Gå til innhold

Hvilket yrke er mest attraktivt hos en partner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lege og brannmann. Fordi de redder liv.

Er vel strengt talt ikke bare leger eller brannmenn som redder liv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lege? JA!

Fysioterapeut? JA!

Snekker? Nei..

Pizzabud? Nei..

Prest? Nei..

Kelner? Nei..

Rørlegger? Nei..

Brannmann? JA!

Politi?JA!

Ellers liker jeg ingeniører, advokater, økonomer, arkitekter ol.

Jeg har vel en ting for intellektuelle yrker - sånn er det bare..

Istedenfor å ha "en ting" for menn med som har det du anser som "intellektuelle yrker", burde du heller satse på en slik utdanning selv. Jeg syns det er tåpelig med kvinner (og menn) som lener seg på yrket til sin utkårede.

Jeg holder på å utdanne meg til siv.ing., og yrke spiller ikke så stor rolle for meg. Det er viktig for meg å være selvstendig på alle måter og å ha en utfordrende og spennende jobb, men hva min fremtidige kjæreste har som yrke spiller absolutt ingen rolle, så lenge han faktisk jobber og at vi trives i hverandres selskap.

Anonymous poster hash: 1ff7c...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husmor.

Kan du forsørge en husmor?

Anonymous poster hash: 7a0a0...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du forsørge en husmor?

Anonymous poster hash: 7a0a0...788

Klart han kan! Han er jo en evnuk😂

Betegnelsen evnuk brukes ofte om kastrerte voktere ved et harem. Så er nok ikke noe problem hehehe

Anonymous poster hash: 742fb...0f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart han kan! Han er jo en evnuk😂

Betegnelsen evnuk brukes ofte om kastrerte voktere ved et harem. Så er nok ikke noe problem hehehe

Anonymous poster hash: 742fb...0f5

*evnukk 😉

Anonymous poster hash: 742fb...0f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ærlig så driter jeg egentlig i det. Det som er viktig er at hun er sexy og har kul personlighet. Men basert på egen erfaring er det svært sjelden jeg føler jeg har mye til felles med damer uten utdannelse eller "kun" fagbrev. Der blir camping-faktene ofte litt for fremtredende. Men like ille er de nydekadente (tatt fra D2-magasinet i helga, herrejesus for noen artige generaliseringer over norske ferietyper) som etter 2-3 år på Blindern skal drikke dyr rødvin, kle seg som menn, synse om verdensproblematikk de ikke har noen forutsetninger for å skjønne seg på, lese klassiske forfattere bare fordi de er kule å namedroppe, og heller ligger henslengt på campus utover ettermiddagen isteden for å ha deltidsjobb, noe som ville fratatt dem følelsen av å være åndsfrender med 68er generasjonen de prøver å emulere. Penger fra mor og far, eller rik onkel.

Noe i midten er bra. En avslappet dame med høyere utdannelse som ikke føler hun trenger å bevise noe hele tiden. Ja takk!

Endret av Genesis
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er kokk, og noe av det finste jeg kan se på er når han står på kjøkkenet og virkelig koser seg med det han gjør :rolleyes:

Endret av Elenithil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste yrke må være hvor mannen har mest mulig fritid til å være med meg;) :P

helt greit hvis han tjener nok til å dekke egne utgifter også, men er mest opptatt av tid til samvær og at han har respekt for jobben:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngMann1986

Er det generelt yrke hos mannlig partner som er temaet her? Har ikke så mye å tilføye der...

Kan heller tilføye hva slags yrke jeg synes er mest attraktivt hos kvinner, nemlig sykepleier. Liker generelt kvinner som tar utdanning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studerer selv til å bli sivilingeniør, og har lenge tenkt at jeg helst vil ha en mann med tilsvarende høy utdanning. Jeg trenger ofte noen som kan utfordre meg intellektuelt for å være interessert. Og jeg så for meg at en med ni til fire jobb uten risiko var det beste.

Men jeg endte opp med en dykker som jobber skift i Nordsjøen. Risikofylt, mye borte og liker å ta seg vann over hodet. Likevel trives vi i lag, så yrke hadde ikke så mye å si for vår del.

Anonymous poster hash: 74f84...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk fornøyd så lenge jeg finner en mann som er stolt over jobben sin.
Jeg har selv datet ingeniører som bare klager over hvor kjedelig jobb de har, også har jeg datet servitører/hovmestere som virkelig brenner for å gi god service og som faktisk elsker sin jobb. Så jeg har vel ingen spesielle preferanser uten at jeg vil at de skal være stolt av jobben sin, og faktisk like den. Flipper han burgere, så må han bare gjør det, redder han liv så må han bare gjør det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et mannfolk som virkelig liker det han gjør :)

Noe som hadde vært greit er en mann som har et handy yrke, som snekker, rørlegger eller elektriker :laugh:

For da kan han fikse små ting :laugh:

Offshore hadde også vært greit, eller en jobb der han reiser mye / ofte, så jeg får litt "fri" .. :P

Kokk hadde heller ikke vært så gale :sjenert: men da ser jeg for meg at han er drittlei av å lage mat å ikke vil gjøre det når han kommer hjem, i og med at han har lagd mat hele dagen :P

Men det viktigste er at han har et yrke han virkelig trives i som betaler regningene hans, så jeg slipper å forsørge han 24/7 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har tips til ei fin snekkerbukse jeg kan kjøpe meg?

Tenkte å ta ett bilde av meg selv med snekkerbukse å ha i profilen min på sukker.



Anonymous poster hash: 88dd4...3b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til ei fin snekkerbukse jeg kan kjøpe meg?

Tenkte å ta ett bilde av meg selv med snekkerbukse å ha i profilen min på sukker.

Anonymous poster hash: 88dd4...3b5

Du må jo være snekker for at det skal telle, da ;)

Anonymous poster hash: f5f66...9cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et mannfolk som virkelig liker det han gjør :)

Noe som hadde vært greit er en mann som har et handy yrke, som snekker, rørlegger eller elektriker :laugh:

For da kan han fikse små ting :laugh:

Offshore hadde også vært greit, eller en jobb der han reiser mye / ofte, så jeg får litt "fri" .. :P

Kokk hadde heller ikke vært så gale :sjenert: men da ser jeg for meg at han er drittlei av å lage mat å ikke vil gjøre det når han kommer hjem, i og med at han har lagd mat hele dagen :P

Men det viktigste er at han har et yrke han virkelig trives i som betaler regningene hans, så jeg slipper å forsørge han 24/7 :P

Ja jøss. Det er sikkert koselig for en elektriker/annet håndverskyrke å måtte fikse ting for dama eller venner etter nok en 13 timers dag på byggeplassen. Men det er jo nok en bekreftelse på norske kvinner som noen av de verste utbytterne.

Anonymous poster hash: 6fb3c...2e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja jøss. Det er sikkert koselig for en elektriker/annet håndverskyrke å måtte fikse ting for dama eller venner etter nok en 13 timers dag på byggeplassen. Men det er jo nok en bekreftelse på norske kvinner som noen av de verste utbytterne.

Anonymous poster hash: 6fb3c...2e9

Regner nå virkelig med det at om vi bor sammen, så vil han heller fikse det selv, enn å ringen noen andre til å gjøre det om han kan fikse det. Det hadde ihvertfall jeg gjort. Å det er ikke snakk om vennetjenester i det hele tatt. Jeg har mange kompiser som er håndverkere å har aldri ringt de til å fikse dill og dall for meg, men om jeg hadde gjort det så hadde jeg ihvertfall betalt dem for det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du forsørge en husmor?

Anonymous poster hash: 7a0a0...788

Tja...hvis hun er villig til å flytte opp på finnmarksvidda og ikke lider av shoppe-dilla, så kanskje på sikt? Men hvis jeg skulle finne meg en lege eller advokat ellet noe, så kan jeg sikkert ta husmorrollen og være skikkelig tent på meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rød tråd for meg har vært menn som har jobbet med data og software. Veldig greie menn som brydde seg mye om dama og ikke var like påvirket av de sosiale spillene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naver, sikker inntekt ;)

Anonymous poster hash: 62925...4f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...