Gå til innhold

Hva synes du er kleinest på KG?


Summers

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det er kleint med medlemmer som har bilde av sin egen kropp i avatatbildet, og som gjerne støtt & stadig skifter ut dette med andre tilsvarende kleine bilder (som oftest er av seg selv) ;)

Anonymous poster hash: c6ea4...339

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vel egentlig ikke at det finnes noe som er kleint, forbinder det ordet med tenåringsjenter.



Anonymous poster hash: d5def...21b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vel egentlig ikke at det finnes noe som er kleint, forbinder det ordet med tenåringsjenter.

Anonymous poster hash: d5def...21b

Også forandrer det betydning, ut ifra hvem som sier det, eller hvor i landet man er... Noen steder betyr det at man er fyllesyk, mens andre steder kan det bety at noe er ubehagelig og/eller flaut.

Egentlig er ordet Nederlandsk, og betyr "liten", så det har blitt ganske missforstått av "ungdommen" her i landet :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

- Abortmotstandere som tyr til personangrep når man begynner å plukke "argumentene" deres fra hverandre

- Foreldre (hovedsaklig mødre) som starter en tråd etter samlivsbrudd om hvor grusom barnefar er, selvdiagnostiserer han som psykopaten av alle psykopater (Ted Bundy - gå og legg deg, di pingle!), og fremstiller seg som uskylden selv osv. Det eneste disse damene er ute etter, er å bli strøket med hårene og jattet med om "Akk for en forferdelig type", "Vær glad for at du er kvitt krapylet", "Stakkars, uskyldige deg". I tillegg har de en noe vel feilaktig oppfatning av det juridiske. Skulle man mot formodning ta til motsvar, bedrive litt rettslig folkeopplysning, og kanskje spørre trådstarteren om hvorfor hun fikk barn med psykopaten, så kan du nærmest ta deg gift på at svaret blir "Hold kjeft, di jævla fitte. Du er helt idiot og grusom. Dessuten er du sikkert mann!".

- Det samme som ovenfor, da gjerne med barnevernet i bilde. "BV kommer og henter ungen min på fredag. Jeg har ikke gjort noe galt og det er den psykopaten av en barnefar som står bak".

- Brukere som kommer med "Du er så teit som ikke liker CBE, Sophie Elise, Krissy, Hilde Christina, osv. Dessuten er du bare bitter og feit og mentalt forstyrret som leser blogger bare for å finne feil".

If you cannot keep up with the conversation, you will have to go back to the kids' table ...

- Enkelte brukere på Håndarbeidsforumet som kun bruker trådene til å markedsføre sin egen blogg/sitt eget firma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kleint, kleinest, kleinere"....

Ikke et ord i mitt vokabular (annet enn ifbm sykdom, føle seg klein, uvel osv), men ser jo at det florerer rundt her i alle sammenhenger der noe er ugreit. Et typisk ungdomsuttrykk...

Ehhmnjaa, hva er kleinest på KG... Egentlig føler jeg meg (vet jo at jeg er) for gammel til å skrive og oppholde meg her, det blir altfor mange HI om typisk tenåringsproblematikk, utseendetråder og dill, for ikke å snakke om den berømmelige lengden, omkretsen, med eller uten hår, på det mannlige kjønnsorganet (ja, jeg lar være å gå inn på disse i 99% av tilfellene), og de utallige "hvem bruker ville du ha, synes du, mener du bla bla bla"...

KG er nok blitt et veldig ungdommelig forum ja, ikke at dèt er "kleint" i seg selv, men terminologi og uttrykksform blir til tider deretter, med halvparten av innholdet i teksten på engelsk, veldig mange for meg totalt uforståelige slang-ord, slik at jeg føler det jeg skriver må oppfattes utrolig gammeldags og korrekt for flesteparten her inne, hehe..

Jaja, det var vel det jeg kom på i farta, av "eine kleine nachmusiek"...

Endret av tsejG
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At endel tror de virker intelligente ved å blande en engelsk setning/frase i innlegget sitt. Det ser bare latterlig ut.

Så har vi superknullerne. De damene som ikke kan få fortalt ofte nok hvor mange vaginale orgasmer de får under samleie, hvor fantastiske de er til å suge mannen sin og forklarer i detalj hvordan de tilfredsstiller ham. Disse damene harselvsagt valgt avatarer av superflotte damer.

Anonymous poster hash: d3c6d...ab1

HAHAHAHA ja!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også forandrer det betydning, ut ifra hvem som sier det, eller hvor i landet man er... Noen steder betyr det at man er fyllesyk, mens andre steder kan det bety at noe er ubehagelig og/eller flaut.

Egentlig er ordet Nederlandsk, og betyr "liten", så det har blitt ganske missforstått av "ungdommen" her i landet :ler:

Jeg syntes det er et godt ord for fyllesyk/syk/flau(t). For når man er disse tingene, så føler man seg ganske liten!

Til trådens spørsmål, så har jeg i all min tid her på KG merket meg enkelte brukere som bruker en hver anledning til selvskryt. Det er ikke måte på hvor vellykkede disse menneskene er både innen utdannelse, jobb, samliv, sex, vennskap og utseende. De deler velvillig av sin utømmelig kunnskap om alt fra personlig økonomi til blowjobteknikker til hvordan demontere og sette sammen igjen en Volvo 240 1993 modell, farge rød.

Det blir litt sånn... du bruker 9 timer dagelig på dette dusteforumet, vi vet du ikke du ikke jobber som supermodell ved siden av professorjobben.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg syntes det er kleint at så mange syntes så mye er kleint på kg...likevel tilbringer man masse tid på allt som er kleint her inne...

....og da er jeg faktisk ganske klein selv nå, siden jeg poengterer at alle som klager på kleinhet er kleine :);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også forandrer det betydning, ut ifra hvem som sier det, eller hvor i landet man er... Noen steder betyr det at man er fyllesyk, mens andre steder kan det bety at noe er ubehagelig og/eller flaut.

Egentlig er ordet Nederlandsk, og betyr "liten", så det har blitt ganske missforstått av "ungdommen" her i landet :ler:

Jeg bruker ordet klein om vanlig ikke-alvorlig sykdom, uten snev av fyllesyke :)

For å svar på hva som er kleint i denne sammenheng: Syns vel det aller fleste tråder går fint, selv om interessen er lav på en del. Men når det kommer til tenåringsdrama, med intriger verre enn hotell Cæsar så syns jeg det er litt kleint. Jeg forstår de godt, for jeg husker hvor viktig og stort alt var i den alderen, men allikevel syns jeg det nå er litt kleint. Kanskje det minner meg for mye om min egen ungdom, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Jeg synes det er kleint med medlemmer som har bilde av sin egen kropp i avatatbildet, og som gjerne støtt & stadig skifter ut dette med andre tilsvarende kleine bilder (som oftest er av seg selv) ;)

Anonymous poster hash: c6ea4...339

Enig, men forundrer meg ikke om de får napp.

Anonymous poster hash: 9e143...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Å, haha, denne tråden!

 

Akkurat nå synes jeg en tråd i bryllupsforumet er ganske flau. Den hvor en brudekjoleforhandler får så ørene flagrer, brudekjoleforhandleren registrerer så en bruker på KG for å forsvare seg ved å angripe kundene sine, og kjeklingen er i gang... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, haha, denne tråden!

 

Akkurat nå synes jeg en tråd i bryllupsforumet er ganske flau. Den hvor en brudekjoleforhandler får så ørene flagrer, brudekjoleforhandleren registrerer så en bruker på KG for å forsvare seg ved å angripe kundene sine, og kjeklingen er i gang... :rodme:

Den tråden er det pinligste jeg har sett i hele mitt liv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle detaljene om slim, blod og annet gørr i trådene om prøving og svangerskap

- men som godt voksen barnløs kvinne unngår jeg stort sett slike tema.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle detaljene om slim, blod og annet gørr i trådene om prøving og svangerskap

- men som godt voksen barnløs kvinne unngår jeg stort sett slike tema.

Du trenger jo ikke gå inn på underkategoriene Prøvere og barnløse, og Graviditet da..... det sier seg selv at det er endel av de beskrivelsene der. Som godt voksen barnløs kvinne så har du vel ikke noe der å gjøre uansett hvis du ikke takler å lese om sånne naturlige ting som har med graviditet og fødsel å gjøre?

Anonymous poster hash: f6bc8...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Badebuksa

Tråder der man viser frem litt for mye kropp. Kan vel kalles KLEINT ja. Det er sånn at man har LYST til å le, men ikke helt klarer fordi man synes det er så forstyrrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråder der man viser frem litt for mye kropp. Kan vel kalles KLEINT ja. Det er sånn at man har LYST til å le, men ikke helt klarer fordi man synes det er så forstyrrende.

 

 

Hvorfor det, egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Hvorfor det, egentlig?

Fordi det er flaut og ubehagelig når folk tror at de er deilige. Men så er de ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...