Gå til innhold

Terrortrussel mot Norge - PST skaper frykt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Myndighetene har alltid rett! Dere naive kommunister.

Anonymous poster hash: d3a49...f21

Kommunist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Badabing

Hvem er det som er så redde?

Jeg opplever det som at både voksne og barn er redde. Melder seg av Norway Cup, eller tør ikke å gå ut av leiligheten sin annet enn når det er helt nødvendig.

Ja. Og tenk bare på alle spekulasjonene det kunne blitt av at befolkningen observerer forandringene uten å få info og forklaring om grunnen.

Anonymous poster hash: dded9...bfe

Jeg sier ikke at de ikke skal få informasjon i det hele tatt. Jeg mener bare at med den kunnskapen de hadde med så mange "hull" i, gjorde det at jeg tenkte at de ikke hadde kontroll på situasjonen. Det var tydelig at de ikke visste nok. Jeg personlig tror det ville vært bedre om de heller hadde avkreftet spekulasjoner som kom, og sagt at de ikke kunne kommentere på mulige spørsmål der de manglet informasjon fremfor å vise så tydelig at de ikke hadde peiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er trusselen plutselig redusert? Hva har forårsaket det?

Jeg er livredd. Jeg skal fly i morgen og er seriøst så redd at jeg skjelver her jeg sitter. Gruer meg.



Anonymous poster hash: 432ac...a34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er trusselen plutselig redusert? Hva har forårsaket det?

Jeg er livredd. Jeg skal fly i morgen og er seriøst så redd at jeg skjelver her jeg sitter. Gruer meg.

Anonymous poster hash: 432ac...a34

Trusselen er redusert fordi det aldri var noen trussel. Men myndighetene må redusere trusselbildet gradvis for å ikke miste ansikt fullstendig.

Anonymous poster hash: d3a49...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunist?

Enten det eller fascist. Men det er i grunnen samme sak.

Anonymous poster hash: 70e55...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trusselen er redusert fordi det aldri var noen trussel. Men myndighetene må redusere trusselbildet gradvis for å ikke miste ansikt fullstendig.

Anonymous poster hash: d3a49...f21

... skriver du nå, men du kommer til å skrive noe heeelt annet hvis/når det PST advarte mot skjer (la oss håpe det ikke skjer og PST fanger opp drittsekkene før de har gjort skade på oss).

Anonymous poster hash: d0972...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... skriver du nå, men du kommer til å skrive noe heeelt annet hvis/når det PST advarte mot skjer (la oss håpe det ikke skjer og PST fanger opp drittsekkene før de har gjort skade på oss).

Anonymous poster hash: d0972...47a

La oss forholde oss til virkeligheten.

Anonymous poster hash: d3a49...f21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss forholde oss til virkeligheten.

Anonymous poster hash: d3a49...f21

Hvordan kan du være så skråsikker på at det ikke foreligger en reell trussel?

Anonymous poster hash: 59e70...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du være så skråsikker på at det ikke foreligger en reell trussel?

Anonymous poster hash: 59e70...a5e

Fordi PST allerede har begynt fossroinga.

Anonymous poster hash: d3a49...f21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi PST allerede har begynt fossroinga.

Anonymous poster hash: d3a49...f21

Så du tror bare det er oppspinn? Hva skulle de få ut av det, mener du?

Anonymous poster hash: 59e70...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Artistina

Jeg opplever det som at både voksne og barn er redde. Melder seg av Norway Cup, eller tør ikke å gå ut av leiligheten sin annet enn når det er helt nødvendig.

Jeg sier ikke at de ikke skal få informasjon i det hele tatt. Jeg mener bare at med den kunnskapen de hadde med så mange "hull" i, gjorde det at jeg tenkte at de ikke hadde kontroll på situasjonen. Det var tydelig at de ikke visste nok. Jeg personlig tror det ville vært bedre om de heller hadde avkreftet spekulasjoner som kom, og sagt at de ikke kunne kommentere på mulige spørsmål der de manglet informasjon fremfor å vise så tydelig at de ikke hadde peiling.

Jeg synes det er trist at lag melder seg av turneringen. Tenk på alle de skuffede barna som har gledet seg i lange tider og har jobbet dugnad på dugnad for å skaffe penger til reisen.

Vi har fått beskjed om å leve som normalt og da bør man stole på myndighetene at de har oversikt.

Og PST kan selvsagt ikke gå ut med alt de vet i denne saken - det sier seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg synes det er trist at lag melder seg av turneringen. Tenk på alle de skuffede barna som har gledet seg i lange tider og har jobbet dugnad på dugnad for å skaffe penger til reisen.

Vi har fått beskjed om å leve som normalt og da bør man stole på myndighetene at de har oversikt.

Og PST kan selvsagt ikke gå ut med alt de vet i denne saken - det sier seg selv.

Ja, det er jo nettopp det jeg skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La oss forholde oss til virkeligheten.

Anonymous poster hash: d3a49...f21

... som er at det var en reell trussel (kanskje fortsatt er) og det var bra at PST gikk ut med info til befolkningen.

Anonymous poster hash: d0972...47a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... som er at det var en reell trussel (kanskje fortsatt er) og det var bra at PST gikk ut med info til befolkningen.

Anonymous poster hash: d0972...47a

Har du hørt historien om gutten som ropte ulv?

Anonymous poster hash: d3a49...f21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt historien om gutten som ropte ulv?

Anonymous poster hash: d3a49...f21

Jeg ser ærlig talt ikke poenget ditt. Dette er da selvsagt ikke bare noe fjas PST har gått ut med for moro skyld.. Trusselen var (er) reell.

Anonymous poster hash: 59e70...a5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du hørt historien om gutten som ropte ulv?

Anonymous poster hash: d3a49...f21

Litt tidlig å dra den historien etter første varsel, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ærlig talt ikke poenget ditt. Dette er da selvsagt ikke bare noe fjas PST har gått ut med for moro skyld.. Trusselen var (er) reell.

Anonymous poster hash: 59e70...a5e

PST har feilberegna grovt, og har endra forklaring en rekke ganger underveis.

Når et offentlig organ endrer forklaring flere ganger på et par dager så tyder det på at noen har dumma seg ut.

Anonymous poster hash: d3a49...f21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke å rope ulv. Hvis de hadde gått ut offentlig med alt de avdekker hele tida, DA hadde det vært ulv ulv.
Det er jo nettopp derfor man tar dette seriøst nå fordi de sjelden/aldri gjør sånn.



Anonymous poster hash: 15da2...85d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo nettopp derfor man tar dette seriøst nå fordi de sjelden/aldri gjør sånn.

Anonymous poster hash: 15da2...85d

Men vil man ta det like seriøst neste gang?

Anonymous poster hash: d3a49...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...