AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #61 Skrevet 25. juli 2014 Har sett omtrent halvparten, og synes det er en bra, vellagd serie som sikkert faller i smak hos mange. Jeg har fått fortalt hva som skjer i resten av sesongen, og jeg er ikke så glad i serier hvor alt bare faller sammen og ting bare blir verre og verre og verre, så orker ikke å se resten :/ Men sier ikke noe på at det er en bra serie, for det er det! Anonymous poster hash: 91b67...c5f
Gjest Bond Skrevet 25. juli 2014 #62 Skrevet 25. juli 2014 Jeg har nettopp begynt og er vel sånn rundt episode 4 eller 5 på sensong to. Jeg synes karakterene er helt fortreffelig riktige, og den innesluttede sinnen i Walt synes jeg er akkurat passe, ingenting over-the-top der. Han er en man som sakte men sikkert har tapt sin egen verdighet. Kreften er jo bare en representasjon av resten han har mislykket med. Når han begynner å kanalisere sine behov for makt via kriminalitet er dete for ham en måte å ta tilbake hans liv. Bare synd at han gjør alle de gale tingene for å gjøre det. Jesse er grinete ja, men jeg synes han veldig troverdig som karakter. Gutt fra et godt hjem som ikke finner sin plass i verden, som egentlig ikke er så tøff men prøver å jekke seg opp ved å være stor i kjeften for å kunne henge med de tøffe gutta. Han er åpenbart komplett "out of his league" når det gjelder det hele og hans reaksjonsmønstre gir i en slik kontekst mening.. Det som jeg synes så langt er best med serien er nettopp karakterbyggingen, og spesielt Walt sin. Det er ikke alltid åpenbar, men det er de små nyansene om hans sinne, hans behov for kontroll som begyner å utvikle. Superbra!
Sarianne Skrevet 3. august 2014 #63 Skrevet 3. august 2014 (endret) Jeg er i siste sesong nå, liker serien veldig godt, men den er ikke den beste jeg har sett. Ingen av karakterene er gode/onde (noen få unntak...), etikk er hele tiden sentralt. Litt mørk, til tider ekstremt spennende, litt McGyver-kjemi-handyness, hendelser som til tider er litt FOR tilfeldige... en merkelig form for humor gjennom hele serien.. Så noen misliker Jesse for å være litt grinebiter, jeg oppfatter han ikke sånn. Jeg liker den karakteren godt, spesielt utover i serien. Ja, han kan til tider være litt stor i kjeften og teit,"yo?", men tenk på hvilket miljø han kommer fra. Jeg misliker Walt mer og mer, Jesse eier noen fnugg av empati og han er mer "ekte". Forholdet mellom de to er komplisert og interessant. Hank liker jeg også godt. Også er det en pizza på et tak som er verdt å få med seg Endret 3. august 2014 av Sarianne 1
Lillie Skrevet 3. august 2014 #64 Skrevet 3. august 2014 Serien synes jeg er grei nok. Det er spennende til tider, kjedelig til tider. Men syntes ikke den var direkte dårlig, så jeg har fått med meg alle episodene. Synes faktisk siste episode var så bra at det var verdt alle de andre sesongene man skal pløye seg gjennom
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #65 Skrevet 6. august 2014 Jeg så vel… 3 eller 4 episoder, men makan til kjedelig greier… Jeg sovnet jo i løpet av en episode, og klarte ikke å holde fokus på TVn. Skjønner ikke dette skrytet over den… Anonymous poster hash: b2012...141 Du får holde deg til Kongen av Queens, Alle elsker Raymond og andre serier som ikke krever at du ser mer enn 3 episoder før du har fått med deg hele handlingen og karakterutviklingen i serien. BB er åpenbart for komplisert for deg. Anonymous poster hash: f760d...ae7 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #66 Skrevet 7. august 2014 Du får holde deg til Kongen av Queens, Alle elsker Raymond og andre serier som ikke krever at du ser mer enn 3 episoder før du har fått med deg hele handlingen og karakterutviklingen i serien. BB er åpenbart for komplisert for deg.Anonymous poster hash: f760d...ae7 Haha, Breaking Bad komplisert? HAHA! Den er jo på nivå med seriene du listet opp når det gjelder det å være komplisert. Eller enkel.Anonymous poster hash: afdf5...50d 1
Gjest Bond Skrevet 7. august 2014 #67 Skrevet 7. august 2014 Nesten ferdig med sesong 4 nå, og synes det blir bare bedre og bedre jeg Må si faktisk at jeg er mer og mer imponert over det visuelle - den serien bare ser bra ut. Det merket jeg vel egentlig allerede i begynnelsen, men blit mer og mer tydelig
allthatjazz Skrevet 7. august 2014 #68 Skrevet 7. august 2014 Jeg kunne ikke fatte eller forstå hva folk så i denne serien, og jeg er veldig glad i de få seriene som faktisk bruker komplekse karakterer. Så sesong 1 og 2 uten å kjenne noe særlig, syns det var platt, kjedelig og forutsigbart, og tenkte at dette fikk være en serie som fikk gå i bakgrunnen mens jeg gjorde husarbeid(type FRIENDS-nivå). Og så. Sesong 3. Lite ante jeg at det var jeg som var en idiot. Har sjeldent hatt et så stort spekter av følelser i løpet av en sesong. Førte til at jeg måtte se alt på nytt igjen, og denne gangen i et helt nytt lys. Helt fantastisk serie. Har del 2 av siste sesong igjen nå, og den skal ses før studiene starter igjen. Håper på dårlig vær! 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #69 Skrevet 4. november 2014 Har alle sesongene på dvd, tenkte å se dem senere en gang, har hørt så mye fint om den Anonymous poster hash: 47367...10e
Skyblue Skrevet 5. november 2014 #70 Skrevet 5. november 2014 Breaking Bad en av mine favorittserier. Og jeg pleier ikke å like sånne serier... når jeg for første gang så breaking bad, tenkte jeg "ok.. grei serie" og stoppet vel opp i midt i sesong 2 eller noe... men etter en stund så tok jeg opp serien igjen (med samboer) og vi fortsatte der vi slapp og det angrer jeg absolutt ikke på! Jeg syns serien ble mer og mer spennende og de episodene med Gus var insane! Fikk frysninger når Gus var i det rommet når det eksploderte og reiste seg opp igjen for å rette på slipset, en siste gang... SICK! Konklusjon fra min side: BB er vanskelig å like i starten, men gi det tid, så vil du ELSKE den tilslutt. Evt se den om igjen og da liker du den plutselig enda bedre. 1
FrkHumle Skrevet 5. november 2014 #71 Skrevet 5. november 2014 Jeg ble helt hekta på BB. Jeg følte faktisk en sorg da jeg var ferdig med serien! Virkelig elsket karakterene, og hvordan de utviklet seg. Skylar var vel den mest irriterende, mens Jesse var favoritten. Jeg koste meg stort med den serien, det er virkelig høydepunktet mitt i tv-verden! Av andre serier jeg digger så er det feks. Prison Break og The Walking Dead. Lost synes jeg var helt latterlig, altfor urealistisk. (Bare sånn for å sammenligne om det er slik at de som misliker BB ikke liker denne typen serier.) 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #72 Skrevet 5. november 2014 Konklusjon fra min side: BB er vanskelig å like i starten, men gi det tid, så vil du ELSKE den tilslutt. Evt se den om igjen og da liker du den plutselig enda bedre. Ts her. Jeg har sett den ferdig, og den er nærmest glemt allerede. Helt grei serie, for all del, men at den er hypet som verdens beste er jo bare helt lættis. Merket at jeg gav temmelig F i hvordan det skulle ende, og i hvordan det faktisk endte. Anonymous poster hash: afdf5...50d 2
Skyblue Skrevet 5. november 2014 #73 Skrevet 5. november 2014 Ts her. Jeg har sett den ferdig, og den er nærmest glemt allerede. Helt grei serie, for all del, men at den er hypet som verdens beste er jo bare helt lættis. Merket at jeg gav temmelig F i hvordan det skulle ende, og i hvordan det faktisk endte. Anonymous poster hash: afdf5...50d Hver sin smak
Mango Skrevet 5. november 2014 #74 Skrevet 5. november 2014 Kjøpte hele serien på dvd noen uker siden, er den bra? I loved it!
FrkHumle Skrevet 5. november 2014 #75 Skrevet 5. november 2014 Ts her. Jeg har sett den ferdig, og den er nærmest glemt allerede. Helt grei serie, for all del, men at den er hypet som verdens beste er jo bare helt lættis. Merket at jeg gav temmelig F i hvordan det skulle ende, og i hvordan det faktisk endte. Anonymous poster hash: afdf5...50d Hvilke serier mener du er bra serier da? Sånn at det er mulig å finne ut om det er noen sammenheng?
Gjest Winza Skrevet 5. november 2014 #76 Skrevet 5. november 2014 I loved it! Har du sett den alternative slutten hvor han våkner opp og er i malcolm i midten serien som hal og louise ligger ved siden av han og han babler i vei om alt som har hendt og hun sier det er tull snakk?
Mango Skrevet 5. november 2014 #77 Skrevet 5. november 2014 Har du sett den alternative slutten hvor han våkner opp og er i malcolm i midten serien som hal og louise ligger ved siden av han og han babler i vei om alt som har hendt og hun sier det er tull snakk? Haha.. Har vanskelig for å tro det!
Ånei Skrevet 5. november 2014 #78 Skrevet 5. november 2014 Jeg HATET serien når jeg først startet og ga samme reaksjon som deg. Men NÅ er jeg helt obsessed alt med Breaking Bad å gjøre. Jeg ELSKER den serien. Har tskjorter, telefondeksler, kopper. Jeg er vilt forelsket i Aaron Paul (Jesse). Brukte 2 uker på siste sesong fordi jeg ikke ville at dte skulle ta slutt
Gjest Winza Skrevet 5. november 2014 #79 Skrevet 5. november 2014 Haha.. Har vanskelig for å tro det! Nei det er sant, klippet ligger ute på youtube også
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #80 Skrevet 6. november 2014 Hvilke serier mener du er bra serier da? Sånn at det er mulig å finne ut om det er noen sammenheng? I det store og det hele er jeg HBO-fan og har sett og liker de fleste store seriene derfra. Hvilken 'sammenheng' er du på jakt etter?Anonymous poster hash: afdf5...50d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå