt av norske myndigheter for å rettferdiggjøre X og Y innskrenkelser av perssonvernet? Anonymous poster hash: c6bd7...19c Hvilke "terrorister"? Har ikke sett noen terrorister jeg. Du vedder altså imot at myndighetene kommer til å bruke dette som et påskudd til å innskrenke folks rettigheter? OK. Anonymous poster hash: 606d2...e55 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #42 Skrevet 26. juli 2014 Kall en spade for en spade, takk. Pol POT. Politiets Politiske OvervåkingsTjeneste.Anonymous poster hash: 7b3ce...5b0 Du får opprette en egen tråd om at politiet overvåker deg. Anonymous poster hash: bc2b2...c2d
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #43 Skrevet 26. juli 2014 Hvilke "terrorister"? Har ikke sett noen terrorister jeg. Du vedder altså imot at myndighetene kommer til å bruke dette som et påskudd til å innskrenke folks rettigheter? OK. Anonymous poster hash: 606d2...e55 Jeg har ikke røyket sokkene mine, hvis det er det du spør om, nei. Anonymous poster hash: c6bd7...19c
El Duderino Skrevet 26. juli 2014 #44 Skrevet 26. juli 2014 Kan ikke huske at myndighetene gikk ut med noen advarsel 21. juli 2011. Anonymous poster hash: 606d2...e55 Nå er det da ingen statshemmelighet at PST var fullt klar over at Breivik hadde kjøpt gjødsel og diesel heller. Turminator??? Realy??? I'll be black..
Sir Winston Skrevet 26. juli 2014 #45 Skrevet 26. juli 2014 Nå er det da ingen statshemmelighet at PST var fullt klar over at Breivik hadde kjøpt gjødsel og diesel heller. Ja, og det er jo derfor hele Nordjæren, samt flere medlemmer av Senterpartiet, er på PST's terrorliste
El Duderino Skrevet 26. juli 2014 #46 Skrevet 26. juli 2014 Ja, og det er jo derfor hele Nordjæren, samt flere medlemmer av Senterpartiet, er på PST's terrorliste Kan jo legge til Sandra Borch også. Den blir neppe kortere av det.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #47 Skrevet 26. juli 2014 Selvfølgelig er det fare for det når de går ut med slik informasjon. Nå er vi i det minste forberedt på det, og går ikke rundt og tror at noe aldri kan skje i "lille Norge", slik som før 22. juli. Selv tror jeg ikke noe kommer til å skje, men det er jo en mulighet. Anonymous poster hash: 58281...c8e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #48 Skrevet 26. juli 2014 Så hvis noen hadde tanker om å utføre en terror-handling så er det nå avverget fordi politiet er i beredskap? Har det noensinne skjedd et drap i fengsel? Ja, flere ganger. Til og med på fengselsvakter. Hvis det er mulig å begå så grusomme handlinger på et sted som er så sterkt bevoktet og overvåket som i et fengsel, hvordan skal politiet da kunne forhindre noe som helst i samfunnet? Er det umulig for meg å begå en kriminell handling, som si f.eks. å kjøre for fort? Selvfølgelig ikke. Ei heller er det umulig for en terrorist å gjøre noe virkelig fælt. Folk er virkelig virkelig virkelig naive. Anonymous poster hash: 7b3ce...5b0 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #49 Skrevet 26. juli 2014 Enig! Det vil ikke skje noe! Anonymous poster hash: 54696...d2e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #50 Skrevet 26. juli 2014 Sikkerheten var god nok før denne trusselen. Det er latterlig å tro at noen kan gjennomføre noe som helst! Anonymous poster hash: 54696...d2e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #51 Skrevet 26. juli 2014 Sikkerheten var god nok før denne trusselen. Det er latterlig å tro at noen kan gjennomføre noe som helst!Anonymous poster hash: 54696...d2e Troll...Anonymous poster hash: c06a3...1d8
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #52 Skrevet 26. juli 2014 Har du reist i det siste? Hvis du hadde så hadde du skjønt hva jeg mener! Anonymous poster hash: 54696...d2e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #53 Skrevet 26. juli 2014 Den som har reist i terrorrammede land, vet at det er mye politi og sikkerhet, men det hindrer ikke terroren. Det er veldig lite trolig at norsk politi kan hindre terror. Men etter 22. juli er det viktig for dem å markere at de gjør det de kan for å forhindre noe i å skje. Er vel ingen som tror at beslaglagt shampo fra bestemor er årsaken til at fly sjelden blir sprengt i luften. Anonymous poster hash: ff324...4f5 1
Skilpadden Skrevet 26. juli 2014 #54 Skrevet 26. juli 2014 I dag KAN det hende at verden går under og at himmelen faller i hodet på oss. La oss alle løpe rundt i ring og gråte hysterisk. Ja, jeg foretrekker faktisk at myndighetene lar være å spre fryktpropaganda om ting som kanskje kan skje med en millardedels sannsynlighet.Anonymous poster hash: 606d2...e55 Jeg tenker at de kanskje ville forklare hvorfor politiet er ute blant oss med våpen. Samtidig; hva har vi sivilpoliti for? Kanskje de blåser saken opp for å vise at de tar ting seriøst, ettersom mange døde 22. juli fordi PST ikke ville reagere siden de ikke trodde på det.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #55 Skrevet 26. juli 2014 Politiet vet å forvirre: "På grunn av delvis kontroll på indre Schengengrenser må nordiske borgere som skal ut å reise ha med pass eller førerkort, EU-borgere som skal ut å reise ha med pass eller godkjent identitetskort." Rådet har skapt usikkerhet, og politiet la lørdag ut en melding hvor det står: "De som er på reise skal ikke bekymre seg for å få komme tilbake til Norge. Politiet understreker at dette ikke medfører krav om ID-dokumentasjon utover det som kreves i en normalsituasjon, og at de som er på reise ikke skal bekymre seg for å få komme tilbake til Norge." Krav om ID-dokumentasjon i en normalsituasjon vil jo si at man ikke trenger noen ID. Anonymous poster hash: ff324...4f5 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #56 Skrevet 26. juli 2014 Sønnen min som skal reise hjem i kveld, alene(UM) fra utlandet har fått tildelt en politimann som skal passe på han på flyplassen. Og det er jeg utrolig takknemelig for... for at de tar det alvorlig! Føler meg mye tryggere og er bare glad at de har komt ut med alt dette i media Anonymous poster hash: 71a09...8e5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #57 Skrevet 26. juli 2014 Sønnen min som skal reise hjem i kveld, alene(UM) fra utlandet har fått tildelt en politimann som skal passe på han på flyplassen. Og det er jeg utrolig takknemelig for... for at de tar det alvorlig! Føler meg mye tryggere og er bare glad at de har komt ut med alt dette i media Anonymous poster hash: 71a09...8e5 Hadde de ikke gått ut i media så hadde du ikke engang tenkt på det. Så hvorfor i all verden er du "takknemlig"? Er du takknemlig for å ha fått psykiske problemer? Anonymous poster hash: 606d2...e55 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #58 Skrevet 26. juli 2014 3. Grunnen til at PST går ut med disse opplysningene er for at det eventuelt kan ha en forhindrene effekt, og skremme terroristene fra å fullføre angrepet.Anonymous poster hash: c06a3...1d8 Det er faktisk noe av det dummeste jeg har hørt. Tror du virkelig på ramme alvor at terroristene avlyser en evt. aksjon pga dette? Jeg tror det kan ha stikk motsatt effekt. De vil nok nå for alt i verden klare å gjennomføre dette når "hele verden" følger med. Om det er rett eller galt å gå ut med informasjonen kan sikkert diskuteres, men at årsaken er at terroristene kan få kalde føtter er selvsagt bare tull og tøys, og det vet PST også. Anonymous poster hash: 72b34...ddd 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #59 Skrevet 26. juli 2014 Om det ikke skjer noe så er det likevel helt topp at vi ser at myndigheter tar potensielle trusler seriøst. Hadde det skjedd noe, og myndighetene IKKE gjorde noe, så hadde det vært hakket verre... Anonymous poster hash: 75de9...fc1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #60 Skrevet 26. juli 2014 Det er faktisk noe av det dummeste jeg har hørt. Tror du virkelig på ramme alvor at terroristene avlyser en evt. aksjon pga dette? Jeg tror det kan ha stikk motsatt effekt. De vil nok nå for alt i verden klare å gjennomføre dette når "hele verden" følger med. Om det er rett eller galt å gå ut med informasjonen kan sikkert diskuteres, men at årsaken er at terroristene kan få kalde føtter er selvsagt bare tull og tøys, og det vet PST også. Anonymous poster hash: 72b34...ddd Hva jeg mener er irrelevant, jeg skrev bare hva jeg hadde lest på div. nettaviser. Om terroristene virkelig VIL gjennomføre et angrep gjør de det nok uavhengig av advarselen i media fra PST, men det er klart øko beredskap og politifolk i gatene kan gjøre oppdraget vanskeligere. Anonymous poster hash: c06a3...1d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå