Gå til innhold

Hvorfor gidder vi?

Fremhevede innlegg

Gjest Whitestripes
Skrevet

Det er bare EN av de skremmende tingen jeg har bitt meg merke i. Har akkurat tippet 30 selv og føler meg steingammal!! :)...Folk leger ut i hist og pist om de "gamlingene" som har mistet vår "mojo"

Hahahaha

Da skal jeg fortelle deg en hemmelighet; Mojoen blir bare bedre med årene ;) Det er bare det at en må ha levd en stund for å skjønne og erfare det.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest HarryDotter
Skrevet

Det er jo ikke sånn i virkligheten som på nettet. Her er folk anonyme og skriver alt mulig rart.

Ja er nettopp det jeg håper selv da....Men tenker bare litt at det kanskje er samme som det er med fulle folk og barn? At DER får mann sannheten servert :vetikke: . Når man da får anonymiteten foran seg og kan skrive hva man vil, kommer "sannheten" frem? Det er det som har spillt tankene mine et puss de siste dagene

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Da skal jeg fortelle deg en hemmelighet; Mojoen blir bare bedre med årene ;) Det er bare det at en må ha levd en stund for å skjønne og erfare det.

Ja etter KG standard å dømme er jeg jo rynkete og forfallen, så da kommer kanskje mojoen strax? ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen problemer med å tro på at en 46-år gammel kvinne kan dra langt yngre menn, men her inne er det jo gjerne motforestillinger mot det motsatte, at en eldre mann "på ingen måte" kan eller har lov til å dra en yngre kvinne, langt mindre har noe å "tilby".

Dette forumet er bare et av mange der mannlig seksualitet reduseres til noe skittent. Mange kvinner sier og gjør hva som helst for å beholde kontrollen av "the pussypower" noe man stadig ser eksempler på her inne.

Heldigvis er det ikke helt slik i det virkelige liv :)

Anonymous poster hash: 593f2...723

• Liker 1
Gjest SoccerPlayer
Skrevet (endret)

Ja er nettopp det jeg håper selv da....Men tenker bare litt at det kanskje er samme som det er med fulle folk og barn? At DER får mann sannheten servert :vetikke: . Når man da får anonymiteten foran seg og kan skrive hva man vil, kommer "sannheten" frem? Det er det som har spillt tankene mine et puss de siste dagene

Folk overdriver jo mye mer når de er anonyme enn ellers.

Endret av SoccerPlayer
Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg har ingen problemer med å tro på at en 46-år gammel kvinne kan dra langt yngre menn, men her inne er det jo gjerne motforestillinger mot det motsatte, at en eldre mann "på ingen måte" kan eller har lov til å dra en yngre kvinne, langt mindre har noe å "tilby".

Dette forumet er bare et av mange der mannlig seksualitet reduseres til noe skittent. Mange kvinner sier og gjør hva som helst for å beholde kontrollen av "the pussypower" noe man stadig ser eksempler på her inne.

Heldigvis er det ikke helt slik i det virkelige liv :)

For å snakke for meg selv, så har jeg ikke noe mål om å dra yngre menn. Jeg foretrekker de på min egen alder, sånn pluss/minus noen år. Og pussypower er ikke så veldig interessant for en voksen kvinne som har levd litt. Da er man mer interessert i et likeverdig, sunt og harmonisk forhold.

Gjest Dude91
Skrevet

Er det bare meg som føler at jeg har blitt 5 ganger så usikker og paranoid på sex og det motsatte kjønn, etter å ha vært litt her på KG? Føler jeg har levd i en liten rosa boble frem til nå.

Selvfølelsen synker merkbart for hver dag....nesten :) Her beskyldes og krangles det over hvor ille både menn og kvinner er. Kvinner hater det menn står for og gjør i et parforhold og menn takler ikke det kvinner tenker og gjør heller. Sexen er ræva og pikken din er for liten. Musa di er for vid og puppene dine er for små.

Hvorfor gidder vi å dele livet sammen? Syntes bare det blir tydligere og tydligere at mann og kvinne ikke passer sammen overhode! Utgangspunktet for lykke og det å fungere sammen er jo ikke til stede i det hele tatt virker det som.

Nå sier jo også statistikken også at så godt som 50% av alle forhold ryker! Har dere noen tanker om det å dele med meg? Hvorfor er det slik?

I det virkelige liv har jeg ikke opplevd så store forskjeller og så mye skitkasting, som her. Jeg vet jo godt at det jeg opplever der jeg lever IRL ikke er representativt for resten av verdens befolkning, så det var derfor jeg tenkte at å bli med her på KG ville gi et bredere perspektiv på hva vi alle har et større behov for, og litt tips om hva man kan gjøre for å bedre et forhold både seksuelt og mentalt. Hvorfor føler jeg at jeg tar feil?

Holder det ikke lenger å være glad i hverandre og å gi allt man har av både sex og oppmerksomhet mot sin partner?

Nå ble denne posten veldig deppers altså :fnise: .....Litt frustrasjon bare, men også samtidig flott å få litt tilbakemeldinger på om jeg er helt på tur her nå :skratte:

3cd8a33a.png?1306264975

maxresdefault.jpg

Gjest Whitestripes
Skrevet

Ja etter KG standard å dømme er jeg jo rynkete og forfallen, så da kommer kanskje mojoen strax? ;)

Jepp, den er nok like rundt hjørnet :biggrin:

AnonymBruker
Skrevet

For å snakke for meg selv, så har jeg ikke noe mål om å dra yngre menn. Jeg foretrekker de på min egen alder, sånn pluss/minus noen år. Og pussypower er ikke så veldig interessant for en voksen kvinne som har levd litt. Da er man mer interessert i et likeverdig, sunt og harmonisk forhold.

Nei, det er jo heldigvis ikke alle, men det er jo mange kvinner som har et nedlatende syn på mannlig seksualitet, noe som ofte kommer til uttrykk på dette forumet.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Det som egentlig er mest irriterende, er at uansett hvor mye man argumenterer med at disse holdningene ikke stemmer, så blir en rett og slett ikke trodd. En er enten bitter, virkelighetsfjern eller i beste fall naiv om man tror at en mann genuint kan være interessert i en etter fyllte 35.

Jeg har observert de eventyrfortellingene ja, og jeg har mine egne teorier om hvorfor.

- men jeg skal klokelig holde dem for meg selv så ikke noen føler seg fornærmet... men mye av det surret foregår etter klokken 23, og de er anonyme.

Så det er egentlig bare å le av dem, synes litt synd på dem, og gi f*.

Det som er trist er at for ikke mer enn 1,5 år siden var det stort sett folk som var 'voksne' i tankesett på dette rommet.

Diskusjonene var åpne og interessante. Folk var interessert i å høre andres erfaringer og innfallsvikler til en problemstilling.

Så kan vi spekulere på hvorfor nesten alle de brukerne som dengang var her har gitt opp.

- mye av årsaken mistenker jeg (spekulerer litt nå) ligger i et urimelig sneversyn på enklete tema, en urimelig personhets (vi har alle vår egen, personligte lille stalker), og med nok dritt både i PMboksen og ellers, så gidde ikke folk mer etter en stund.

Det er trist, - fordi mange av dem som ønsker å diskutere relle problemer og spørsmål møtes med svada og forfølges i ettertid.

Så, det var dagens lekse.

I den virkelige verden er også 50 år gamle damer attraktive. De er ønskede og begjærte, noe som selvsagt er i strid med læresteningen som florerer her inne om at så fort en kvinne vipper 35 så blir hun rynkete, sur, bitter, alt henger og slenger og ikke en blind mann ville prike borti henne med en 10 meter lang pinne.

Det må folk her inne så gjerne tro, - den virkelige verden hvor mennesker møtes og ønsker hverandre velkommen... hvor den andre er ønsket... den verden er høyst virkelig, og da spille det ingen rolle hva noen her inne skulle forsøke å innbille seg selv.

Det er noe som heter at "Fattigmanns trøst er å trøste seg selv", og det er noe i det tror jeg.

Min verden er tydeligvis den samme som din verden, og du vet og jeg vet og alle de andre kvinnene på rundt vår alder vet, at det er den virkelige verden.

Det som prekes her inne med de største ordene er i stor grad fiksjon. Fiksjon, og drømmer som aldri eller sjelden vil kunne realiseres.

Gjest Whitestripes
Skrevet

Nei, det er jo heldigvis ikke alle, men det er jo mange kvinner som har et nedlatende syn på mannlig seksualitet, noe som ofte kommer til uttrykk på dette forumet.

Det tror jeg går begge veier, du. Hvor mange (og ikke minst lange) tråder finnes det ikke om kvinner som er løse, horete og uverdige som partnere fordi de har hatt et seksualliv som single?

Jeg er enig i at mannlig seksualitet er lett å rakke ned på for mange, men det handler nok om dårlige erfaringer med menn som kun har vært ute etter en ting. Mennesker som har mistet mange illusjoner, har lett for å fokusere på det negative, generalisere og rakke ned på. Det er sikkert en form for terapi.

Jeg har vært uheldig på kjærlighetsfronten opp til flere ganger, men jeg velger likevel å tro på at det finnes gode menn der ute - eller, jeg vet at det finnes gode menn der ute. Jeg rakker aldri ned på sunn og normal mannlig seksualitet.

• Liker 2
Skrevet

Det tror jeg går begge veier, du. Hvor mange (og ikke minst lange) tråder finnes det ikke om kvinner som er løse, horete og uverdige som partnere fordi de har hatt et seksualliv som single?

Jeg er enig i at mannlig seksualitet er lett å rakke ned på for mange, men det handler nok om dårlige erfaringer med menn som kun har vært ute etter en ting. Mennesker som har mistet mange illusjoner, har lett for å fokusere på det negative, generalisere og rakke ned på. Det er sikkert en form for terapi.

Jeg har vært uheldig på kjærlighetsfronten opp til flere ganger, men jeg velger likevel å tro på at det finnes gode menn der ute - eller, jeg vet at det finnes gode menn der ute. Jeg rakker aldri ned på sunn og normal mannlig seksualitet.

Bra skrevet!!

Gjest HarryDotter
Skrevet
Så kan vi spekulere på hvorfor nesten alle de brukerne som dengang var her har gitt opp.

- mye av årsaken mistenker jeg (spekulerer litt nå) ligger i et urimelig sneversyn på enklete tema, en urimelig personhets (vi har alle vår egen, personligte lille stalker), og med nok dritt både i PMboksen og ellers, så gidde ikke folk mer etter en stund.

Det er trist, - fordi mange av dem som ønsker å diskutere relle problemer og spørsmål møtes med svada og forfølges i ettertid.

Så, det var dagens lekse.

Så rart at du skriver akkurat dette. For en liten stund tilbake fikk jeg en PM fra en dame som takket for seg her på KG. Hun hadde vært her i flere år, men sa hun ikke orket all hetsen mer. Hun takket for at jeg ikke hadde vært en av hetserne og sa hun var takknemlig for noe av det jeg hadde sagt til henne som gav litt hjelp.

Det gjorde inntrykk. Ble oppriktig lei meg for at sånne folk føler seg frosset ut. Jeg har tydeligvis ikke vært her i den tiden du beskriver Lille-pus.....

Men det virker som det fortsatt er noen kloke hoder her inne :)

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at menn ikke slipper billig unna de heller, om man har hatt et utsvevende seksualliv. Men jeg er enig, det er for mange bitre folk her inne i disse dager. Moderering syntes å være nesten ikkeeksisterende og jeg syntes forumet har forverret seg kraftig de siste 2-3 årene. Nei, jeg skjønne heller ikke hvorfor jeg lenger gidder og kommer nok til å slette profilen snart ;)

Nå tenkte jeg ikke på deg men mer generelt.

AnonymBruker
Skrevet

Så rart at du skriver akkurat dette. For en liten stund tilbake fikk jeg en PM fra en dame som takket for seg her på KG. Hun hadde vært her i flere år, men sa hun ikke orket all hetsen mer. Hun takket for at jeg ikke hadde vært en av hetserne og sa hun var takknemlig for noe av det jeg hadde sagt til henne som gav litt hjelp.

Det gjorde inntrykk. Ble oppriktig lei meg for at sånne folk føler seg frosset ut. Jeg har tydeligvis ikke vært her i den tiden du beskriver Lille-pus.....

Men det virker som det fortsatt er noen kloke hoder her inne :)

Vel, risikoen for å motta hets på pm er mye av grunnen til at jeg så godt som alltid skriver som anonym bruker. Nei, jeg tar meg ikke spesielt nær av tullinger som velger å angripe meg som person på pm, men jeg gidder rett og slett ikke bruke tid på det, derfor er anonym-funksjonen bra.

Dessverre er det ikke så mange norske fora som er like aktive som kvinneguiden, men jeg har heldigvis noen utenlandske. Men der kan man gjerne ikke diskutere norske forhold like enkelt så det er synd at kg har blitt som det har blitt.

AnonymBruker
Skrevet

Har ofte tenkt at jeg lever på en annen planet enn resten av KG-brukerne. Mange av problemstillingene her kjenner jeg meg overhodet ikke igjen i, og menneskene som beskrives er ikke mennesker jeg kjenner igjen fra min omgangskrets.

Min erfaring er altså at måten folk omgås hverandre i virkeligheten er helt annerledes enn det som beskrives her.

Slik tenker jeg også.

Etter å ha vært endel år på KG - hvor jeg tidligere lo litt på avstand av endel problemstillinger, har jeg innsett at jeg faktisk får et dårligere forhold til kroppen min av å være her.

Det handler ikke om enkeltinnlegg, men at man over flere år leser ting uten å tenke over det - og så gjentas det så mange ganger at det sniker seg inn som en sannhet på de punkter man kanskje er litt svak på fra før.

For noen gjelder det sex, andre barneoppdragelse, andre kropp.

Jeg tror det er viktig å innse at veldig mange her også gjør dette med overlegg, uten at jeg tror de skjønner hva de holder på med.

Anonymous poster hash: 7ec2f...de7

Skrevet

Hvorfor gidder vi å dele livet sammen? Syntes bare det blir tydligere og tydligere at mann og kvinne ikke passer sammen overhode! Utgangspunktet for lykke og det å fungere sammen er jo ikke til stede i det hele tatt virker det som.

Statistikken er vel enda mer nedslående når det gjelder likekjønnede par, så det er nok mennesker som ikke passer sammen, ikke bare menn og kvinner. Kanskje gale kattedamer virkelig er inne på noe. :ler2:

• Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet

Statistikken er vel enda mer nedslående når det gjelder likekjønnede par, så det er nok mennesker som ikke passer sammen, ikke bare menn og kvinner. Kanskje gale kattedamer virkelig er inne på noe. :ler2:

Ja jeg ser disse kattedamene i et nytt perspektiv nå iallefall :fnise: ....De er kanskje ikke så dumme alikevel?

Håper bare ikke jeg mister trua på kvinner innen 2015 :skratte:

Skrevet

Ja jeg ser disse kattedamene i et nytt perspektiv nå iallefall :fnise: ....De er kanskje ikke så dumme alikevel?

Håper bare ikke jeg mister trua på kvinner innen 2015 :skratte:

Du må bare finne den rette damen kjære. Man må kysse mange frosker før man finner den rette. Det er en for oss alle :)

Skrevet

Man kan bare ikke ta KG seriøst. Det hjelper å forestille seg at alle (inkludert en selv) sitter og heller i seg tequila mens de skriver. Det forklarer kranglingen, folka som gjentar seg selv i det uendelige, de totalt uforståelige innleggene, de upassende seksuelle kommentarene. Og hodepinen man sitter igjen med etterpå. :P

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...