Gå til innhold

Hva synes du er kleinest på KG?


Summers

Anbefalte innlegg

Nei. Vet ikke hva som gikk av meg :)

Ja, det er så klart mulig at han som ble sitert (her skal det være komma) lider av et sjeldent syndrom hvor man uttaller kommafeil i halvparten av tilfeller (her skal det egentlig stå "tilfellene"). Godt poeng, sånn egentlig.

Men nå snikk-snakkes det her igjen, og det er - etter hva jeg har forstått - ganske kleint.

Poenget er at reglene ikke teller når man siterer på den måten, av grunnen jeg forklarte, så poenget er der uansett hva du måtte mene om det.

Det er forresten ganske viktig å ikke ha skrivefeil selv, når man skal pirke på andre.... Good job :5:

Endret av Yme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BrienneOfTarth

Feil. Det er den som blir misforstått sitt ansvar ikke å bli misforstått. Forresten mangler det et komma før "og" i teksten jeg har uthevet.

Nåja, noen misforstår jo alt og tror at noe som er skrevet generelt er et personlig angrep mot dem.

Jeg pleier noen ganger legge til ekstra informasjon sånn at ikke en av de der som misforstår det som kan misforstås kommer med et eller annet."Åh, jasså men da syns du vel at ditt og datt er helt greit da?!?!"

Det er jo alltid noen som skal overtolke og vri og vende på alt andre sier.

Spesielt komisk er det med de som påstår at noen andre er sure selv om de ikke engang har gitt uttrykk for det.

På internett kan alt misforstås hvis man vil. (Kanskje jeg til og med gjorde det selv nå hvis dette var ironisk ment :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, noen misforstår jo alt og tror at noe som er skrevet generelt er et personlig angrep mot dem.

Jeg pleier noen ganger legge til ekstra informasjon sånn at ikke en av de der som misforstår det som kan misforstås kommer med et eller annet."Åh, jasså men da syns du vel at ditt og datt er helt greit da?!?!"

Det er jo alltid noen som skal overtolke og vri og vende på alt andre sier.

Spesielt komisk er det med de som påstår at noen andre er sure selv om de ikke engang har gitt uttrykk for det.

På internett kan alt misforstås hvis man vil. (Kanskje jeg til og med gjorde det selv nå hvis dette var ironisk ment :P)

Jeg mener at det er alle sin PLIKT, i en diskusjon, å sørge for at diskusjonen flyter best mulig. Å med vilje missforstå alt som kanskje muligens kan ha en dobbeltbetydning (om man virkelig legger godvilja til), er ufattelig dårlig oppførsel og bidrar til å ødelegge tråden.

Det er ikke noe gøy å måtte dobbeltsikre seg på alle bauger og kanter når man skriver, fordi tullinger uten argumenter missforstår deg med vilje og tillegger deg meninger.

Det er ikke gøy når en god diskusjonstråd blir avbrutt og til slutt består av halvparten "du sier datt" "nei du har missforstått jeg mener ditt".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at det er alle sin PLIKT, i en diskusjon, å sørge for at diskusjonen flyter best mulig. Å med vilje missforstå alt som kanskje muligens kan ha en dobbeltbetydning (om man virkelig legger godvilja til), er ufattelig dårlig oppførsel og bidrar til å ødelegge tråden.

De eneste som oppførere seg sånn, er folk som ikke har flere argumenter igjen, og egentlig veit selv at de ikke har rett.

Den eneste grunnen til at de fortsetter diskusjonen, er fordi de klamrer seg til et latterlig håp om at de like vell kan "vinne".

Utrolig umoden oppførsel, og blir omtrent alltid demonstrert av mennesker som ikke har evne til å reflektere over seg selv.

Det må jo kvalifisere som noe av det kleineste som skjer her inne... Det er jo pinlig å se folk drite seg ut.

Endret av Yme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Brukerne som skryter av seg selv i samtlige innlegg de poster og uavhengig av hva tråden handler om. Virker også spesielt at de som har perfekte liv poster på KG til alle døgnets tider.



Anonymous poster hash: 9e143...04a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksempel: Tråden spør om hva man liker å spise på McDonalds, og brukerne bruker tråden til å skryte av hvor lenge siden det var siden sist dem spiste der.

Brukerne som skryter av seg selv i samtlige innlegg de poster og uavhengig av hva tråden handler om. Virker også spesielt at de som har perfekte liv poster på KG til alle døgnets tider.

Anonymous poster hash: 9e143...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dagbøkene.

Anonymous poster hash: a6d53...ba5

Åh, det er superkleint! :fise:

Anonymous poster hash: 834a9...55a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • AB`er som forfølger brukere i tråd etter tråd fordi de er blitt "tråkket på foten" en gang.

  • De som "svarer" kun ved å legge inn et bilde/filmsnutt - for å håne personen. Gjerne en applaus el.

Disse persontypene er med på å gjøre KG til en utrivelig plass.

Anonymous poster hash: d3c6d...ab1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BrienneOfTarth

Det er jo ikke alltid det er skryt da.

Jeg kan jo finne på å skrive det, og det er fordi a) jeg bor langt unna McDonald's og b) jeg blir ofte dårlig av maten.

Det er jo ikke sikkert jeg legger til den informasjonen, men hvis folk tolker det som skryting så får de bare gjøre det.

Litt forskjell på å skrive "jeg spiser ikke der så ofte" og "herregud, jeg spiser aldri sånn drittmat". Sistnevnte er jo litt unødvendig, mens førstnevnte ikke har noe med skryting å gjøre nødvendigvis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BrienneOfTarth

  • AB`er som forfølger brukere i tråd etter tråd fordi de er blitt "tråkket på foten" en gang.

  • De som "svarer" kun ved å legge inn et bilde/filmsnutt - for å håne personen. Gjerne en applaus el.

Disse persontypene er med på å gjøre KG til en utrivelig plass.

Anonymous poster hash: d3c6d...ab1 </p>

Tenker at sånne mennesker burde ta seg en tur ut. Jeg mener når du bruker masse tid på å forfølge noen på nett fordi de var uenig med deg, da er det på tide å få seg en ny hobby og logge seg av internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest PLAGSOMME er alle de jævla trollene som ødelegger forumet helt.

Det KLEINESTE er alle de jævla nekene som biter rett på trolle-agnet. Jesus fuckings christ, FORSTÅR ikke folk at troll bare fortsetter jo mer oppmerksomhet de får??

jeg syns trolletrådene er litt morsomme jeg :') blir så mye opphetede diskusjoner også skjønner man selv at det bare er tull liksom !

Men dette er kleint:

Brukere som skriver under nick og rakker ned på alle AB hele tiden pga hva En AB har gjort.., for eks en her som sa. kleint med AB som rakker ned på brukere med nick.. ok? hva med AB som rakker ned på AB? det er vel ok.. hva med brukere på nick som rakker ned på AB, helt ok.

Nei dere som "alltid" skriver under nick, dere er ikke noe bedre enn AB. husk AB ER brukere med nick.. også så jeg at dette ble brukt som noe negativt i en annen tråd: merker at du er helt ny på KG, kanskje du burde få litt mer erfaring før du uttaler deg.. hehe joda. har man vært her i 5 år er man Tøff :D

og diverse brukere (spes en mann) som klager over sitt deprimerende liv men på en "humoristisk" måte så det bare virker eeenda mer tragisk.. også smisker han med alle damene her inne:P

Kroppstråden liker jeg heller ikke men har vett nok til å vite det er pga jeg ikke er no stolt av min egen kropp, da blir det litt sånnn * dumme kg brukere som har fin kropp, fuck dere* liksom :P .. jo og de som alltid skal være en ridder og forsvare andre selvom det ikke var særlig stygt det som ble sagt engang men alt for å vise hvor bra de selv er -.- (blæ)

Også tror jeg at jeg har en del kleine utsagn rundt på forumet da :fnise:

Anonymous poster hash: 12a7c...13a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kleinest synes jeg er samme gjengen som poster bilder tusen ganger av seg selv i bildetråder, og samme klikken kommenterer og hyller. Hvis en mere ukjent stakkar poster bilde så blir det glatt oversett av "gjengen".

Samme banden stiller alltid opp for hverandre og forfølger andre brukere som ikke er enige med klikken i tråder.

Enkelte damer her inne er alltid helt perfekte. Super kropp, supre kjæresteemner, har både tre og firkanter, er helt enestående og enhver manns våte drøm.

For ikke å snakke om disse "Hvem ville du ha ************ fyll inn det som passer"-trådene.........samme om og om igjen som kommenterer.



Anonymous poster hash: f6bc8...7ff
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns trolletrådene er litt morsomme jeg :') blir så mye opphetede diskusjoner også skjønner man selv at det bare er tull liksom !

Men dette er kleint:

Brukere som skriver under nick og rakker ned på alle AB hele tiden pga hva En AB har gjort.., for eks en her som sa. kleint med AB som rakker ned på brukere med nick.. ok? hva med AB som rakker ned på AB? det er vel ok.. hva med brukere på nick som rakker ned på AB, helt ok.

Nei dere som "alltid" skriver under nick, dere er ikke noe bedre enn AB. husk AB ER brukere med nick.. også så jeg at dette ble brukt som noe negativt i en annen tråd: merker at du er helt ny på KG, kanskje du burde få litt mer erfaring før du uttaler deg.. hehe joda. har man vært her i 5 år er man Tøff :D

og diverse brukere (spes en mann) som klager over sitt deprimerende liv men på en "humoristisk" måte så det bare virker eeenda mer tragisk.. også smisker han med alle damene her inne:P

Kroppstråden liker jeg heller ikke men har vett nok til å vite det er pga jeg ikke er no stolt av min egen kropp, da blir det litt sånnn * dumme kg brukere som har fin kropp, fuck dere* liksom :P .. jo og de som alltid skal være en ridder og forsvare andre selvom det ikke var særlig stygt det som ble sagt engang men alt for å vise hvor bra de selv er -.- (blæ)

Også tror jeg at jeg har en del kleine utsagn rundt på forumet da :fnise:

Anonymous poster hash: 12a7c...13a

Har aldri lest så mye syt på en gang....her er jo allt galt. Hva er grunnen til at du er her?

Anonymous poster hash: 425bf...07b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri lest så mye syt på en gang....her er jo allt galt. Hva er grunnen til at du er her?Anonymous poster hash: 425bf...07b

Underholdning vel! Er jo drit morsomt å lese så mye seriøse folk som tar helt av. Og noen er så intelligente at det er fascinerende.

Anonymous poster hash: 12a7c...13a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har aldri lest så mye syt på en gang....her er jo allt galt. Hva er grunnen til at du er her?Anonymous poster hash: 425bf...07b

Du vet, i denne tråden kommer man inn og klager og syter over alle andre. Alle de andre er så rare, kleine, tåpelige og noen skikkelig tullinger. Mens man selv er et rasjonelt fornuftig og høyst intelligent individ som på ingen måte kan sammenlignes med alle de andre særingene.

Anonymous poster hash: 46e47...99d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet, i denne tråden kommer man inn og klager og syter over alle andre. Alle de andre er så rare, kleine, tåpelige og noen skikkelig tullinger. Mens man selv er et rasjonelt fornuftig og høyst intelligent individ som på ingen måte kan sammenlignes med alle de andre særingene. Anonymous poster hash: 46e47...99d

svaret ditt var svar til mitt innlegg

Jepp så perfekt er jeg at jeg er den eneste som nevnte at jeg selv nok kom med kleine utsagn iblant OG at jeg misliker kroppstråden pga jeg blir sjalu når folk klarer å være stolt over kroppen sin eller har en fin kropp.

Så BLÆ til seg bare stfu du.

Anonymous poster hash: 12a7c...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At 90% leser blogger.

Ordet "kleint"

Anonymous poster hash: afca0...268

Dere (og alle som har plusset innleggene) har nettopp nesten gitt meg tilbake troen på fremtiden! Og jeg som trodde jeg var alene om dette.

Støtter denne.

Er det forresten noen tråder her inne som noen liker? Jeg ser ikke annet enn folk her som hater allt og alle. Kan vi ikke bare respektere hverandre for at vi har ulike meninger og syn på ting?

Anonymous poster hash: 425bf...07b

Ja, denne! :nigo:

Anonymous poster hash: a6851...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...