AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #61 Skrevet 16. juli 2014 Folk juger så det renner etter på et nettsamfunn. Folk blir kaldt idioter hvis de drikker en brus mens de kjører, mens de i realiteten gjør akkurat det samme. Det virkelige liv og KG er ikke det samme. Dessuten er det ofte en overflod av problemer på nettet. Det er da ikke like nødvendig å skrive om det perfekte livet man har, og gjør man det så kommer overfloden av bitre mennesker frem for å trampe over de få som skriver om et liv som er bedre en dems. Med andre ord HarryDotter. Lag et bilde av hvordan livet er basert på dine erfaringer, og ikke erfaringene til alle som skriver om problemene sine her inne. Enig i denne! På et sexualitets-forum,løfter folk på teppet og viser fra problemene sine...de er jo her inne for å spørre om hjelp og råd,og andres erfaringer.Så når du leser tråder her inne-handler de selvsagt om problemer vanligvis.Dette er IKKE en " porno-side" for å gjøre deg opphisset....!!! Så ikke mist motet mann : ) Og husk at det er alle aldersgrupper her inne-alt fra tenåringer til oldinger...som lufter sine problemer. Dette er en " søppel-kasse" folk kaster søppla si i. Derfor - ingen vits å bli deppa av å lese dette. Selv har jeg erfart masse god sex og vellykkete forhold.Så jeg blir ikke deppa av å lese om alle folks problemer. For jeg vet-at masse folk har et kjempebra sexliv og lykkelig samliv.Men de-er nok ikke så ofte her inne.... Anonymous poster hash: f4747...38e 1
Gjest HarryDotter Skrevet 16. juli 2014 #62 Skrevet 16. juli 2014 Hvis du generelt legger mer merke til de som klager, og tar hensyn til det faktum at folk som er fornøyd generelt ikke har like mye behov for å dele det med fremmede. Så sitter du igjen med et ekstremt skjevt inntrykk av virkeligheten folk opplever daglig. At det finnes en haug med sure, grinete, missfornøyde, selvsentrerte mennesker er det jo ingen tvil om. Når det er sagt er det en enkel løsning på det problemet. Man kan holde seg unna slike mennesker. Jevnt over velger de som klager gang på gang å gå etter den type mennesker som besitter de egenskaper de ikke liker. Istedet for da å konkludere "alle kvinner er drittkjerringer" bør man ta innover seg at "du har elendig smak". Det ligger nok litt latent i oss å legge fortere merke til det negative enn det positive. Det har jeg jo sett i diverse tråder som starter fint, men ender i grov hets. Da blir oppmerksomheten rettet mye kraftigere mot nettopp det. Og jeg opplever heldigvis virkeligheten som noe helt annet Hadde folk rundt meg oppført seg slik noen gjør her ville jeg ikke orket å puste en dag til. Grunnen til at jeg startet tråden var nettopp fordi jeg syntes det jeg opplever her er så til de grader annerledes enn IRL. det fikk meg til å undre på hvorfor det er slik? Men da når folk f.eks skriver under AB at "Jeg hater å ha sex med en dame med små pupper"....tror du ikke de da sier sin oppriktige mening? De vet de er beskyttet under AB og kan si sitt hjertespråk. Hadde jeg møtt en sånn person IRL kunne jeg sikkert trodd at han/hun var en bra og god person...mens i dypet er det altså slike holdninger som flyter. Det er slike ting jeg har fått litt ekstra å tenke på etter å ha vært her en stund. Jeg har ikke mistet troen på menneskeheten i sin helhet riktig enda
Zevs Skrevet 16. juli 2014 #63 Skrevet 16. juli 2014 Men da når folk f.eks skriver under AB at "Jeg hater å ha sex med en dame med små pupper"....tror du ikke de da sier sin oppriktige mening? Uhm....hørt om troll? Om hoax? Internett er en såpass glimrende arena for folk som ønsker å se, eller forestille seg, at de skaper uro i rekkene. De tyter fram i alle bauger og kanter og gir inntrykk av at de er mange. Se for deg et samfunn med 1% nisser. I dette samfunnet frekventerer 2% av befolkningen et internettforum. Alle nissene frekventerer der. Forumet består altså av 50% nisser, som i tillegg er de som skaper uro gjennom nissespråket sitt. Inntrykket man sitter igjen med fra dette forumet er vel at bortimot 95% av befolkningen er nisser.
Gjest HarryDotter Skrevet 16. juli 2014 #64 Skrevet 16. juli 2014 Uhm....hørt om troll? Om hoax? Internett er en såpass glimrende arena for folk som ønsker å se, eller forestille seg, at de skaper uro i rekkene. De tyter fram i alle bauger og kanter og gir inntrykk av at de er mange. Se for deg et samfunn med 1% nisser. I dette samfunnet frekventerer 2% av befolkningen et internettforum. Alle nissene frekventerer der. Forumet består altså av 50% nisser, som i tillegg er de som skaper uro gjennom nissespråket sitt. Inntrykket man sitter igjen med fra dette forumet er vel at bortimot 95% av befolkningen er nisser. Hehe...bra beskrivelse. Igrunn veldig sant.
lillbilly Skrevet 16. juli 2014 #65 Skrevet 16. juli 2014 Jeg er veldig enig med deg Harry. Før jeg kom inn her så var det forskjellig jeg ikke visste. Jeg visste ikke at det er vanlig å kalle menn man ikke er enig med for bitterpikker for eksempel. ( for øvrig et veldig stygt uttrykk, og noe jeg ikke hadde hørt før.) Jeg visste ikke at man kunne snakke nedsettende om det kvinnelige kjønnsorgan på så mange forskjellige måter, stygge ord som biffgardiner osv. Uttrykk jeg ikke ante eksisterte! Jeg visste heller ikke at dersom man som mann ikke kunne briljere med 20 cm mellom beina så var det helt greit å kaste han ut, håne han og det som verre var! Jeg visste heller ikke at dersom han var skallet/ veldig lite hår så var han pr definisjon ikke tagbar. Jeg visste heller ikke at mennesker under 180 cm var umulige å elske. Haugevis av ting jeg ikke visste har jeg lært her inne. Om jeg syns det har vært bra.... Neppe. Det har gitt meg et syn på ting jeg ikke hadde lyst å ha. Som eksempel; i helgen møtte jeg den flotte fyren! Han var så stilig, med en gang jeg såg han så var jeg fortapt. Høyden hans var neppe mer enn maks 175 ( om det var så pass ), akkurat passe chubby, akkurat passe hårete på brystet, null og niks hår helt på toppen, det han hadde mellom bena var ikke all verden, sikkert ikke mer enn 12 cm kanskje.... Nei, jeg tok han ikke, men det skyldes rett og slett at vi var mange mennesker i den hytten! Likevel har jeg sjelden sett en mann som har vært så "høy og mørk" som han, men jeg er jo fullstendig klar over at de aller fleste jenter her inne ikke ville sett en ekstra gang på han kun pga høyden og håret. Det syns jeg er for ille!! Så mange flotte mennesker som er der ute Harry så tror jeg ikke du skal henge deg for mye opp i hva de aller mest fundamentalistiske her inne mener. Jeg for min del velger i alle fall å tro at mye av det som blir skrevet her er skrevet av mennesker som kjeder seg og finner på ting fordi de finner glede i å fyre andre anonymt på et forum. Jeg har sagt det før og hevder det igjen; hadde muligheten til å legge inn så mye vissvass som AB falt bort, så hadde nivået på diskusjonene her inne hevet seg betraktelig!
Gjest HarryDotter Skrevet 16. juli 2014 #66 Skrevet 16. juli 2014 Jeg er veldig enig med deg Harry. Før jeg kom inn her så var det forskjellig jeg ikke visste. Jeg visste ikke at det er vanlig å kalle menn man ikke er enig med for bitterpikker for eksempel. ( for øvrig et veldig stygt uttrykk, og noe jeg ikke hadde hørt før.) Jeg visste ikke at man kunne snakke nedsettende om det kvinnelige kjønnsorgan på så mange forskjellige måter, stygge ord som biffgardiner osv. Uttrykk jeg ikke ante eksisterte! Jeg visste heller ikke at dersom man som mann ikke kunne briljere med 20 cm mellom beina så var det helt greit å kaste han ut, håne han og det som verre var! Jeg visste heller ikke at dersom han var skallet/ veldig lite hår så var han pr definisjon ikke tagbar. Jeg visste heller ikke at mennesker under 180 cm var umulige å elske. Haugevis av ting jeg ikke visste har jeg lært her inne. Om jeg syns det har vært bra.... Neppe. Det har gitt meg et syn på ting jeg ikke hadde lyst å ha. Som eksempel; i helgen møtte jeg den flotte fyren! Han var så stilig, med en gang jeg såg han så var jeg fortapt. Høyden hans var neppe mer enn maks 175 ( om det var så pass ), akkurat passe chubby, akkurat passe hårete på brystet, null og niks hår helt på toppen, det han hadde mellom bena var ikke all verden, sikkert ikke mer enn 12 cm kanskje.... Nei, jeg tok han ikke, men det skyldes rett og slett at vi var mange mennesker i den hytten! Likevel har jeg sjelden sett en mann som har vært så "høy og mørk" som han, men jeg er jo fullstendig klar over at de aller fleste jenter her inne ikke ville sett en ekstra gang på han kun pga høyden og håret. Det syns jeg er for ille!! Så mange flotte mennesker som er der ute Harry så tror jeg ikke du skal henge deg for mye opp i hva de aller mest fundamentalistiske her inne mener. Jeg for min del velger i alle fall å tro at mye av det som blir skrevet her er skrevet av mennesker som kjeder seg og finner på ting fordi de finner glede i å fyre andre anonymt på et forum. Jeg har sagt det før og hevder det igjen; hadde muligheten til å legge inn så mye vissvass som AB falt bort, så hadde nivået på diskusjonene her inne hevet seg betraktelig! Du treffer blink her Lillbilly. Er nettopp det sjokket jeg fikk også....Har blitt betraktelig mer hardhudet da....det kan jeg trenge. Har vært litt for naiv med folk og trodd at de fleste er snille og greie og opptatt av å si noe hyggelig om andre. Men der har jeg tydeligvis tatt feil...grundig feil! Det er litt sånn fin omgangskrets jeg er vant til. men når jeg tenker meg om så får jo selv massemordere kjærlighetsbrev slengt etter seg av gale kvinner, så jeg bør vel ikke ta all driten så jævlig personlig?
lillbilly Skrevet 16. juli 2014 #67 Skrevet 16. juli 2014 Finns mange gale kvinner ja, det er helt sikkert! Jeg for min del vil fortsette så godt jeg kan med å være naiv Jeg vil fortsette med å tro at 99% av de jeg møter er snille, kjekke og greie. Så får det være opp til de å motbevise det Og så vil jeg fortsette med å si fra når det er noe jeg mener er fullstendig på bærtur!
la Flaca Skrevet 16. juli 2014 #68 Skrevet 16. juli 2014 "Gi en mann en maske og han vil fortelle deg sannheten". Har sett dette quotet noen ganger og det passer meget godt inn på forumer. Selv har jeg blitt langt mer bitter mot menn men også samfunnet generelt og stoler helt ærlig ikke på kjæresten lenger etter å ha hengt her for mye når jeg er syk osv etter å ha lest at alle menn som sier de ikke ser porno juger. Han har faktisk gitt meg forbud å lese her Anonymous poster hash: 07dbb...2e3 Høres kjent ut. "Det har du lest på Kvinneguiden" får jeg høre. På den lyse siden; har du ikke større bekymringer enn pornobruk er det ikke mye å deppe for. Verre med meg som har en mann som passer til beskrivelsen av hovedpersonene i ørten tråder der fyren er forelsket i en annen og tenker på å forlate kona. Må innrømme at det setter tankene i gang ja.
Gjest HarryDotter Skrevet 16. juli 2014 #69 Skrevet 16. juli 2014 Høres kjent ut. "Det har du lest på Kvinneguiden" får jeg høre. På den lyse siden; har du ikke større bekymringer enn pornobruk er det ikke mye å deppe for. Verre med meg som har en mann som passer til beskrivelsen av hovedpersonene i ørten tråder der fyren er forelsket i en annen og tenker på å forlate kona. Må innrømme at det setter tankene i gang ja.
Fiolinisten Skrevet 16. juli 2014 #71 Skrevet 16. juli 2014 Må si at det ikke er få ganger jeg har tenkt "Må da være veldig lenge siden h*n har vært ute blant folk..." Mye av det som kommer fram her henger ikke på grep med virkeligheten. Noen personer virker som de lever i sin egen KG boble. Jeg blir veldig sliten av å være på KG, så jeg greier rett og slett ikke være på så lenge av gangen. Noe som er synd, siden jeg elsker å diskutere og skrive med folk. Etter en dag på KG føler en seg ikke særlig høy i hatten. Selvbildet dropper rett ned i bunnen med alle kravene brukerne her har. En blir mørkere til sinns rett og slett. Spesielt når det blir diskutert i øst og vest om veldig flotte kvinner, og de blir dratt ned som om de var huldra selv. Kjønnsrollene er veldig tydelige her, men når sant skal sies, så merker jeg ikke så mye av de i det virkelige liv. Det er sjeldent jeg møter bitterpikker eller fitter i det virkelige liv. Når jeg tenker meg om så tror jeg aldri jeg har gjort det. noen gang. Ikke i slik en grad det er her inne. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #72 Skrevet 16. juli 2014 Harry Dotter stiger noen hakk i aktelse på denne tråden, tenk at man kunne ha en såpass seriøs debatt på dette forumet. Jeg ser riktignok at det har vært obligatorisk rydding, men dog Som en annen skrev her er det viktig å huske at de som er misfornøyd med noe eller frustrerte er veldig overrepresentert her. Det ser man jo både på alle de opplaget runketrådene, og alle de der "er det normalt å nekte femkant" (skriver frustrert mann til kvinne som nekter), og får hauger av svar om hvor prippen hun er (fra andre frustrerte som heller ikke får fler enn to kanter). Man får et rimelig spesielt bilde av virkeligheten om man baserer den kun på dette forumet. Anonymous poster hash: e4b2a...9fd
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #73 Skrevet 17. juli 2014 Jeg har en god nyhet. Var ute i dag og syns at alle guttene jeg prata med var noen kjernekarer, tenkte at norske menn slettes ikke er så verst og gentlemen var de og ) glad bitterheten ikke har ødelagt meg helt alikevel Anonymous poster hash: 07dbb...2e3
Gjest HarryDotter Skrevet 17. juli 2014 #74 Skrevet 17. juli 2014 Jeg har en god nyhet. Var ute i dag og syns at alle guttene jeg prata med var noen kjernekarer, tenkte at norske menn slettes ikke er så verst og gentlemen var de og ) glad bitterheten ikke har ødelagt meg helt alikevel Anonymous poster hash: 07dbb...2e3 Hehe...godt du er happy da.....Jeg har nesten begynnt å tro at damene ikke er det. Og hvem vet? Kanskje flere av de mennene du traff er noen av de "bitterpikkene" som lirer av seg hat mot kvinner her inne? Kanskje de bare er gentlemen og snille i håp om å få seg noe? Er det ikke slik vi mannfolk er hele tiden da? Neida....fra spøk til alvor...godt det er noen som har troen på menn
Gjest HarryDotter Skrevet 17. juli 2014 #75 Skrevet 17. juli 2014 Harry Dotter stiger noen hakk i aktelse på denne tråden, tenk at man kunne ha en såpass seriøs debatt på dette forumet. Jeg ser riktignok at det har vært obligatorisk rydding, men dog Som en annen skrev her er det viktig å huske at de som er misfornøyd med noe eller frustrerte er veldig overrepresentert her. Det ser man jo både på alle de opplaget runketrådene, og alle de der "er det normalt å nekte femkant" (skriver frustrert mann til kvinne som nekter), og får hauger av svar om hvor prippen hun er (fra andre frustrerte som heller ikke får fler enn to kanter). Man får et rimelig spesielt bilde av virkeligheten om man baserer den kun på dette forumet. Anonymous poster hash: e4b2a...9fd Er ikke mange hakkene jeg har steget nei ...har vel bare hatt motsatt virkning. Men det er vel konsekvensen av at man starter en tråd med eget nick? Nå får jeg negative spydige kommentarer slengt på meg i hver tråd jeg kommer med inspill. Er rett og slett for mange som ikke tåler andres meninger her nå. Kjenner jeg nærmer meg grensa. Grunnen til at tråden ble ryddet kan du vel tenke deg selv? Nei det er godt det er mer toleranse ute i det virkelige liv.....tenk om livet var like komlisert og trist der ute? Da ville det ikke vært verdt oksygenet.
Uredd Skrevet 17. juli 2014 #76 Skrevet 17. juli 2014 Er ikke mange hakkene jeg har steget nei ...har vel bare hatt motsatt virkning. Men det er vel konsekvensen av at man starter en tråd med eget nick? Nå får jeg negative spydige kommentarer slengt på meg i hver tråd jeg kommer med inspill. Er rett og slett for mange som ikke tåler andres meninger her nå. Kjenner jeg nærmer meg grensa. Grunnen til at tråden ble ryddet kan du vel tenke deg selv? Nei det er godt det er mer toleranse ute i det virkelige liv.....tenk om livet var like komlisert og trist der ute? Da ville det ikke vært verdt oksygenet. Du henger for mye på internett Harry. Hva anynome tullinger klarer å lire av seg i poster på et internettforum kan ikke tillegges noe som helst vekt. Dette tror jeg du innerst inne vet. Du kan ikke såres av andre med mindre du lar dem såre deg. Dette bør forbeholdes ekte mennesker i livet ditt. Så! Kom deg ut. Savnet av en kjæreste kan ikke tilfredstilles av et internettforum, selv om det kan føles slik av og til. Håpet om det er også det som gjør at en kan ta seg nær av det samme forum.
Gjest HarryDotter Skrevet 17. juli 2014 #77 Skrevet 17. juli 2014 (endret) Du henger for mye på internett Harry. Hva anynome tullinger klarer å lire av seg i poster på et internettforum kan ikke tillegges noe som helst vekt. Dette tror jeg du innerst inne vet. Du kan ikke såres av andre med mindre du lar dem såre deg. Dette bør forbeholdes ekte mennesker i livet ditt. Så! Kom deg ut. Savnet av en kjæreste kan ikke tilfredstilles av et internettforum, selv om det kan føles slik av og til. Håpet om det er også det som gjør at en kan ta seg nær av det samme forum. Takker for råd ....jeg har det heldigvis svært bra med både familie og venner IRL så ingen fare for total kolaps...hehe. Jeg er bare en fyr som har trodd litt for godt om folk vil jeg anta. Så kontrasten har nok tatt meg litt på senga tror jeg. Endret 18. juli 2014 av HarryDotter
Fiolinisten Skrevet 17. juli 2014 #78 Skrevet 17. juli 2014 Hvis det er noen trøst, Dotter, så har ikke forumet endret seg på minst 4 år. Så det har ikke endret seg i nyere tid, så det er vel en god ting. Hilsen aktiv bruker fra fortiden med ny bruker.
Gjest HarryDotter Skrevet 17. juli 2014 #79 Skrevet 17. juli 2014 Hvis det er noen trøst, Dotter, så har ikke forumet endret seg på minst 4 år. Så det har ikke endret seg i nyere tid, så det er vel en god ting. Hilsen aktiv bruker fra fortiden med ny bruker. Haha ja. Jeg har ikke lange fartstiden her så kan ikke uttale meg om forandringene, men folk er folk.😁 man ser jo mye krasst på f.eks dagbladet osv også....Mye hyggelige folk her også da...blir bare så satt ut når d hoper seg opp med kjafs..😊 hjelper å få ut litt frustrasjon iblandt.... Takker for inspill 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå