AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #401 Del Skrevet 15. august 2016 Så glad jeg ble for å se denne tråden igjen imellom mylderet av voldtekstråder! Hurra for Ronja! Anonymkode: b84a3...db5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ispinne Skrevet 15. august 2016 #402 Del Skrevet 15. august 2016 Morsom tråd. Har aldri opplevd noe liknende før, og glad er jeg for det. For en merkelig situasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #403 Del Skrevet 17. august 2016 Navnet Ronja - forever ruined. Anonymkode: e7abd...7ee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #404 Del Skrevet 17. august 2016 Dette er en av de trådene på Kvinneguiden som ikke finnes morsomme, men hva kan man vel forvente når det er snakk om kvinner (som i tilnærmet alle tilfeller ikke eier et snev av humor)? Tragisk, men bare le Det er underholdende og fascinerende å se hvor dårlig humor enkelte har. Anonymkode: ca7da...44f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #405 Del Skrevet 17. august 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er en av de trådene på Kvinneguiden som ikke finnes morsomme, men hva kan man vel forvente når det er snakk om kvinner (som i tilnærmet alle tilfeller ikke eier et snev av humor)? Tragisk, men bare le Det er underholdende og fascinerende å se hvor dårlig humor enkelte har. Anonymkode: ca7da...44f Det er vel kanskje heller du som har litt lite utviklet humor? Ler du av litt enklere humor kanskje? Mot i brøstet? Promp og rap? Godtesnop-Ronja er supergøy. Anonymkode: e595c...c32 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 17. august 2016 #406 Del Skrevet 17. august 2016 Jeg har godtesnop men jeg deler ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #407 Del Skrevet 17. august 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er en av de trådene på Kvinneguiden som ikke finnes morsomme, men hva kan man vel forvente når det er snakk om kvinner (som i tilnærmet alle tilfeller ikke eier et snev av humor)? Tragisk, men bare le Det er underholdende og fascinerende å se hvor dårlig humor enkelte har. Anonymkode: ca7da...44f Synes heller ikke tråden er det spøtt morsom. Men du måtte jo i beste kg-ånd dra inn at det er fordi kvinner har dårlig humor. Hvilket selvfølgelig er bare tull. Hilsen kvinne med humor. Anonymkode: a2d58...151 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #408 Del Skrevet 17. august 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel kanskje heller du som har litt lite utviklet humor? Ler du av litt enklere humor kanskje? Mot i brøstet? Promp og rap? Godtesnop-Ronja er supergøy. Anonymkode: e595c...c32 Godtesnop-Ronja er like lite morsom og like enkel humor som Mot i brøstet, fis og promp. Anonymkode: a2d58...151 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #409 Del Skrevet 17. august 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Navnet Ronja - forever ruined. Anonymkode: e7abd...7ee Jeg liker navnet Ronja. Har tenkt å foreslå Ronja som navn om jeg får en datter. Står først på lista mi Anonymkode: dae77...8dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #410 Del Skrevet 17. august 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er en av de trådene på Kvinneguiden som ikke finnes morsomme, men hva kan man vel forvente når det er snakk om kvinner (som i tilnærmet alle tilfeller ikke eier et snev av humor)? Tragisk, men bare le Det er underholdende og fascinerende å se hvor dårlig humor enkelte har. Anonymkode: ca7da...44f Det er kombinasjonen av flere elementer som gjør dette morsomt. At trådstarter beskylder Ronja for å lure unna sitt eget snop er morsomt nok, men når altså Ronja og venninnene bare begynner å le når trådstarter bruker begreper som "godtesnop" og "sjokoladesnop" mens trådstarter blir enda mer sur og fornærmet, uten å skjønne hvorfor de ler, gjør det rett og slett fantastisk. Men krever litt hjernekapasitet å forstå humoren her, den er ikke for alle. Anonymkode: dae77...8dd 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #411 Del Skrevet 17. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er kombinasjonen av flere elementer som gjør dette morsomt. At trådstarter beskylder Ronja for å lure unna sitt eget snop er morsomt nok, men når altså Ronja og venninnene bare begynner å le når trådstarter bruker begreper som "godtesnop" og "sjokoladesnop" mens trådstarter blir enda mer sur og fornærmet, uten å skjønne hvorfor de ler, gjør det rett og slett fantastisk. Men krever litt hjernekapasitet å forstå humoren her, den er ikke for alle. Anonymkode: dae77...8dd Jaja. Superlolz lissom. Humor på skyhøyt nivå! Anonymkode: a2d58...151 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 17. august 2016 #412 Del Skrevet 17. august 2016 Den 30.7.2016 at 21.07, AnonymBruker skrev: Lurer på hva Sotrapedoen hadde svart om Ronja hadde spurt etter godtesnop. Hadde vel ikke fått noe, siden hun er jente? Anonymkode: 391ad...2ac Hva og/eller hvilken Sotrapedo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 17. august 2016 #413 Del Skrevet 17. august 2016 Den 16. juli 2014 at 19.46, AnonymBruker skrev: Du har ikke du noe med hva hun har i veska. Så jeg synes dere begge er sære! Hun som ikke deler, du som bryr deg. Kanskje hun ikke likte godiset ditt så godt? Du høres ut som en kjip mor når du står sånn! "Ronja, har du godtesnop i veska? Hæ? Har du?" For en vennegjeng 😂😂😂 Anonymous poster hash: f8276...ddc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #414 Del Skrevet 17. august 2016 2 timer siden, Honey Dew skrev: Hva og/eller hvilken Sotrapedo? Anonymkode: dae77...8dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 11. september 2016 #415 Del Skrevet 11. september 2016 Er det noen som har kost seg med litt godtesnop i helga eller? Og delte dere? Ja for dere deler vel??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Baremenneske Skrevet 12. september 2016 #416 Del Skrevet 12. september 2016 Deler ikke med noen!- verner om mine favorittbiter!😅 Kanskje ikke Ronja visste at det ble spandert snop der? Kanskje hun trodde folk skulle ha med sitt eget? Kanskje hun hadde med litt, men ikke nok til alle der..og at hun visste at det hun selv hadde tatt med var ekstra godt...? Kanskje hun ikke likte snoket som ble servert/var allergisk mot noe?🙄😅 Ville nok bare ha tiet om det selv om jeg så det...liksom ikke så mye å henge seg oppi...😊 Selv har jeg vært på besøk hos par som har nesten kranglet om hvem som skal gidde reise seg opp fra sofaen og sette på kaffe... Da har jeg tenkt tanken på å jaggu ta med egen termos eller annet neste gang!!! 🤔😅😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 12. september 2016 #417 Del Skrevet 12. september 2016 FOR EN TRÅD haaaaaaaaaaaaaaahahhahaaahhhaahahahaahhaahhahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. september 2016 #418 Del Skrevet 12. september 2016 Ronja- en ufrivillig legende. 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 24. september 2016 #419 Del Skrevet 24. september 2016 Den 11. september 2016 at 16.12, DreamOn skrev: Er det noen som har kost seg med litt godtesnop i helga eller? Og delte dere? Ja for dere deler vel??? Samboeren min hadde med seg litt godtesnop da hun kom hjem fra butikken i dag, digg! Prøver å dele, men ender som regel opp med at jeg spiser det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofotfrøken Skrevet 24. september 2016 #420 Del Skrevet 24. september 2016 Åh du godeste! Husker jeg leste litt av starten på denne tråden for leeenge siden, og jeg må si jeg har gått glipp av mye moro etter det Enda sprøere at det fortsatt er liv i denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå