Gå til innhold

Kan en digg jente, og en "stygg" gutt holde på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, dette er ikke en trolletråd. Nå skal dere høre her.

Jeg er en gutt, 18år. Jeg er framdeles jomfru, og alt det der. Som liten hadde jeg spiseforstyrrelser, og har alltid vært den lille, svake gutten. Den gutten som ble mobbet på barneskolen. På ungdomskulen begynte jeg på en kristen privatskole, og alt ble helt annerledes. De tre årene på ungdomskolen spiste jeg, kombinert med trening. Er ca 180cm høy, og veier rundt 70kilo. BMI-messig, helt greit. Jeg er fortsatt svak i armene. Men! Jeg er ikke feit på noen måte, og jeg har en god del muskler i "kassa", så figuren er helt grei.

Som dere sikkert skjønner, så har jeg ikke vært noen damemagnet opp-igjennom. Har faktisk aldri vært sammen med noen. I går hadde jeg mitt første kyss. Ikke kyss, det var vel mer råklining.

Det er ganske rart. Fordi, jenta vi snakker om her er rålekker. Hun er en guttemagnet. Dere skjønner jo greien, hun er digg og jeg er stygg. Hun har masse guttevenner og er skikkelig populær. Hva skjer da? Vi sitter på en benk, og råkliner. :wow: For ordens skyld, jeg har sagt nei til en del jenter tidligere. Men dettte bare føltes helt riktig.

Vi er i frankrike, og jeg møtte henne gjennom en kompis. Har vært kjent med henne i to dager. Tilveldigvis bor hun 5min unna meg (hjemme i Norge).

Kan en digg jente, og en stygg gutt holde på? For meg virker det jo helt rart. Klarer vel aldri å holde på med henne lenge uansett? Sånn som jeg forstod det så likte hun meg. Men uansett så kan man jo like flere..

Hun insisterer veldig på å møte meg. I morgen tidlig (idag) skal vi luske oss ut tildlig på morgenen for å treffes... :wow:

Hallo... Jeg har blitt gal.

Hva syntes dere?



Anonymous poster hash: 0ecc5...413
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutt å se på deg selv som stygg, mann! Liker hun deg så liker hun deg. Go for it! :jepp:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter mine erfaringer er du ikke styggere for en dame, en hva du selv tror,

med det mener jeg at et godt selvbilde/selvtillit er VELDIG attraktivt for damene.

å nei du er ikke stygg, slutt med det tullet der.

Smil å le, kos deg, ha det gøy med henne, ikke tenk så mye på negative ting, ingen

i denne verden kommer noen sinne til å se ned på deg for å ha prøvd

-Hakuna matata

Endret av tadasvein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke styggere enn hva du gjør det til selv.

Noen mennesker har noe spesielle trekk enn andre, men kanskje det er akkurat disse trekkene noen jenter eller gutter ser etter?

:danse:



Anonymous poster hash: 9ca36...30b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett før jeg legger meg, bare googler jeg navnet. Hun har twitter.. Hun "retweetet" et tweet..

"Har du noen gang forelsket deg i en gutt som ikke er attractive, du bare er tiltrukket av han og du vet ikke hvorfor"

Jeg mener i allefall at dersom det skal være noe, så må jenten syntes at gutten er kjekk/søt/attractive (og motsatt). Enige? Da er casen i mitt tilfelle svært enkel. :vetikke:

Jeg får bare prøve et annet sted, gjerne litt lengre ned på skalaen..



Anonymous poster hash: eca1b...eb0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skriver du stygg i anførselstegn? Tror du egentlig vet at du ikke er det :)

Jeg er ikke pen i allefall. Mulig jeg overdriver litt, slik at dere skjønner greia. :trist:

Anonymous poster hash: eca1b...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Jeg er ikke pen i allefall. Mulig jeg overdriver litt, slik at dere skjønner greia. :trist:

Anonymous poster hash: eca1b...eb0

Jeg kjenner en som er utrolig pen, og hun ble sammen med en fyr som likner på Ronny fra Harry Potter-filmene. Altså, meget stor kontrast imellom dem. Men de hadde det veldig fint sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er 18 og har sagt nei til en del jenter, da er du nok litt kjekk:-)

Jeg kjenner en som er utrolig pen, og hun ble sammen med en fyr som likner på Ronny fra Harry Potter-filmene. Altså, meget stor kontrast imellom dem. Men de hadde det veldig fint sammen :)

Rimelig mange som liker ronny da.



Anonymous poster hash: dd0e1...0be
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Du er 18 og har sagt nei til en del jenter, da er du nok litt kjekk:-)

Rimelig mange som liker ronny da.

Anonymous poster hash: dd0e1...0be

Jada, det var for å illustrere. Han er ikke pen for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke pen i allefall. Mulig jeg overdriver litt, slik at dere skjønner greia. :trist:

Anonymous poster hash: eca1b...eb0

Attraktivitet handler ikke kun om proporsjonene i ansiktet. Totalen er det viktigste, dvs. holdning, væremåte, ansiktstrekk, høyde, kropp, sjarm etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knuse

Du må slutte å kalle deg selv for stygg, for det er du sikkert ikke. Selvfølgelig er du bra nok for hun jenta. Forhåpentligvis får du mer selvtillit etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok penere enn hva du selv tror :) Har heller aldri trodd at jeg har vært noe pen, selv om noen ganske fine damer har sagt at jeg er det. Når man plutselig opplever en "virkelighets forandring" er det vanskelig å legge bort den virkeligheten man alltid har trodd på, nemlig at man ikke var pen fordi man ikke har opplevd særlig interesse fra damer før.



Anonymous poster hash: c4b6b...8f2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun liker deg som den du er, tydeligvis siden hun vil være med deg. Så ikke stress ang utseendet osv.

Kjør på og kos deg / dere!! :hjerte::jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hvordan gikk det med deg og hun jenta?

Dersom det var deg hun twitret om, så skjønner jeg jo at du tror hun ikke synes du er kjekk, selv om hun er tiltrukket av deg. Men samtidig bør du ikke føle deg underlegen en jente bare fordi hun er pen. Dere er jo bare mennesker som er tilfeldigvis er født med et utseende. Du kan ha mange fordeler utenom et modellansikt. Se heller på dine gode sider. Pene jenter kan ha dårlige sider, som gjør at du egentlig kanskje ikke er interessert i dem likevel. Personligheten har tross alt mest å si.



Anonymous poster hash: df950...138
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Personligheten har tross alt mest å si.

Anonymous poster hash: df950...138

Er det derfor det er bøttevis av "kan han forandre seg?" tråder og andre tråder der personligheten må takles/fikses? Kvinner finner seg en kjekk fyr og satser på at personligheten ikke er så alt for ille :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg begynte på studiet mitt for et par år siden var det et par som også begynte som jeg la merke til fordi jenten var så pen, og gutten heller mindre pen. Jeg tenkte at han hadde vært utrolig heldig. Etter å ha blitt kjent med denne gutten, som nå er en av mine beste kompiser, tenker jeg det motsatte - at det er HUN som har vært heldig. Dessuten har hans utseende forandret seg i mine øyne etter at jeg ble kjent med ham, og jeg tenker ikke lenger at han er mindre pen. Hans fantastiske personlighet skinner gjennom og påvirker hvordan jeg vurderer utseendet hans også. Selv om jeg vet at det er mange gutter på mitt studie som objektivt sett er kjekkere enn ham, tenker jeg nå på ham som det største catchet på hele skolen. Og det gjør nok den pene, heldige kjæresten hans også :-)



Anonymous poster hash: 98759...b31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...