Gjest HarryDotter Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Er det bare meg som føler at jeg har blitt 5 ganger så usikker og paranoid på sex og det motsatte kjønn, etter å ha vært litt her på KG? Føler jeg har levd i en liten rosa boble frem til nå. Selvfølelsen synker merkbart for hver dag....nesten Her beskyldes og krangles det over hvor ille både menn og kvinner er. Kvinner hater det menn står for og gjør i et parforhold og menn takler ikke det kvinner tenker og gjør heller. Sexen er ræva og pikken din er for liten. Musa di er for vid og puppene dine er for små. Hvorfor gidder vi å dele livet sammen? Syntes bare det blir tydligere og tydligere at mann og kvinne ikke passer sammen overhode! Utgangspunktet for lykke og det å fungere sammen er jo ikke til stede i det hele tatt virker det som. Nå sier jo også statistikken også at så godt som 50% av alle forhold ryker! Har dere noen tanker om det å dele med meg? Hvorfor er det slik? I det virkelige liv har jeg ikke opplevd så store forskjeller og så mye skitkasting, som her. Jeg vet jo godt at det jeg opplever der jeg lever IRL ikke er representativt for resten av verdens befolkning, så det var derfor jeg tenkte at å bli med her på KG ville gi et bredere perspektiv på hva vi alle har et større behov for, og litt tips om hva man kan gjøre for å bedre et forhold både seksuelt og mentalt. Hvorfor føler jeg at jeg tar feil? Holder det ikke lenger å være glad i hverandre og å gi allt man har av både sex og oppmerksomhet mot sin partner? Nå ble denne posten veldig deppers altså .....Litt frustrasjon bare, men også samtidig flott å få litt tilbakemeldinger på om jeg er helt på tur her nå 11
Gjest Whitestripes Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Min erfaring er at de holdningene og uttalelsene som kommer her inne, overhodet ikke stemmer med mitt liv, i hvert fall. Og særlig ikke når det gjelder de områdene du beskriver. 6
Gjest HarryDotter Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Min erfaring er at de holdningene og uttalelsene som kommer her inne, overhodet ikke stemmer med mitt liv, i hvert fall. Og særlig ikke når det gjelder de områdene du beskriver. Jeg har ikke så veldig mye erfaring med mange kvinner skal jeg innrømme, men har jo fått oppleve å være sammen med et par stykker. Og enig i det du sier whitestripes, at det jeg opplevde der ikke samsvarer med det jeg leser her. Men har jeg bare vært heldig med de menneskene der jeg vanker? Eller er det mer riktig å tro at livet er slik man ser rundt seg?
Nanami Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Folk skriver om problemene sine her, de spør om råd og hjelp, man spør sjelden im råd og hjelp dersom alt er helt fint. Selv om jeg og kjæresten min har det fint mesteparten av tiden så er det jo alltids noe man kan klage over. Men slik forhold ofte blir beskrevet her tror jeg ikke er vanlig. Det er nok bare ting som bygger seg litt opp, og man føler for å klage litt og derfor blir det litt overdrevet. 3
CMHuser Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Jeg har skjønt det slik at i virkeligheten skal man være stille som mus, mens på internett kan man skrive ut all dritten man egentlig har på lager, men som ikke egner seg i offentligheten 5
Gjest Whitestripes Skrevet 15. juli 2014 #6 Skrevet 15. juli 2014 Jeg har ikke så veldig mye erfaring med mange kvinner skal jeg innrømme, men har jo fått oppleve å være sammen med et par stykker. Og enig i det du sier whitestripes, at det jeg opplevde der ikke samsvarer med det jeg leser her. Men har jeg bare vært heldig med de menneskene der jeg vanker? Eller er det mer riktig å tro at livet er slik man ser rundt seg? Jeg forholder meg til det jeg ser, opplever og erfarer i mitt eget liv, og jeg har aldri vært borti sånne holdninger og tanker som folk her kommer med. Bare for å ta et eksempel: I følge KG er man inntørket, avdanket, stygg, feit og burde egentlig bare grave seg ned etter fylte 35. Jeg er 46 og har draget som bare det, og da snakker jeg om kjekke, oppegående menn i alderen 35-45, som sikkert kunne fått yngre damer enn meg. I følge KG tar de da til takke med ei på samme alder når de går for meg, men sånn opplever ikke jeg det. Bare et eksempel. 2
Gjest New_Girl Skrevet 15. juli 2014 #7 Skrevet 15. juli 2014 Har ofte tenkt at jeg lever på en annen planet enn resten av KG-brukerne. Mange av problemstillingene her kjenner jeg meg overhodet ikke igjen i, og menneskene som beskrives er ikke mennesker jeg kjenner igjen fra min omgangskrets. Min erfaring er altså at måten folk omgås hverandre i virkeligheten er helt annerledes enn det som beskrives her. 1
Gjest HarryDotter Skrevet 15. juli 2014 #8 Skrevet 15. juli 2014 (endret) Jeg har skjønt det slik at i virkeligheten skal man være stille som mus, mens på internett kan man skrive ut all dritten man egentlig har på lager, men som ikke egner seg i offentligheten Det føler jeg også nå faktisk. Går vi egentlig rundt å brygger på masse drit og frustrasjon over de vi lever med uten å tørre å si det? Håper ikke alle rundt meg har så mye negativ frustrasjon innestengt iallefall Kall meg gjerne naiv, men tanken har rett og slett ikke sveipet tankene mine før den siste tiden Endret 15. juli 2014 av HarryDotter
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #9 Skrevet 15. juli 2014 Er det bare meg som føler at jeg har blitt 5 ganger så usikker og paranoid på sex og det motsatte kjønn, etter å ha vært litt her på KG? Føler jeg har levd i en liten rosa boble frem til nå. Selvfølelsen synker merkbart for hver dag....nesten Her beskyldes og krangles det over hvor ille både menn og kvinner er. Kvinner hater det menn står for og gjør i et parforhold og menn takler ikke det kvinner tenker og gjør heller. Sexen er ræva og pikken din er for liten. Musa di er for vid og puppene dine er for små. Hvorfor gidder vi å dele livet sammen? Syntes bare det blir tydligere og tydligere at mann og kvinne ikke passer sammen overhode! Utgangspunktet for lykke og det å fungere sammen er jo ikke til stede i det hele tatt virker det som. Nå sier jo også statistikken også at så godt som 50% av alle forhold ryker! Har dere noen tanker om det å dele med meg? Hvorfor er det slik? I det virkelige liv har jeg ikke opplevd så store forskjeller og så mye skitkasting, som her. Jeg vet jo godt at det jeg opplever der jeg lever IRL ikke er representativt for resten av verdens befolkning, så det var derfor jeg tenkte at å bli med her på KG ville gi et bredere perspektiv på hva vi alle har et større behov for, og litt tips om hva man kan gjøre for å bedre et forhold både seksuelt og mentalt. Hvorfor føler jeg at jeg tar feil? Holder det ikke lenger å være glad i hverandre og å gi allt man har av både sex og oppmerksomhet mot sin partner? Nå ble denne posten veldig deppers altså .....Litt frustrasjon bare, men også samtidig flott å få litt tilbakemeldinger på om jeg er helt på tur her nå Teksten er deprimerende og SANN. Menn skiller seg fra koner som syter og klager, og som kjefter og smeller. De går fra damer som nekter dem sex og som blir sure når mannen sier nei. Vi takler det rett og slett ikke lenger. Nen før vi går fra dem, så er dessverre mange av oss utro først, og da sitter vi igjen med skylda. Sånn ser de fleste menn dette problemet. Vi skal hele tiden behandle dere som opphøyde vesner fordi dere r kvinner. Og dere jan tydligvis behandle oss som dere vil. Du har helt rett, vi passer ikke sammen.Anonymous poster hash: 4c75d...40f 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. juli 2014 #10 Skrevet 15. juli 2014 Løsningen ligger i å slette seg herfra og aldri sette sine bein på et nettforum igjen: "...og så levde de lykkelig i alle sine dager til ende!" 4
Gjest HarryDotter Skrevet 15. juli 2014 #11 Skrevet 15. juli 2014 Folk skriver om problemene sine her, de spør om råd og hjelp, man spør sjelden im råd og hjelp dersom alt er helt fint. Selv om jeg og kjæresten min har det fint mesteparten av tiden så er det jo alltids noe man kan klage over. Men slik forhold ofte blir beskrevet her tror jeg ikke er vanlig. Det er nok bare ting som bygger seg litt opp, og man føler for å klage litt og derfor blir det litt overdrevet. Det er jeg så enig i. Og det var jeg forberedt på den dagen jeg meldte meg inn her også jeg syntes det er interessant å lese om andres problemer, så kanskje jeg kan lære av det og muligens gi råd? Men allt for ofte utvikler det hele seg til noe negativt. Men selvsagt vil jeg anta at jeg ser litt for seriøst på det hele....Hehe Jeg forholder meg til det jeg ser, opplever og erfarer i mitt eget liv, og jeg har aldri vært borti sånne holdninger og tanker som folk her kommer med. Bare for å ta et eksempel: I følge KG er man inntørket, avdanket, stygg, feit og burde egentlig bare grave seg ned etter fylte 35. Jeg er 46 og har draget som bare det, og da snakker jeg om kjekke, oppegående menn i alderen 35-45, som sikkert kunne fått yngre damer enn meg. I følge KG tar de da til takke med ei på samme alder når de går for meg, men sånn opplever ikke jeg det. Bare et eksempel. haha...spot on! Dette er bare en brøkdel av allt det sprøe jeg har lest her 1
Gjest Lille-pus Skrevet 15. juli 2014 #12 Skrevet 15. juli 2014 Min erfaring er at de holdningene og uttalelsene som kommer her inne, overhodet ikke stemmer med mitt liv, i hvert fall. Og særlig ikke når det gjelder de områdene du beskriver. That makes two of us.
Gjest HarryDotter Skrevet 15. juli 2014 #13 Skrevet 15. juli 2014 Løsningen ligger i å slette seg herfra og aldri sette sine bein på et nettforum igjen: "...og så levde de lykkelig i alle sine dager til ende!" Ja kanskje jeg burde prøve det? men så tror jeg ikke på eventyr da
Hoppetaujenta Skrevet 15. juli 2014 #14 Skrevet 15. juli 2014 men så tror jeg ikke på eventyr da Tro kan flytte både fjell og løse håpløse kjærlighetsproblemer. 1
Gjest Whitestripes Skrevet 15. juli 2014 #15 Skrevet 15. juli 2014 That makes two of us. Det som egentlig er mest irriterende, er at uansett hvor mye man argumenterer med at disse holdningene ikke stemmer, så blir en rett og slett ikke trodd. En er enten bitter, virkelighetsfjern eller i beste fall naiv om man tror at en mann genuint kan være interessert i en etter fyllte 35. 1
Gjest HarryDotter Skrevet 15. juli 2014 #16 Skrevet 15. juli 2014 Ser posten min kom ut som veldig "klagende". Det var selvsagt ikke det jeg ville få frem. Men det har blitt mye kløing i hodebunn og mye tanker rundt diverse ting.....Tenkte bare det var greit å få luftet litt tanker og frustrasjon
Gjest HarryDotter Skrevet 15. juli 2014 #17 Skrevet 15. juli 2014 Tro kan flytte både fjell og løse håpløse kjærlighetsproblemer. Alltid positiv ....helt herlig
Gjest HarryDotter Skrevet 15. juli 2014 #18 Skrevet 15. juli 2014 Det som egentlig er mest irriterende, er at uansett hvor mye man argumenterer med at disse holdningene ikke stemmer, så blir en rett og slett ikke trodd. En er enten bitter, virkelighetsfjern eller i beste fall naiv om man tror at en mann genuint kan være interessert i en etter fyllte 35. Det er bare EN av de skremmende tingen jeg har bitt meg merke i. Har akkurat tippet 30 selv og føler meg steingammal!! ...Folk leger ut i hist og pist om de "gamlingene" som har mistet vår "mojo" Hahahaha
Gjest SoccerPlayer Skrevet 15. juli 2014 #19 Skrevet 15. juli 2014 Det er jo ikke sånn i virkligheten som på nettet. Her er folk anonyme og skriver alt mulig rart.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #20 Skrevet 15. juli 2014 Har ofte tenkt at jeg lever på en annen planet enn resten av KG-brukerne. Mange av problemstillingene her kjenner jeg meg overhodet ikke igjen i, og menneskene som beskrives er ikke mennesker jeg kjenner igjen fra min omgangskrets. Min erfaring er altså at måten folk omgås hverandre i virkeligheten er helt annerledes enn det som beskrives her. Underskriver på den, har ikke sett fnugg av likhet mellom dette underforumet og virkeligheten. Takk og pris, får en si. Anonymous poster hash: e4b2a...9fd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå