AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #201 Del Skrevet 17. juli 2014 Ronja! Fy Faen! Du har med godtesnop, har du ikke? Anonymous poster hash: c6359...1e4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #202 Del Skrevet 18. juli 2014 Hehe, jeg regner med at flere enn meg kommer til å begynne å si "godtesnop" og "sjokoladesnop" fra nå av? Minner meg om barneskolen: "Cecilie, har du godteri?" "Ja, men bare til meg selv" "Alle sammen- Cecilie har godteri!!!!!" "Kan jeg få?? Kan jeg også fååå?" "Jeg vil også ha!" Poenget var jo at jeg hadde spandert mye på alle og i tillegg til å forsyne seg av det hadde hun sitt eget som hun ikke ville dele.Anonymous poster hash: fcd04...1f7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #203 Del Skrevet 18. juli 2014 Ronja! Fy Faen! Du har med godtesnop, har du ikke?Anonymous poster hash: c6359...1e4 Hun heter ikke Ronja, det var bare noe jeg fant på for ikke å gjøre det for gjenkjennelig.Anonymous poster hash: fcd04...1f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 18. juli 2014 #204 Del Skrevet 18. juli 2014 Dette er den beste tråden på KG på lenge. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #205 Del Skrevet 18. juli 2014 Men altså, det er litt egensært å gjemmeskjule godtesnop i veskebagen sin når man sofasitter i stuerommet hos en venninnevenn! Man burde delespandere godsaktingene. Anonymous poster hash: 183f4...1e1 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #206 Del Skrevet 18. juli 2014 Noen vil kanskje kalle det trolling, men dette skjedde faktisk. Men som jeg har nevnt har jeg forandret litt på faktaene, synes dog det bør være "lov" når man legger fram noe. Det vil kanskje ødelegge litt, spesielt for de som reagerte med at dette var "typisk kvinnfolk..!", men la meg nå fortelle hvordan det egentlig var: De involverte var ikke kvinner, men derimot menn (hhvis. 22 og 24 år gamle som tidligere oppgitt) Jeg var ikke anklageren, ei heller "Ronja", men en av de to "tilskuerne", som lo Navnet var ikke Ronja, men Ronny Han hadde ingen veske, hadde det bare oppi lomma Resten, godtesnop/sjokoladesnop, og måten anklagene skjedde på, latteren osv, stemmer på en prikk Vi er alle fra samme sted, og disse to snopebegrepene, som ble sagt i blodig alvor, har jeg aldri hørt om, men man kan jo bare håpe på at det vil slå an! Spørsmålet nå er om jeg skal sende denne tråden til de andre.. Anonymous poster hash: fcd04...1f7 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 18. juli 2014 #207 Del Skrevet 18. juli 2014 Noen vil kanskje kalle det trolling, men dette skjedde faktisk. Men som jeg har nevnt har jeg forandret litt på faktaene, synes dog det bør være "lov" når man legger fram noe. Det vil kanskje ødelegge litt, spesielt for de som reagerte med at dette var "typisk kvinnfolk..!", men la meg nå fortelle hvordan det egentlig var: De involverte var ikke kvinner, men derimot menn (hhvis. 22 og 24 år gamle som tidligere oppgitt) Jeg var ikke anklageren, ei heller "Ronja", men en av de to "tilskuerne", som lo Navnet var ikke Ronja, men Ronny Han hadde ingen veske, hadde det bare oppi lomma Resten, godtesnop/sjokoladesnop, og måten anklagene skjedde på, latteren osv, stemmer på en prikk Vi er alle fra samme sted, og disse to snopebegrepene, som ble sagt i blodig alvor, har jeg aldri hørt om, men man kan jo bare håpe på at det vil slå an! Spørsmålet nå er om jeg skal sende denne tråden til de andre.. Anonymous poster hash: fcd04...1f7 Gjør det, gjør det, gjennomfør det! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #208 Del Skrevet 18. juli 2014 Hun heter ikke Ronja, det var bare noe jeg fant på for ikke å gjøre det for gjenkjennelig.Anonymous poster hash: fcd04...1f7 Med tanke på hvor mange som kaller ting for godtesnop og sjokoladesnop, smugspiser fra veska si på besøk og irettesetter vennene sine som om de er 5 år gammel, vil nok mange vite hvem dere er. Anonymous poster hash: 62dbc...2c3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fraggzy Skrevet 18. juli 2014 #209 Del Skrevet 18. juli 2014 Jeg synes det var aritg når jeg var på en filmkvel engang, en av vennene mine hadde med seg sjokolade, så jeg spurte om jeg kunne få en bit. "nei", det kunne jeg ikke, den var bare han som skulle ha. Når vi var ferdig spurte han om å få sitte på hjem, det er en omvei for meg å kjøre, så jeg sa at det gikk fint, sålenge han spyttet i 30kr for bensin (det er det bussen kostet), men neida, det skulle han avdeles ikke. At jeg kunne være så frekk å spørre om å få dekket kostnadene mine for å kjøre han hjem skulle han ikke finne seg i. Det ende med at jeg kjørte hjem og regner med at han tok bussen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 18. juli 2014 #210 Del Skrevet 18. juli 2014 Ingen har sagt at noen må tømme vesken ved ankomst. Saken dreide seg om det å få servert mye og mangt og samtidig som man forsyner seg grovt av det andre har kjøpt også spiser medbrakt sjokolade uten å være villig til å dele dette.Anonymous poster hash: fcd04...1f7 Uenig. TS ber gjesten forklare seg foran hele selskapet om hva hun har i vesken og hva hun putter i munnen. Dette ser jeg nesten på som å henge ut en person. Satt TS å fulgte med på nøyaktig hva gjesten puttet i munnen? Hva er det for en vertinne? Hva om gjesten har andre preferanser og tar med seg eget snacks fordi hun vet hun sannsynligvis ikke vil like/tåle det som blir satt frem på bordet. Kanskje hun hadde en halv tyggispakke som uansett ikke ville holdt til hele selskapet. Hva hvis hun slanker seg og hadde med sunn snacks eller sukkerfritt godteri? Dette er hennes business, ikke TS sin. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #211 Del Skrevet 18. juli 2014 Uenig. TS ber gjesten forklare seg foran hele selskapet om hva hun har i vesken og hva hun putter i munnen. Dette ser jeg nesten på som å henge ut en person. Satt TS å fulgte med på nøyaktig hva gjesten puttet i munnen? Hva er det for en vertinne? Hva om gjesten har andre preferanser og tar med seg eget snacks fordi hun vet hun sannsynligvis ikke vil like/tåle det som blir satt frem på bordet. Kanskje hun hadde en halv tyggispakke som uansett ikke ville holdt til hele selskapet. Hva hvis hun slanker seg og hadde med sunn snacks eller sukkerfritt godteri? Dette er hennes business, ikke TS sin. Blir det annerledes når det nå viser seg at det "bare" var en mann som ikke ville dele? Anonymous poster hash: fcd04...1f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #212 Del Skrevet 18. juli 2014 Noen vil kanskje kalle det trolling, men dette skjedde faktisk. Men som jeg har nevnt har jeg forandret litt på faktaene, synes dog det bør være "lov" når man legger fram noe. Det vil kanskje ødelegge litt, spesielt for de som reagerte med at dette var "typisk kvinnfolk..!", men la meg nå fortelle hvordan det egentlig var: De involverte var ikke kvinner, men derimot menn (hhvis. 22 og 24 år gamle som tidligere oppgitt) Jeg var ikke anklageren, ei heller "Ronja", men en av de to "tilskuerne", som lo Navnet var ikke Ronja, men Ronny Han hadde ingen veske, hadde det bare oppi lomma Resten, godtesnop/sjokoladesnop, og måten anklagene skjedde på, latteren osv, stemmer på en prikk Vi er alle fra samme sted, og disse to snopebegrepene, som ble sagt i blodig alvor, har jeg aldri hørt om, men man kan jo bare håpe på at det vil slå an! Spørsmålet nå er om jeg skal sende denne tråden til de andre.. Anonymous poster hash: fcd04...1f7 Send tråden til alle de andre. Dere er jammen en gjeng kjerringer åkke som. Anonymous poster hash: efbf6...1f5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #213 Del Skrevet 18. juli 2014 vel jeg er den mest kreste personen folk har mødt! jeg liker bare 2 typer snop, så på kvelder som det så har jeg med eget snop, jeg har den normalt på fanget og momser av den selv, om noen er nysjerrig og kikker oppi og tar en bit eller to blir jeg ikke sur, men mine venner vet at det er best jeg har litt eget med så jeg også kan kose meg, så de spiser ikke opp mitt snop og lar meg somregel ha mesteparten selv. men mine venner vet jeg er kresen og at om de spiser holt av mitt snop så blir jeg sittende uten noe snop selv. ps jeg har nesten alltid med 1\2 kilo variert snop i tillegg til mitt eget spesielle snop så jeg kan bidra til gruppen Anonymous poster hash: e81b9...e7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 18. juli 2014 #214 Del Skrevet 18. juli 2014 Blir det annerledes når det nå viser seg at det "bare" var en mann som ikke ville dele? Anonymous poster hash: fcd04...1f7 Hvorfor skal det være noe annerledes? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #215 Del Skrevet 3. august 2014 OK, da. Er visst mange som synes det er morsomt med et par av de tingene som har skjedd i sommer som jeg har fortalt om. Ville liksom distansere meg fra denne men det var slik som fortalt i åpningsinnlegget, ja.. Men jeg er jo anonym uansett så har bestemt meg for å ikke ta det så høytidelig, så helt greit om folk synes denne tråden og den med tallerkene og brettspillet er morsom. Men når det gjelder dette med brettspillet så var det Ronja som gikk i bresjen for at jeg ikke skulle få gjøre det om igjen, den feilen jeg gjorde, kanskje pga det som skjedde den forrige spillekvelden, men vi har som jeg nevnte i den andre tråden skværet opp nå i dag, så satser på det ikke blir noen uhyggelig stemning på neste spillekveld.Anonymous poster hash: fcd04...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #216 Del Skrevet 3. august 2014 OK, da. Er visst mange som synes det er morsomt med et par av de tingene som har skjedd i sommer som jeg har fortalt om. Ville liksom distansere meg fra denne men det var slik som fortalt i åpningsinnlegget, ja.. Men jeg er jo anonym uansett så har bestemt meg for å ikke ta det så høytidelig, så helt greit om folk synes denne tråden og den med tallerkene og brettspillet er morsom. Men når det gjelder dette med brettspillet så var det Ronja som gikk i bresjen for at jeg ikke skulle få gjøre det om igjen, den feilen jeg gjorde, kanskje pga det som skjedde den forrige spillekvelden, men vi har som jeg nevnte i den andre tråden skværet opp nå i dag, så satser på det ikke blir noen uhyggelig stemning på neste spillekveld.Anonymous poster hash: fcd04...1f7 Du glemte å nevne leggerutinetråden. Anonymous poster hash: e4d8f...d79 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 3. august 2014 #217 Del Skrevet 3. august 2014 Herregud jeg sitter og ler her så snørra spruter Godtesnop, tv-fjersyn og aftenskveld!! Jeg synes du og venninna di er supersøte jeg, virkelig Hahaha da er vi to! Lo meg i hjel! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #218 Del Skrevet 3. august 2014 Du glemte å nevne leggerutinetråden.Anonymous poster hash: e4d8f...d79 Var det egentlig noe spesielt å reagere på der? At jeg synes det er irriterende med knekking av ledd på det tidspunktet?Anonymous poster hash: fcd04...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #219 Del Skrevet 3. august 2014 Men når det gjelder dette med brettspillet så var det Ronja som gikk i bresjen for at jeg ikke skulle få gjøre det om igjen, den feilen jeg gjorde, kanskje pga det som skjedde den forrige spillekvelden, men vi har som jeg nevnte i den andre tråden skværet opp nå i dag, så satser på det ikke blir noen uhyggelig stemning på neste spillekveld.Anonymous poster hash: fcd04...1f7 Vent, var det ikke en mann som het Ronny allikavel da? (innlegg 206) Anonymous poster hash: 570b4...6f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 3. august 2014 #220 Del Skrevet 3. august 2014 Men altså, det er litt egensært å gjemmeskjule godtesnop i veskebagen sin når man sofasitter i stuerommet hos en venninnevenn! Man burde delespandere godsaktingene. Anonymous poster hash: 183f4...1e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå