Gå til innhold

Hvorfor gidder vi?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mann hater kvinner, kvinner hater menn.



Anonymous poster hash: 05847...94f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Gi en mann en maske og han vil fortelle deg sannheten". Har sett dette quotet noen ganger og det passer meget godt inn på forumer. Selv har jeg blitt langt mer bitter mot menn men også samfunnet generelt og stoler helt ærlig ikke på kjæresten lenger etter å ha hengt her for mye når jeg er syk osv etter å ha lest at alle menn som sier de ikke ser porno juger. Han har faktisk gitt meg forbud å lese her :P

Anonymous poster hash: 07dbb...2e3

AnonymBruker
Skrevet

"Gi en mann en maske og han vil fortelle deg sannheten". Har sett dette quotet noen ganger og det passer meget godt inn på forumer. Selv har jeg blitt langt mer bitter mot menn men også samfunnet generelt og stoler helt ærlig ikke på kjæresten lenger etter å ha hengt her for mye når jeg er syk osv etter å ha lest at alle menn som sier de ikke ser porno juger. Han har faktisk gitt meg forbud å lese her :P

Anonymous poster hash: 07dbb...2e3

Det er så mange som skriver det fordi de ønsker at alle menn var slik, og ikke kun deres egen partner. De lever selv med en mann som er glad i porno, og da skal ingen andre få fordelen av å leve med en mann som foretrekker sin partner. Det går bare ikke an, det.

(Med andre ord, det er bullshit)

Anonymous poster hash: 05847...94f

AnonymBruker
Skrevet

Det er så mange som skriver det fordi de ønsker at alle menn var slik, og ikke kun deres egen partner. De lever selv med en mann som er glad i porno, og da skal ingen andre få fordelen av å leve med en mann som foretrekker sin partner. Det går bare ikke an, det.

(Med andre ord, det er bullshit)

Anonymous poster hash: 05847...94f

Man kan jo håpe, men det sitter litt for dypt nå :P samme gjør trådene om hvor digge sånn og sånne jenter er i senga osv. Føler meg kjedelig, hehe. Burde vel bare aldri lest så mye her ;)

Anonymous poster hash: 07dbb...2e3

Gjest HarryDotter
Skrevet

Man kan jo håpe, men det sitter litt for dypt nå :P samme gjør trådene om hvor digge sånn og sånne jenter er i senga osv. Føler meg kjedelig, hehe. Burde vel bare aldri lest så mye her ;)

Anonymous poster hash: 07dbb...2e3

Det er bare trist å lese når en dame ikke får det hun trenger fordi typen heller vil se porno. Men litt porno vil jeg tro de fleste, både menn og kvinner, nyter fra tid til annen. Det kan brukes riktig :)

Men enig i det du skriver.....Man kan missbruke ALLT. Og missbruk er aldri sunt

Skrevet

Folk juger så det renner etter på et nettsamfunn. Folk blir kaldt idioter hvis de drikker en brus mens de kjører, mens de i realiteten gjør akkurat det samme.

Det virkelige liv og KG er ikke det samme. Dessuten er det ofte en overflod av problemer på nettet. Det er da ikke like nødvendig å skrive om det perfekte livet man har, og gjør man det så kommer overfloden av bitre mennesker frem for å trampe over de få som skriver om et liv som er bedre en dems.

Med andre ord HarryDotter. Lag et bilde av hvordan livet er basert på dine erfaringer, og ikke erfaringene til alle som skriver om problemene sine her inne.

  • Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

"Gi en mann en maske og han vil fortelle deg sannheten". Har sett dette quotet noen ganger og det passer meget godt inn på forumer. Selv har jeg blitt langt mer bitter mot menn men også samfunnet generelt og stoler helt ærlig ikke på kjæresten lenger etter å ha hengt her for mye når jeg er syk osv etter å ha lest at alle menn som sier de ikke ser porno juger. Han har faktisk gitt meg forbud å lese her :P

Anonymous poster hash: 07dbb...2e3

hehe....At ALLE menn ljuger når de sier de ikke ser porno er vel i overkant generaliserende, men undersøkelser viser at så mye som 98% ser litt porno, så tror de aller fleste ser litt av det ;)

Men en bra kar vil ta hensyn til dama om hun virkelig missliker det. Og samme med en bra dame ville gjort dersom mannen (mot alle odds ;) ) skulle hate porno. Man retter seg etter partners behov. Ikke at jeg mener noen skal være tøffler...men har man sosial intelligens, vil man jo se om partner blir såret av sånt.

Gjest Booker
Skrevet

Man kan bare ikke ta KG seriøst. Det hjelper å forestille seg at alle (inkludert en selv) sitter og heller i seg tequila mens de skriver. Det forklarer kranglingen, folka som gjentar seg selv i det uendelige, de totalt uforståelige innleggene, de upassende seksuelle kommentarene. Og hodepinen man sitter igjen med etterpå. :P

Skal vi ha sex? :skaal:

Gjest HarryDotter
Skrevet

Folk juger så det renner etter på et nettsamfunn. Folk blir kaldt idioter hvis de drikker en brus mens de kjører, mens de i realiteten gjør akkurat det samme.

Det virkelige liv og KG er ikke det samme. Dessuten er det ofte en overflod av problemer på nettet. Det er da ikke like nødvendig å skrive om det perfekte livet man har, og gjør man det så kommer overfloden av bitre mennesker frem for å trampe over de få som skriver om et liv som er bedre en dems.

Med andre ord HarryDotter. Lag et bilde av hvordan livet er basert på dine erfaringer, og ikke erfaringene til alle som skriver om problemene sine her inne.

Enig i dette.

Det finnes mange rare folk der ute.....Oppdragelsen miner basert på at ikke jeg skal spre eder og galde til folk..om det er på nett eller IRL. Man skal stå opp for det man mener og tror, og man har rett til å forsvare seg mot hets....men det at såpass mange velger å gå til personangrep helt uten provokasjon er en av tingene som har satt meg litt ut må jeg inrømme.

Savner bare den biten hvor man fritt kan poste meningene sine uten å bli vrengt og vridd på.

Skrevet

Jeg er fortsatt i den rosa bobla mi. Menn er fortsatt fantastiske og veien til lykken er det som er lykken. Internett er skummelt hvis man ikke klarer å sile ut det meste med en solid klype salt, og det er stort sett det jeg gjør. Folk har fler farger enn hva som kommer fram på Internett, for her kommer i mange tilfeller de mest ekstreme sidene frem. Brukerne blir altså ofte litt som karakterene i hotel Cæsar, litt for ensidige og ikke komplekse i den grad de er ute i virkeligheten. Hvorvidt xx liker stor/liten penis og xxx liker små/store pupper bryr meg veldig lite egentlig, men er artig underholdning på nattevakt. Jeg er sikker på at både xx og xxx firer litt på kravene i de fleste tilfeller. Huskeregelen er at det er nok mennesker her i verden til at det er mer enn nok som liker deg og. Noen mennesker har selvfølgelig veldig klare preferanser og skal ha plass i diskusjonen de og, men mitt inntrykk er at de er i mindretall. Klart, har man sterke komplekser for enkelte ting bør man holde seg unna akkurat de trådene, hvis ikke kan vel dette forumet være direkte ødeleggende, men det er viktig å huske at KG ikke på langt nær har nok medlemmer til å kunne snakke for hele Norge.

Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Jeg er fortsatt i den rosa bobla mi. Menn er fortsatt fantastiske og veien til lykken er det som er lykken. Internett er skummelt hvis man ikke klarer å sile ut det meste med en solid klype salt, og det er stort sett det jeg gjør. Folk har fler farger enn hva som kommer fram på Internett, for her kommer i mange tilfeller de mest ekstreme sidene frem. Brukerne blir altså ofte litt som karakterene i hotel Cæsar, litt for ensidige og ikke komplekse i den grad de er ute i virkeligheten. Hvorvidt xx liker stor/liten penis og xxx liker små/store pupper bryr meg veldig lite egentlig, men er artig underholdning på nattevakt. Jeg er sikker på at både xx og xxx firer litt på kravene i de fleste tilfeller. Huskeregelen er at det er nok mennesker her i verden til at det er mer enn nok som liker deg og. Noen mennesker har selvfølgelig veldig klare preferanser og skal ha plass i diskusjonen de og, men mitt inntrykk er at de er i mindretall. Klart, har man sterke komplekser for enkelte ting bør man holde seg unna akkurat de trådene, hvis ikke kan vel dette forumet være direkte ødeleggende, men det er viktig å huske at KG ikke på langt nær har nok medlemmer til å kunne snakke for hele Norge.

Du har svært gode poenger her frøken :) Jeg innrømmer glatt at jeg leser både puppe og pikk tråder som et hamster jeg :fnise: ...det ER god underholdning og mye latter jeg får fra det. Mange glimrende kommentarer med snert og humor. Det som er kjedelig er når det kommer inn en og annen kommentar i de trådene som hauser opp stemningen til vondt.

Om en tråd f.eks heter: "Hjelp jeg er for trang!"....så tar det ikke mange sekundene før et og annet beist skriver noe slikt som: "Hvorfor i helvete deler du den dritten med oss? Finn deg et balltre å myk deg opp! SKJERP DEG TS!"

Hva gjør en sånn type kommentar med den stakkars dama? Hvordan bidrar den til hele stemningen i tråden? Det heter seg i reglene her på KG at det skal være respekt og takhøyde for alle rare spørsmål og meninger.

Min rosa boble sprakk desverre....Jeg klarer bare ikke se på andre mennesker på samme vis lenger. Jeg har blitt mye mer skeptisk til folks intensjoner. Jeg overanalyserer andres utsagn mye hardere og jeg blir lettere irritert på andres meninger. IKKE en god egenskap å ta med seg ut i det virkelige liv kjenner jeg. Og jeg er livredd for å bli en såkalt "bitterpikk" pga av det. Damer er jo tross allt det beste med å leve :danse:

Men nettet er bare et nett after all ;) det hjelper jo å være med venner og bekjente, så en får hode på plass igjen :skratte:

Endret av HarryDotter
Skrevet

Hvis du generelt legger mer merke til de som klager, og tar hensyn til det faktum at folk som er fornøyd generelt ikke har like mye behov for å dele det med fremmede. Så sitter du igjen med et ekstremt skjevt inntrykk av virkeligheten folk opplever daglig.

At det finnes en haug med sure, grinete, missfornøyde, selvsentrerte mennesker er det jo ingen tvil om. Når det er sagt er det en enkel løsning på det problemet. Man kan holde seg unna slike mennesker.

Jevnt over velger de som klager gang på gang å gå etter den type mennesker som besitter de egenskaper de ikke liker. Istedet for da å konkludere "alle kvinner er drittkjerringer" bør man ta innover seg at "du har elendig smak".

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du generelt legger mer merke til de som klager, og tar hensyn til det faktum at folk som er fornøyd generelt ikke har like mye behov for å dele det med fremmede. Så sitter du igjen med et ekstremt skjevt inntrykk av virkeligheten folk opplever daglig.

At det finnes en haug med sure, grinete, missfornøyde, selvsentrerte mennesker er det jo ingen tvil om. Når det er sagt er det en enkel løsning på det problemet. Man kan holde seg unna slike mennesker.

Jevnt over velger de som klager gang på gang å gå etter den type mennesker som besitter de egenskaper de ikke liker. Istedet for da å konkludere "alle kvinner er drittkjerringer" bør man ta innover seg at "du har elendig smak".

:ler: Nettopp.

Mye rart folk her inne har vært sammen med - og så mange diskusjoner de klarer trekke det inn i som "relevant" argument ;)

Anonymous poster hash: 7ec2f...de7

AnonymBruker
Skrevet

Så rart at du skriver akkurat dette. For en liten stund tilbake fikk jeg en PM fra en dame som takket for seg her på KG. Hun hadde vært her i flere år, men sa hun ikke orket all hetsen mer. Hun takket for at jeg ikke hadde vært en av hetserne og sa hun var takknemlig for noe av det jeg hadde sagt til henne som gav litt hjelp.

Det gjorde inntrykk. Ble oppriktig lei meg for at sånne folk føler seg frosset ut. Jeg har tydeligvis ikke vært her i den tiden du beskriver Lille-pus.....

Men det virker som det fortsatt er noen kloke hoder her inne :)

Det er absolutt et problem - men slik jeg ser det erhovedproblemet manglende moderering.

I tillegg er jo stadig artiklene på hovedsiden til indirekte støtte mot temaene som er her - og det trekkes ikke oppegående voksne(eller yngre) folk. Det trekker stort sett idioter ;)

Anonymous poster hash: 7ec2f...de7

Skrevet

Du må huske på at folk har mer behov for å få ut negative tanker enn positive tanker. Altså opprettes det flere tråder over frustrasjoner o.l. enn over gleder - derfor vil du lese et flertall negative poster her inne. Det betyr ikke at det er sånn overalt, at alle tenker på den måten osv osv, det betyr bare at folk har større behov for å lufte problemer enn gleder.

Med andre ord, ikke ta alt her så jævla bokstavelig, for det er bare en bitte liten del av hvordan verden fungerer for et fåtall mennesker.

Skrevet

Jeg forstår frustrasjonen din HarryDotter. På en måte er jeg glad for at jeg hadde et veldig kritisk syn på folk flest før jeg ble aktiv på dette forumet.

Nå har jeg også hengt nok på nettforum (de andre er hobby spesifikke) til at jeg vet folk sprer mye dritt på slike forum.

Jeg har fortsatt trua på at man kan leve sammen i et livslangt og stort sett harmonisk forhold der begge parter er innstilt på at det til tider er litt jobb, at man må gi og ta. Hvor man forstår at selv om man er i et forhold så er man fortsatt et selvstendig individ med egne preferanser, ønsker, drømmer og interesser. Forholdet blir nok enklere om de to involverte deler en del av disse tingene riktignok. Kommunikasjon er en viktig nøkkel til suksess. Åpen og ærlig kommunikasjon der man forteller om noe plager en, men også om det som gleder en.

Her på forumet hører man mest om de som har problemer, og det er vel naturlig nok. Folk har gjerne ikke samme behov for å spre det positive som skjer i livet.

Men ta en kikk i tråden "hvordan har kjæresten gledet deg i dag" da får du i hvert fall med deg litt positivt fra ulike her inne som er i et forhold :)

AnonymBruker
Skrevet

Nå skal jeg si en ting til alle sammen her inne!

Alle burde bare slette profilene sine her inne, og slutte å henge her inne. Det kommer jeg til å gjøre i dag.

Grunnen til det er at jeg har faktigst blitt mere bitter og sur over å lese alt oppgulpet noen kommer med her inne. Virker som at "alle" som har blitt såret over kommentarer eller andres meninginger. Trist at det har blitt sånn, men nå er det nok.

Her blir gutter som har liten penis direkte hetset og latterliggjort, jenter blir kalt bøttefitter/horer og alt som verre er.

Er faktigst så ille at mange som sliter med selvmordstanker, fort kan finne på å gjøre det fordi de leste den siste tingen som fikk begeret til å renne over. Håper alle tenker over h ordan de snakker om andre mennesker, hvordan de formulerer seg om ømme tema osv. Ha en fin dag, og takk for meg her inne.:)

Anonymous poster hash: f5b66...df6

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg forstår frustrasjonen din HarryDotter. På en måte er jeg glad for at jeg hadde et veldig kritisk syn på folk flest før jeg ble aktiv på dette forumet.

Nå har jeg også hengt nok på nettforum (de andre er hobby spesifikke) til at jeg vet folk sprer mye dritt på slike forum.

Jeg har fortsatt trua på at man kan leve sammen i et livslangt og stort sett harmonisk forhold der begge parter er innstilt på at det til tider er litt jobb, at man må gi og ta. Hvor man forstår at selv om man er i et forhold så er man fortsatt et selvstendig individ med egne preferanser, ønsker, drømmer og interesser. Forholdet blir nok enklere om de to involverte deler en del av disse tingene riktignok. Kommunikasjon er en viktig nøkkel til suksess. Åpen og ærlig kommunikasjon der man forteller om noe plager en, men også om det som gleder en.

Her på forumet hører man mest om de som har problemer, og det er vel naturlig nok. Folk har gjerne ikke samme behov for å spre det positive som skjer i livet.

Men ta en kikk i tråden "hvordan har kjæresten gledet deg i dag" da får du i hvert fall med deg litt positivt fra ulike her inne som er i et forhold :)

Tusen takk for flott og velskrevet svar. Jeg er oppriktig glad for at så mange lufter tankene sine om dette. Jeg ønsker bare å vite hvordan andre tenker om det jeg blir frustrert på. Heldigvis er jeg ikke så ille som enkelte skal ha det til. Er jo mange kloke og flotte mennesker her også, så det veier stort.

Og ja...jeg har vært ofte på den tråden du nevner her :) Flott tråd

Gjest HarryDotter
Skrevet

Nå skal jeg si en ting til alle sammen her inne!

Alle burde bare slette profilene sine her inne, og slutte å henge her inne. Det kommer jeg til å gjøre i dag.

Grunnen til det er at jeg har faktigst blitt mere bitter og sur over å lese alt oppgulpet noen kommer med her inne. Virker som at "alle" som har blitt såret over kommentarer eller andres meninginger. Trist at det har blitt sånn, men nå er det nok.

Her blir gutter som har liten penis direkte hetset og latterliggjort, jenter blir kalt bøttefitter/horer og alt som verre er.

Er faktigst så ille at mange som sliter med selvmordstanker, fort kan finne på å gjøre det fordi de leste den siste tingen som fikk begeret til å renne over. Håper alle tenker over h ordan de snakker om andre mennesker, hvordan de formulerer seg om ømme tema osv. Ha en fin dag, og takk for meg her inne. :)

Anonymous poster hash: f5b66...df6

Huffda...sender du meg et PM er du snill? Jeg har bare noe jeg har lyst å si til deg før du forlater KG

Skrevet

Tråden ryddet for persondebatt, samt svar

Bond, adm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...