Gå til innhold

Venninne hadde med eget snop, delte ikke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå får jeg virkelig lyst til å poppe en kjempediger kjele med popcorn. Uten lokk! Så kan trollungene bare kose seg med å rydde det opp :biggrin::popcorn:

Vet du hva du mangler... ? :lur:

Sukkerspinn maskin! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sjeldent har en tråd underholdt meg så mye som denne! Skulle gjerne ha vært tilstede!

Anonymous poster hash: 62dbc...2c3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun både spiste og drakk mye av det jeg hadde satt fram! Det skrev jeg da i sted også.

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

Og du har nå funnet ut at å kikke strengt på folk og spørre om de har godtesnop i veska, ikke får folk til å ville delle. Seriøst, godtesnop? Sjokoladensop?

Anonymous poster hash: 9553a...c86

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og du har nå funnet ut at å kikke strengt på folk og spørre om de har godtesnop i veska, ikke får folk til å ville delle. Seriøst, godtesnop? Sjokoladensop?

Hva om jeg hadde sagt at hun gjerne kunne sitte og spise greiene sine, så lenge hun holdt seg unna det jeg hadde kjøpt inn for anledningen, hadde det vært OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva om jeg hadde sagt at hun gjerne kunne sitte og spise greiene sine, så lenge hun holdt seg unna det jeg hadde kjøpt inn for anledningen, hadde det vært OK?

Da hadde jeg tenkt at du minner meg om den strenge, kjipe tanten min.

Anonymous poster hash: b73b8...5cb

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså, hvis ikke dette er kødd, da er det ingenting i hele verden som er kødd.

Det er helt sikkert langt forbi TS' sommerferieleggetid nå, selv om hun neppe var helt enkel å få lagt bare 30 timer etter hun fikk marginalt mindre sukkertøygodterisnopgodisdiggsøtsaker enn Ronja, men jeg håper virkelig vi kan få høre hvilke andre tunge stunder som har herdet henne opp gjennom.

Anonymous poster hash: 5f8bc...216
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud jeg sitter og ler her så snørra spruter :skratte::skratte:

Godtesnop, tv-fjersyn og aftenskveld!! :skratte:

Jeg synes du og venninna di er supersøte jeg, virkelig :fnise::rodmer:

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud jeg sitter og ler her så snørra spruter :skratte::skratte:

Godtesnop, tv-fjersyn og aftenskveld!! :skratte:

Jeg synes du og venninna di er supersøte jeg, virkelig :fnise::rodmer:

Herregud, stopp!! :skratte:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei sær venninne som ofte tar med seg snacks til fester. Typ en pose chips og dip og en plate melkesjokkis. Hun deler alltid opp halve platen med sjokkis oppi skåla og lar resten ligge på kjøkkenet. Blir skålen tom, fyller hun ikke på mer. Også halve posen med potetgull. Dippen er sånn KIMS dipp og har lokk og den står framme. Når de går fra festen som alltid er tidlig, tar hun med seg dippen som står på bordet og henter resten fra kjøkkenet. Alle synes dette er veldig merkelig, men for all del :P Og det er ikke som om hun ikke har penger til å kjøpe mer, eller går på en diett å bare får ha så og så mye godis i helga, neida. Dette er ei som alltid har godis tilgjengelig. Hun spiser bare junk å ser ut som en strek, det er så merkelig :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ei sær venninne som ofte tar med seg snacks til fester. Typ en pose chips og dip og en plate melkesjokkis. Hun deler alltid opp halve platen med sjokkis oppi skåla og lar resten ligge på kjøkkenet. Blir skålen tom, fyller hun ikke på mer. Også halve posen med potetgull. Dippen er sånn KIMS dipp og har lokk og den står framme. Når de går fra festen som alltid er tidlig, tar hun med seg dippen som står på bordet og henter resten fra kjøkkenet. Alle synes dette er veldig merkelig, men for all del :P Og det er ikke som om hun ikke har penger til å kjøpe mer, eller går på en diett å bare får ha så og så mye godis i helga, neida. Dette er ei som alltid har godis tilgjengelig. Hun spiser bare junk å ser ut som en strek, det er så merkelig :P

Minner meg om han som kom på vorspiel med en six-pack øl og ba verten om penger for panten fordi han ikke kunne ta med tomflaskene ut på byen og de da måtte bli stående igjen.

Anonymous poster hash: 570b4...6f5

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt man skal henge seg opp i og irritere seg over. So what om hun hadde snop i veska. Hvor gamle er dere? Er temmelig teit av deg også å dra dette opp og spør om hun har snop i veska. Oh joy!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Alt man skal henge seg opp i og irritere seg over. So what om hun hadde snop i veska. Hvor gamle er dere? Er temmelig teit av deg også å dra dette opp og spør om hun har snop i veska. Oh joy!

Vi har kommet fram til at de er i starten av 20 årene, og ikke barneskolealder som jeg trur flere av oss gjettet på. :fnise:

Anonymous poster hash: 62dbc...2c3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn Cathrin

Åh, men alkoholvin er jo så godt. Spesielt sammen med gjærbakstboller foran TV-fjernsynet en aftenskveld.

:laugh::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Altså, hvis ikke dette er kødd, da er det ingenting i hele verden som er kødd.

Anonymous poster hash: 5f8bc...216

Altså, det er ikke kødd, men det er et par ting som er forandret litt på. Alt det vesentlige er gjengitt slik det hendte. Men det spiller ingen rolle, vi har lagt det bak oss, så dere får bare more dere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså, det er ikke kødd, men det er et par ting som er forandret litt på. Alt det vesentlige er gjengitt slik det hendte. Men det spiller ingen rolle, vi har lagt det bak oss, så dere får bare more dere.

Anonymous poster hash: b73b8...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærbutikken min har faktisk tilbud på både godtesnop og sjokoladesnop. :jepp: Vil noen andre også ha?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...