Gå til innhold

Venninne hadde med eget snop, delte ikke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alt man skal henge seg opp i og irritere seg over. So what om hun hadde snop i veska. Hvor gamle er dere? Er temmelig teit av deg også å dra dette opp og spør om hun har snop i veska. Oh joy!

Det var faktisk ikke bare snop. Det var godtesnop og sjokoladesnop.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Altså, det er ikke kødd, men det er et par ting som er forandret litt på. Alt det vesentlige er gjengitt slik det hendte. Men det spiller ingen rolle, vi har lagt det bak oss, så dere får bare more dere.

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

Hjertelig takk. Godt igang.

Anonymous poster hash: 5f8bc...216

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedra

Situasjonen og ts minner meg på den gamle skrekkfilmen the parents hihi.

Hvor far jobber på likhuset og tar med gratis kjøtt hjem;) Mora var typisk 50 talls og litt sånn skrekkfilm spookie.

Ved middagsbordet sniker sønnen kjøtt ned i veska for å bekrefte sine mistanker og plutserlig slår mor i bordet og ser på han og sier "David ! What's in your bag Davis ? Do you have meat in your bag David ?

og alle skvatt himmelhøgt

....hohihi

Endret av Hedra
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja, det er derfor jeg blir så sliten av å være kvinne noen ganger ... ellers er det ganske fint, da![/quote

Slapp av, vær glad du ikke er mann du, for vi må virkelig stri med kvinnfolk.

Anonymous poster hash: 1db1d...043

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var vi samlet hos meg, fire stk., og hadde spillekveld. Jeg serverte både brus, snop og snacks.

Og så var det en venninne som hadde en liten godtepose som nede i veska som hun tok fra av og til, prøvde å skjule det men jeg så det. Hun forsynte seg også av det jeg hadde framme. La oss kalle henne Ronja.

Så jeg sa "Ronja, har du godtesnop?", med en sterk antydning om at jeg synes det var merkelig at hun i så fall ikke satte det fram sammen med det jeg hadde servert. Så begynte hun bare å le! Jeg gjentok "HAR du sjokoladesnop, Ronja?" Og nå begynte de faktisk å le av meg alle tre, fordi de mente godtesnop/sjokoladesnop var så barnslig å si!!

Jeg ble opprørt innvending men lot det ligge og sa ikke noe mer. Merker at jeg fortsatt er irritert, hva synes dere? Er det ikke frekt å komme på besøk hos andre og ta av det man blir servert og samtidig ikke dele på det man selv har med seg?

SERR?

Hehe

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sukkerspinnmaskin!

Stilig maskinapparat. ;)

Anonymous poster hash: 43aed...7c4

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærbutikken min har faktisk tilbud på både godtesnop og sjokoladesnop. :jepp: Vil noen andre også ha?

Jaa! :jepp: Jeg betalte faktisk 10 kr!!! For en sånn liten melkesjokolade :hakeslepp: Det var dyrt med sjokoladesnop det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jaa! :jepp: Jeg betalte faktisk 10 kr!!! For en sånn liten melkesjokolade :hakeslepp: Det var dyrt med sjokoladesnop det!

sånn sett er det vel forståelig at hun ikke ville dele sjokoladesnopet sitt. Vi må sende mail til Erna slik at TS skal få slippe slikt. Tenk å måtte se på at andre spiser sjokoladesnop hun ikke kan få, fordi det var dyrt og hun ikke ville dele :hakeslepp:

Anonymous poster hash: b73b8...5cb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn sett er det vel forståelig at hun ikke ville dele sjokoladesnopet sitt. Vi må sende mail til Erna slik at TS skal få slippe slikt. Tenk å måtte se på at andre spiser sjokoladesnop hun ikke kan få, fordi det var dyrt og hun ikke ville dele :hakeslepp:

Anonymous poster hash: b73b8...5cb

Ja, det tror jeg må skje fortløpende! Dette må Erna endre på fort! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er det godtesnop eller sjokoladesnop med sånn gummilakris som er dekket med sjokolade ?

Anonymous poster hash: c679b...842

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

TS. Var jo litt merkelig av din venninne. Litt sånn gjerrig,og,grådig.

Men du skal nå uansett ha takk for en noe merkelig og morsom tråd som det ble :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Klassen? Hva snakker du om?

Går dere ikke i 5.klasse eller noe sånt da?

Anonymous poster hash: 1db1d...043

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt tusen ganger. Hun er litt sær og du er LATTERLIG sær, ikke minst veldig klein.

Når det er sagt. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Går dere ikke i 5.klasse eller noe sånt da?Anonymous poster hash: 1db1d...043

tror de går i 5-årsklubb

Anonymous poster hash: c6359...1e4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er vel fri til å ta med seg hva de vil. Om jeg har en liten sjokoladeplate i veska mi mens jeg er på besøk hos andre, så ser jeg det ikke som min plikt å dele med de. Hadde det derimot vært en stor pose med chips eller lignende, så er det mer naturlig.

Men jeg må le litt. Du høres überteit ut som sier "godtesnop" og "sjokoladesnop". Ser det for meg!! :P

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...