Gå til innhold

Kan en digg jente, og en "stygg" gutt holde på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rett før jeg legger meg, bare googler jeg navnet. Hun har twitter.. Hun "retweetet" et tweet..

"Har du noen gang forelsket deg i en gutt som ikke er attractive, du bare er tiltrukket av han og du vet ikke hvorfor"

Jeg mener i allefall at dersom det skal være noe, så må jenten syntes at gutten er kjekk/søt/attractive (og motsatt). Enige? Da er casen i mitt tilfelle svært enkel. :vetikke:

Jeg får bare prøve et annet sted, gjerne litt lengre ned på skalaen..

Anonymous poster hash: eca1b...eb0

Hun sier at hun er betatt av deg og veldig tiltrukket av deg, din idiot. Selv om hun objektivt sett klarer å se at du ikke er klassisk "veldig pen/ kjekk". Ta det som en kompliment. Dette går så bra så.

Anonymous poster hash: 8b621...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lenge siden du så deg selv i speilet? Kanskje du har blitt jævla fin over natta eller no?
Typisk at det skjer med gutter i den alderen altså.

Og ja, det er fullt mulig, kjør på! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sikkert stor pikk og mye penger.... Alle vet jo at det er det som betyr noe for damer...

Anonymous poster hash: a9f42...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt. Jeg har likt gutter som objektivt ikke ser like bra ut som meg, men det hindrer ikke følelsene i å komme frem, tvert imot. Hvordan gikk det forresten?



Anonymous poster hash: 9322b...9bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sikkert stor pikk og mye penger.... Alle vet jo at det er det som betyr noe for damer...

Anonymous poster hash: a9f42...4ad

Det er faen meg ikke alt som betyr noe for damer. Hva slags gammel, ekkel bitterpikk er du da? For de aller fleste kvinner er et godt intellekt og humor like viktig, om ikke viktigere. Hva får deg til å tro at en stor penis er universelt attraktiv? Jeg ville aldri vært sammen med en over 15-16 cm i hvertfall. TY

Anonymous poster hash: 1f213...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ser flere digge damer med stygge menn enn du ser stygge damer med digge menn. :)



Anonymous poster hash: 36c20...fbd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sikkert stor pikk og mye penger.... Alle vet jo at det er det som betyr noe for damer...

Anonymous poster hash: a9f42...4ad

Det har ikke slått deg at slike idiotholdninger medvirker til en langvarig singeltilværelse...?

Anonymous poster hash: 8b621...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser flere digge damer med stygge menn enn du ser stygge damer med digge menn. :)Anonymous poster hash: 36c20...fbd

Anonymous poster hash: a9f42...4ad

Anonymous poster hash: a9f42...4ad

Anonymous poster hash: a9f42...4ad

Anonymous poster hash: a9f42...4ad

Anonymous poster hash: a9f42...4ad

post-37809-0-84847400-1407008688_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hun synes jeg er en ekstremt kjekk fyr (antar jeg ble kjekk over natten, who knows?) men personligheten min er visst ganske så god :fnise: Så dette får bære eller briste.



Anonymous poster hash: 1f213...e90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama mi gjennom 7 år var "en digg" jente mens jeg er helt normal, ser kanskje bittelitt rar ut men helt okey. Tiltrekker meg det motsatte kjønn, men jeg husker at jeg alltid visste 100% at alle rundt oss, kamerater og alle mulige mennesker, syntes dama mi var fin og at det var konkurrenter på hvert hjørne. Det var noen problemer med sjalusi og usikkerhet fra min side, ja...



Anonymous poster hash: b4dc0...eb8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps. Og tror du ikke jeg fikk høre denne fra to kamerater: jeg er nok litt forelsket i...navn...(Det er fint de var ærlige og aldri prøvde seg på henne, men det kommer alltid til å være noen som kommer til å hoppe over dama di med en gang det blir slutt osv). Det var pes!



Anonymous poster hash: b4dc0...eb8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var noen problemer med sjalusi og usikkerhet fra min side, ja...

Anonymous poster hash: b4dc0...eb8

...var du utro?

Sånt som du sier sa eksen min konstant, han var tilslutt utro mot meg for å føle seg bedre og for å sjekke om jeg elsket han høyt nok. :glare:

Anonymous poster hash: f9846...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...