FrkHumle Skrevet 6. november 2014 #81 Skrevet 6. november 2014 I det store og det hele er jeg HBO-fan og har sett og liker de fleste store seriene derfra. Hvilken 'sammenheng' er du på jakt etter?Anonymous poster hash: afdf5...50d For å se hvilke sjangere og hvilken type serier du liker Kanksje du vil nevne noen? Tenker bare at det er lettere å skjønne at man ikke vil like BB hvis man ikke liker den type serier.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #82 Skrevet 6. november 2014 For å se hvilke sjangere og hvilken type serier du liker Kanksje du vil nevne noen? Tenker bare at det er lettere å skjønne at man ikke vil like BB hvis man ikke liker den type serier. Vel, The Wire tok jo også for seg narkotika, men selvsagt på et helt annet nivå når det kommer til realisme osv. Breaking Bad sin idé er jo også egentlig en rip-off fra Weeds, som jeg likte bra men så aldri noe mer enn to sesonger og har hørt den ble dårligere. Hvilke serier mener du er i samme sjanger som Breaking Bad? Anonymous poster hash: afdf5...50d
Chanchan Skrevet 6. november 2014 #84 Skrevet 6. november 2014 Jeg synes det var kjempebra fra sesong 1... Kanskje du bare rett og slett ikke har øye for gode serier?
FrkHumle Skrevet 6. november 2014 #85 Skrevet 6. november 2014 Vel, The Wire tok jo også for seg narkotika, men selvsagt på et helt annet nivå når det kommer til realisme osv. Breaking Bad sin idé er jo også egentlig en rip-off fra Weeds, som jeg likte bra men så aldri noe mer enn to sesonger og har hørt den ble dårligere. Hvilke serier mener du er i samme sjanger som Breaking Bad? Anonymous poster hash: afdf5...50d Det er serier jeg ikke har sett. Jeg tenker ikke samme sjanger, men jeg liker jo som nevnt feks. Prison Break og The Walking Dead av type spenningsserier, men jeg likte ikke Lost. Jeg liker også Suits, men det er ikke i spenningskategorien. Liker du feks. Orange is the new black? Og du anbefaler The Wire og Weeds for de som liker BB, siden de er bedre? (Spør fordi jeg gjerne vil ha flere serier å se, men tenkte at vi kanskje hadde forskjellig smak siden du ikke likte BB. Hva synes du om de andre jeg liker?)
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #86 Skrevet 6. november 2014 Det er serier jeg ikke har sett. Jeg tenker ikke samme sjanger, men jeg liker jo som nevnt feks. Prison Break og The Walking Dead av type spenningsserier, men jeg likte ikke Lost. Jeg liker også Suits, men det er ikke i spenningskategorien. Liker du feks. Orange is the new black? Og du anbefaler The Wire og Weeds for de som liker BB, siden de er bedre? (Spør fordi jeg gjerne vil ha flere serier å se, men tenkte at vi kanskje hadde forskjellig smak siden du ikke likte BB. Hva synes du om de andre jeg liker?) Du likte ikke lost, hvordan? Suits er bra, likte spesielt han daniel hardman, en av de beste skurkene jeg har sett på tv. Det er de som oppfører seg rolig og later som de er snill med gode motiver til å begynne med som som oftest ender opp med å bli de beste skurkene Anonymous poster hash: 47367...10e
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #87 Skrevet 6. november 2014 Btw er du samme frk som den andre brukeren? Anonymous poster hash: 47367...10e
FrkHumle Skrevet 6. november 2014 #88 Skrevet 6. november 2014 Du likte ikke lost, hvordan? Suits er bra, likte spesielt han daniel hardman, en av de beste skurkene jeg har sett på tv. Det er de som oppfører seg rolig og later som de er snill med gode motiver til å begynne med som som oftest ender opp med å bli de beste skurkene Anonymous poster hash: 47367...10e Jeg synes det var helt urealistisk Fant aldri ut hva som lagde lyder i jungelen, jeg gav opp fordi det ble for tåpelig. Suits er genialt, men jeg liker å ha spenningsserier også. Har bare kommet til sesong 3 av Suits da, så må ikke spoile for meg Btw er du samme frk som den andre brukeren? Anonymous poster hash: 47367...10e Nei, jeg vet det er ei som heter Frk. K eller noe sånt her, men jeg har kun hatt denne brukeren.
Gjest Winza Skrevet 6. november 2014 #89 Skrevet 6. november 2014 Jeg synes det var helt urealistisk Fant aldri ut hva som lagde lyder i jungelen, jeg gav opp fordi det ble for tåpelig. Suits er genialt, men jeg liker å ha spenningsserier også. Har bare kommet til sesong 3 av Suits da, så må ikke spoile for meg Nei, jeg vet det er ei som heter Frk. K eller noe sånt her, men jeg har kun hatt denne brukeren. Haha jeg har sett mye av suits også nå når det går i reprise, hardman er med i sesong 2 så det var ikke en spoiler Håper virkelig at han kommer tilbake, slike serier trenger slike skurker Det meste som skjer i lost blit forklart i løpet av seren, den varte tross alt i 6 år Min favoritt serie, i min mening vil jeg anbefale og gi den en ny sjanse en gang, når du har kommet i gang med sesongen og når du kommer til siste scene i sesong 1 vil du bare sikle etter fortsettelense Så lenge ikke noe allerede har fortalt hva som skjer etter da noe som hadde vært kjipt
FrkHumle Skrevet 6. november 2014 #90 Skrevet 6. november 2014 Haha jeg har sett mye av suits også nå når det går i reprise, hardman er med i sesong 2 så det var ikke en spoiler Håper virkelig at han kommer tilbake, slike serier trenger slike skurker Det meste som skjer i lost blit forklart i løpet av seren, den varte tross alt i 6 år Min favoritt serie, i min mening vil jeg anbefale og gi den en ny sjanse en gang, når du har kommet i gang med sesongen og når du kommer til siste scene i sesong 1 vil du bare sikle etter fortsettelense Så lenge ikke noe allerede har fortalt hva som skjer etter da noe som hadde vært kjipt Ja kanksje jeg skal gjøre det Men er generelt ikke glad i serier hvor jeg skvetter til av ting, jeg bor alene og er litt pysete Så fungerer fint med spenningsserier hvor det ikke handler om skvetting, som feks. BB. Men har du sett The Borgias? Jeg elsker den serien, gammel pavetid med intriger og dobbeltmoral bak hvert hjørne. Det er den serien jeg tipser folk flest om, fordi få har hørt om den og jeg liker den veldig godt.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #91 Skrevet 6. november 2014 Det er serier jeg ikke har sett. Jeg tenker ikke samme sjanger, men jeg liker jo som nevnt feks. Prison Break og The Walking Dead av type spenningsserier, men jeg likte ikke Lost. Jeg liker også Suits, men det er ikke i spenningskategorien. Liker du feks. Orange is the new black? Og du anbefaler The Wire og Weeds for de som liker BB, siden de er bedre? (Spør fordi jeg gjerne vil ha flere serier å se, men tenkte at vi kanskje hadde forskjellig smak siden du ikke likte BB. Hva synes du om de andre jeg liker?) Prison Break begynte bra, men det kom raskt for en dag at serieskaperne på forhånd ikke hadde planlagt mer enn 13 episoder. Så da de fikk fornyet kontrakten dalte nivået raskt, og til slutt ble det så elendig at det ikke gikk an å se på lenger, for min del kuttet jeg den allerede i midten av sesong 2. Så gjennom Lost, helt greit, men ingen favoritt, ikke sett de andre du nevner. Anbefaler ikke Weeds noe spesielt, men nevnte den fordi utgangspunktet er det samme. I det tilfelle en alenemor som produserer og selger, bare at det her altså er marihuana og ikke metamfetamin som er produktet. Ideen bak Breaking Bad er copycat-isme i praksis, selv om seriene ellers er nokså forskjellige. The Wire er den beste serien som er laget, så har du ikke sett den er det vel på tide. Anonymous poster hash: afdf5...50d 1
FrkHumle Skrevet 6. november 2014 #92 Skrevet 6. november 2014 Prison Break begynte bra, men det kom raskt for en dag at serieskaperne på forhånd ikke hadde planlagt mer enn 13 episoder. Så da de fikk fornyet kontrakten dalte nivået raskt, og til slutt ble det så elendig at det ikke gikk an å se på lenger, for min del kuttet jeg den allerede i midten av sesong 2. Så gjennom Lost, helt greit, men ingen favoritt, ikke sett de andre du nevner. Anbefaler ikke Weeds noe spesielt, men nevnte den fordi utgangspunktet er det samme. I det tilfelle en alenemor som produserer og selger, bare at det her altså er marihuana og ikke metamfetamin som er produktet. Ideen bak Breaking Bad er copycat-isme i praksis, selv om seriene ellers er nokså forskjellige. The Wire er den beste serien som er laget, så har du ikke sett den er det vel på tide. Anonymous poster hash: afdf5...50d Jeg er også enig i det du sier om Prison Break, sesong 1 var super, sesong 2 ok, de to siste ble så mye om igjen. The Wire skal ihvertfall puttes på lista! The Walking Dead trodde jeg aldri jeg skulle like siden det var med zombier, men jeg elsket hvordan serien og personene utviklet seg. Anbefaler virkelig å se en episode eller to, jeg var hekta fra første stund.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #93 Skrevet 6. november 2014 Jeg er også enig i det du sier om Prison Break, sesong 1 var super, sesong 2 ok, de to siste ble så mye om igjen. The Wire skal ihvertfall puttes på lista! The Walking Dead trodde jeg aldri jeg skulle like siden det var med zombier, men jeg elsket hvordan serien og personene utviklet seg. Anbefaler virkelig å se en episode eller to, jeg var hekta fra første stund. En "advarsel" om The Wire, så blir man gjerne ikke hekta etter første episode. "All the pieces matter", man må følge med, så skjønner man det (forhåpentlig) etter hvert. Hver sesong er en historie, en episode er bare et delkapittel og ikke en historie i seg selv. Anonymous poster hash: afdf5...50d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå