AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #181 Del Skrevet 17. juli 2014 Folk er vel fri til å ta med seg hva de vil. Om jeg har en liten sjokoladeplate i veska mi mens jeg er på besøk hos andre, så ser jeg det ikke som min plikt å dele med de. Hadde det derimot vært en stor pose med chips eller lignende, så er det mer naturlig. Men jeg må le litt. Du høres überteit ut som sier "godtesnop" og "sjokoladesnop". Ser det for meg!! Litt spesielt at du reagerer på godtesnop/sjokoladesnop når du selv bruker sjokoladeplate.Anonymous poster hash: fcd04...1f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 17. juli 2014 #182 Del Skrevet 17. juli 2014 Jeg hadde nok sluttet å gå på besøk til andre hvis jeg måtte tømme vesken og vise alle innholdet ved ankomst. Hva hun har i vesken eller hva hun putter i munnen er da virkelig ikke din sak. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #183 Del Skrevet 17. juli 2014 Jeg hadde nok sluttet å gå på besøk til andre hvis jeg måtte tømme vesken og vise alle innholdet ved ankomst. Hva hun har i vesken eller hva hun putter i munnen er da virkelig ikke din sak. Ingen har sagt at noen må tømme vesken ved ankomst. Saken dreide seg om det å få servert mye og mangt og samtidig som man forsyner seg grovt av det andre har kjøpt også spiser medbrakt sjokolade uten å være villig til å dele dette.Anonymous poster hash: fcd04...1f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 17. juli 2014 #184 Del Skrevet 17. juli 2014 Litt spesielt at du reagerer på godtesnop/sjokoladesnop når du selv bruker sjokoladeplate.Anonymous poster hash: fcd04...1f7 Uenig. Sjokolade og plate er to ord som betyr forskjellige ting. Godte og snop er to ord som betyr det samme. Litt som å si brøddeig (to forskjellige ord) og naanbrød (to like ord) 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 17. juli 2014 #185 Del Skrevet 17. juli 2014 Litt spesielt at du reagerer på godtesnop/sjokoladesnop når du selv bruker sjokoladeplate.Anonymous poster hash: fcd04...1f7 Litt spesielt at du reagerer på et ord som er fullstendig normalt å bruke. "Godtesnop" er ikke normalt!! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 17. juli 2014 #186 Del Skrevet 17. juli 2014 Ok, nå har jeg ikke lest hele tråden, men... HADDE RONJA MED SEG EGET GODTESNOP?!?! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #187 Del Skrevet 17. juli 2014 Fru Beist, har du maiskornpopcorn? HAR du poppet maiskornpopcorn, Fru Beist? Anonymous poster hash: efbf6...1f5 Hahaha! Jeg kveles! Anonymous poster hash: adc95...570 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 17. juli 2014 #188 Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) Du får spille denne til henne om hun gjør det igjen. Endret 17. juli 2014 av Vex 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #189 Del Skrevet 17. juli 2014 Litt spesielt at du reagerer på et ord som er fullstendig normalt å bruke. "Godtesnop" er ikke normalt!! Godtesnop har tolv treff på Google, så det betyr at det er andre som også har brukt det.Anonymous poster hash: fcd04...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 17. juli 2014 #190 Del Skrevet 17. juli 2014 Godtesnop har tolv treff på Google, så det betyr at det er andre som også har brukt det.Anonymous poster hash: fcd04...1f7 tror sjokoladeplate har fler 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 17. juli 2014 #191 Del Skrevet 17. juli 2014 Godtesnop har tolv treff på Google, så det betyr at det er andre som også har brukt det.Anonymous poster hash: fcd04...1f7 eneste treffende jeg fikk var på godtestopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilordien Skrevet 17. juli 2014 #192 Del Skrevet 17. juli 2014 synd trist leit 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #193 Del Skrevet 17. juli 2014 eneste treffende jeg fikk var på godtestopp Du får det opp som forslag siden det ligner og har flere treff, ja. Et lite klikk og du vil få godtesnop-treffene.Anonymous poster hash: fcd04...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #194 Del Skrevet 17. juli 2014 Og dere påstår det er ingenting som heter sjokoladesnop:http://dinmat.no/SjokoladesnopAnonymous poster hash: fcd04...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jørild Skrevet 17. juli 2014 #195 Del Skrevet 17. juli 2014 Får bare godtestopp jeg og, men om litt havner vel denne tråden der under godtesnop og før du vet det tar Norsk Språkråd det til seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 17. juli 2014 #196 Del Skrevet 17. juli 2014 Hehe, jeg regner med at flere enn meg kommer til å begynne å si "godtesnop" og "sjokoladesnop" fra nå av? Minner meg om barneskolen: "Cecilie, har du godteri?" "Ja, men bare til meg selv" "Alle sammen- Cecilie har godteri!!!!!" "Kan jeg få?? Kan jeg også fååå?" "Jeg vil også ha!" 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silverfox32 Skrevet 17. juli 2014 #197 Del Skrevet 17. juli 2014 Jeg er 22 og hun 24. Anonymous poster hash: fcd04...1f7 Speechless.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 17. juli 2014 #198 Del Skrevet 17. juli 2014 Greit dere og vi ler av denne snodige tråden. Men ikke mobb Ts da... Syns virkelig det ikke er nødvendig! Men håper så veldig at Ts ler MED oss? Mange morsomme innlegg her:-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #199 Del Skrevet 17. juli 2014 Litt spesielt at du reagerer på godtesnop/sjokoladesnop når du selv bruker sjokoladeplate.Anonymous poster hash: fcd04...1f7 HAHA. Sjokoladeplate er jo vel brukt. Jeg har aldri i mitt liv hørt noen si godtesnop før. Det er et litt merkelig ord å bruke. Alle treffene for godtesnop er jo fra forum da. Det teller jo ikke noe særlig. Hvem som helst kan jo skrive der. Anonymous poster hash: 8f159...06b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #200 Del Skrevet 17. juli 2014 HAHA. Sjokoladeplate er jo vel brukt. Jeg har aldri i mitt liv hørt noen si godtesnop før. Det er et litt merkelig ord å bruke. Alle treffene for godtesnop er jo fra forum da. Det teller jo ikke noe særlig. Hvem som helst kan jo skrive der. Anonymous poster hash: 8f159...06b Også: http://en.wiktionary.org/wiki/sjokoladeplate http://en.wiktionary.org/w/index.php?search=godtesnop&title=Special%3ASearch&go=Go http://en.wiktionary.org/w/index.php?search=sjokoladesnop&title=Special%3ASearch&go=Go Anonymous poster hash: 8f159...06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå