Gå til innhold

Breaking Bad, blir det noe bedre?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De fleste i bransjen er akkurat som Jessie, og nei de varer ikke lenge.

Det var jo det som var poenget mitt. At Jessie har vart altfor lenge. Ikke at det ikke finnes folk som ham.

Anonymous poster hash: afdf5...50d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gus er stikk motsatt av Jessie, anser du Jessie som en som ikke hadde vart lenge anser du nok Gus som en som hadde gjort det.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skjuler du deg bak anonym bruker, leifern?

Jeg skriver alltid som anonym bruker. Hva har det å si?

Skrevet

Jeg siterer:

100 % av de som er som Jessie (som selvsagt så å si ingen er)

Skrevet

Var i nøyaktig samme posisjon som deg en gang, og måtte jo nesten se ferdig etter all denne skryten.. Sesong én var bra, og en del av siste sesong var jo veldig spennende. Sesongene mellom der derimot, måtte jeg jo nærmest pine meg gjennom. Hvorfor dette skal være den "SYYYYKESTE SERIEN EVURR" forstår jeg ikke, f.eks. Prison Break er jo en million ganger bedre :vetikke:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg siterer:

Vel, det spørs hvor langt "oppe" i systemet man går. Langt nede i systemet finner man sikkert folk som ham.

AnonymBruker
Skrevet

Var i nøyaktig samme posisjon som deg en gang, og måtte jo nesten se ferdig etter all denne skryten.. Sesong én var bra, og en del av siste sesong var jo veldig spennende. Sesongene mellom der derimot, måtte jeg jo nærmest pine meg gjennom. Hvorfor dette skal være den "SYYYYKESTE SERIEN EVURR" forstår jeg ikke, f.eks. Prison Break er jo en million ganger bedre :vetikke:

Vel, nå er jeg ingen fan av Prison Break foruten den første sesongen, men ja, for meg blir Breaking Bad litt keiserens nye klær. Så langt i hvert fall.

Gjest iGirl
Skrevet

"Jesse" folkens.

Ikke "jessie" (slik det oftest staves for jenter.)

Skrevet

Vel, det spørs hvor langt "oppe" i systemet man går. Langt nede i systemet finner man sikkert folk som ham.

Hehe, en skikkelig ekspert på dette her du forstår jeg :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, en skikkelig ekspert på dette her du forstår jeg :laugh:

Mener du virkelig å si at Jesses personlighet passer for en karriere relativt høyt oppe i narkobransjen? Høres ut som sprøyt for meg.

Men ok, la oss si at jeg gir deg rett i at du har bedre peiling på hvordan folk nær grensen av USA/Mexico på alle nivå i narkotikabransjen ter seg.

Og vips - dermed er Breaking Bad en fantastisk serie?

Den er helt ordinær, har aldri blitt så utrolig skuffet over en serie før, med tanke på opphausingen.

AnonymBruker
Skrevet

"Jesse" folkens.

Ikke "jessie" (slik det oftest staves for jenter.)

Takker, skal holde meg til det heretter!

Skrevet

Mener du virkelig å si at Jesses personlighet passer for en karriere relativt høyt oppe i narkobransjen? Høres ut som sprøyt for meg.

Men ok, la oss si at jeg gir deg rett i at du har bedre peiling på hvordan folk nær grensen av USA/Mexico på alle nivå i narkotikabransjen ter seg.

Og vips - dermed er Breaking Bad en fantastisk serie?

Den er helt ordinær, har aldri blitt så utrolig skuffet over en serie før, med tanke på opphausingen.

Jesse er på ingen måte høyt oppe i bransjen i serien. Han kan å koke, og tjener derfor store penger. Ikke fordi han er høyt oppe eller styrer noe som helst. Scenarioet er ikke urealistisk på noen måte og skjer i den virkelige verden hele tiden. I mitt tidligere liv møtte jeg alt fra mennesker som jobbet med IT til leger og barnepedagoger. De som er høyt oppe er ikke mennesker som skiller seg ut på gata. De er helt vanlige mennesker med vanlige jobber og familie.

AnonymBruker
Skrevet

Jesse er på ingen måte høyt oppe i bransjen i serien. Han kan å koke, og tjener derfor store penger. Ikke fordi han er høyt oppe eller styrer noe som helst. Scenarioet er ikke urealistisk på noen måte og skjer i den virkelige verden hele tiden. I mitt tidligere liv møtte jeg alt fra mennesker som jobbet med IT til leger og barnepedagoger. De som er høyt oppe er ikke mennesker som skiller seg ut på gata. De er helt vanlige mennesker med vanlige jobber og familie.

Han kan visst koke, og er rasende fordi han "bare" får et par millioner. Eller først sa han nei, men så sa han ja. Personligheten er helt latterlig. Og plutselig kommer han med avanserte visdomsord, minner litt om det lille jeg har sett av Ungkaren, disse manusforfattede talene som blir holdt ved den endelige utvelgelsen.

For øvrig er det ikke dette som er hovedpoenget når jeg sier ting er urealistiske. Det er ting som at Walther kommer inn på Tucos "kontor" med dette sprengstoffet sitt og har "full kontroll", ja, og for øvrig alt som hadde med Tuco å gjøre. Og Hank som overlever pga. at den ene tvillingbroren selvsagt måtte hente øksa. Og andre "tilfeldigheter", siste liten-opplegg som man gjerne ser i såpeserier og ikke kvalitets-TV.

Gjest Badabing
Skrevet

Å se hvordan Jesse endrer seg gjennom serien er en av tingene som gjør BB verdt å se etter min mening.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å se hvordan Jesse endrer seg gjennom serien er en av tingene som gjør BB verdt å se etter min mening.

Kanskje det er håp, det er tross alt over to sesonger igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Lider meg gjennom "The Fly" nå, og "heldigvis" ser jeg at dette er regnet som den svakeste episoden i hele serien. For et makkverk.

Men observerte ratingene til de resterende episodene, og har et visst håp om at de to siste sesongene vil være bra. Så får vi håpe jeg ikke blir skuffet enda en gang.

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor lider du deg gjennom hvis du synes serien er så rævva? Se på noe du liker da!

Anonymous poster hash: 671ed...ba6

• Liker 1
Gjest Tiaen
Skrevet

Dere som ser på Breaking Bad, er det verdt å starte på serien? Vurderer å begynne. Hva handler det om, er det spennende osv?

Gjest iGirl
Skrevet

Dere som ser på Breaking Bad, er det verdt å starte på serien? Vurderer å begynne. Hva handler det om, er det spennende osv?

Den har fått 9,6 på imdb..............

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så vel… 3 eller 4 episoder, men makan til kjedelig greier… Jeg sovnet jo i løpet av en episode, og klarte ikke å holde fokus på TVn.

Skjønner ikke dette skrytet over den…

Anonymous poster hash: b2012...141

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...